chalaza

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 875
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: chalaza

Bericht door gaby »

beste lijkt mij om telkens als hij een andere host vindt, de host te contacteren en zijn malafide praktijken door te geven aan betreffende host.
Moneymaker schreef:Nieuwe host is Versio, die contacteren?
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: chalaza

Bericht door Ray »

Ik denk niet dat Reshad Bashir van versio hierop zit te wachten, dus een host contacten heeft totaal geen zin.
Als een klant hoe slecht hij ook voor zijn leden/gebruikers is, gewoon zijn facturen betaald is er voor de host niks aan de hand.
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: chalaza

Bericht door Christina »

Ik had Chalaza niet en wist dus ook niet dat die weer in de lucht is.

Verder.......gewoon negeren en nog liever aangifte doen!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: chalaza

Bericht door Christina »

Versio gaat alleen voor het geld.

Maar wie was nu de oude host?

Die heeft blijkbaar de site doodleuk overgedragen aan Versio.
Moneymaker

Re: chalaza

Bericht door Moneymaker »

Dit ligt waarschijnlijk niet aan de oude host. (Was dat niet Pedro btw? Die had toch de site offline gehaald? Of verwar ik met iets anders?) Waarschijnlijk heeft onze Julian zelf de controle over het domein Chalaza.nl (is niet moeilijk, als jijzelf het domein hebt gekocht en niet voor je hebt laten regelen heb je die controle), en kan hij dus zelf de hosting zovaak & wanneer hij maar wil wijzigen van de site achter dat domein.
colenwim
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 jul 2014 17:44

Re: chalaza

Bericht door colenwim »

valse-email@fraudehelpdesk.nl de mail doorsturen , heb ik ook gedaan.Ze zullen gek worden als ze zoveel mails krijgen dat ze wel stappen gaan ondernemen hoop ik.
mamajo64
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2014 16:33

Re: chalaza

Bericht door mamajo64 »

Pfft , nou het heeft ff geduurd en het is dat ik van veel leden de vraag kreeg hoe het nu zit met chalaza ,dat ik ben gaan zoeken op de naam van de chalaza wm en o.a. dit topic ontdekte.

Niet iedereen is of was op de hoogte van het feit dat ik chalaza half mei heb verkocht aan de inmiddels beruchte Jan Meulen,daarom komen ze verbaast bij mij , logisch.

Als ik had geweten dat het zo een oplichter is , had ik chalaza nooit verkocht en het lekker door laten kabbelen tot ik een goede oplossing had gevonden.
Ik heb chalaza destijds alleen overgenomen omdat ik het zonde en triest vond als de site offline zou gaan .

Omdat ik door het starten van een eigen bedrijf geen tijd en prioriteit meer had voor chalaza kwam de vraag of ik misschien een site te koop had toen als geroepen.
De vragensteller was dus Jan Meulen

Ik heb ook geen gegevens ,want mij is via paypal betaald, ik heb voor de overdracht wel eerst het bedrag naar mijn bank overgemaakt , omdat het toch om een onbekende (voor mij dan ) ging .

Ik kan dus niks betekenen wat betreft een oplossing .
Wel heb ik vandaag op Daludida een mail doen uitgaan ,om leden te waarschuwen niet in te gaan op de eisen van chalaza .

Ik heb Pedro van Rockmedia die Daludida host gevraagd of hij misschien gegevens heeft van Jan Meulen , maar ik wacht nog op antwoord.

Ik vind het heel erg dat ik zonder het te willen en te weten chalaza heb verkocht aan naar nu blijkt een oplichter :evil:
colenwim
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 jul 2014 17:44

Re: chalaza

Bericht door colenwim »

misschien eerst een overnemer google-len en dan pas tot verkoop overgaan
mamajo64
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2014 16:33

Re: chalaza

Bericht door mamajo64 »

tja, maar helaas is dat voor dit geval te laat .
Mocht ik in de toekomst Daludida willen verkopen (in nu niet aan de orde) dan zal ik dat zeker doen.
colenwim
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 jul 2014 17:44

Re: chalaza

Bericht door colenwim »

Profile For Media is en was ook zo'n oplichter , god weet wat deze allemaal binnen heeft gekregen van het oplichten van iedereen.
Plaats reactie