Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
mamalu
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 jan 2014 20:43

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door mamalu »

Catch-a-cash wacht al 15 maanden op uitbetaling, op mails wordt er niet gereageerd :(
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 546
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door Silvia »

icentje uitbetaling aangevraagd op 4 maart 2015. Tot op dit moment nog altijd de status: niet verwerkt.
Ook op mails wordt niet gereageerd. Hoewel er niet dagelijks mails komen, sta ik al weer op 62 ct.
Een vraag die niet over de uitbetaling gaat wordt wel netjes beantwoord.
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 546
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door Silvia »

Icentje nog steeds niet uitbetaald, en geen reactie op mijn vraag ontvangen.
4 maanden gewacht.
Natuurlijk kan ik nog langer wachten, maar dat doe ik niet.
De wm wint.
Jammer, en ik hoop dat anderen wel worden uitbetaald.
En nu is het tijd voor leuke dingen.
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door kaatje »

Ik heb bij Icentje ook een uitbetaling open staan tot op heden nog niks vernomen. Maar ja bij vuljezakken ed duurt het ook bijna een jaar dus het kan nog. Ik heb ze nog niet gemaild maar als het nog veel langer gaat duren zal ik eens kijken of ik wel antwoord krijg......
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door kaatje »

Icentje reageert inderdaad niet dus of ze zullen uitbetalen?? Ook Arolaclicks ligt ver achter met uit betalen.
mirandaras
2 Cent
2 Cent
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jan 2014 20:11
Locatie: Axel

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door mirandaras »

Ik heb 19 april 2015 een uitbetaling aangevraagd bij Hitgeld.
Tot nu toe nog niks ontvangen en heb ze gister gemaild. Ik moet zeggen dat ze wel snel een respons gaven.
Ik moest maar op de site kijken bij uitbetalings nieuws.
Daar staat het volgende :

Het is weer het einde van de maand en we zijn weer 2 maanden verder sinds de vorige update omtrent de uitbetalingen. Hierbij dus nu weer de stand van zaken op dit moment.

Met Paypaluitbetalingen verwachten we helaas dat we iets verder uitlopen dan de laatste paar maanden. Dit omdat er weinig geld binnenkomt via paypal. We hopen over 2 maanden dat we weer bijlopen.

Met bank hadden we vorige keer heel goed nieuws. We waren toen 2 maanden ingelopen. 2 maanden geleden zaten we op 2 oktober. Nu zitten we op 2 januari. Dat houd dus in dat we weer een maand zijn ingelopen en dat heel 2014 nu inmiddels is uitbetaald. De verwachting over 2 maanden is dat we opnieuw weer wat zijn ingelopen.
inge29
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2014 21:26

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door inge29 »

Mbt Hitgeld: Afgelopen december een uitbetaling aangevraagd en nu net betaald, precies volgens de berichtgeving op de site zelf.
ephuigens
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2015 08:06

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door ephuigens »

Zo gaat het bij 5Euroweb en Vul Je Zakken ( hun eigen zakken bedoelen ze waarschijnlijk), kritiek wordt duidelijk niet gewaardeerd, ook al duurt het nu meer dan een jaar.




Betalingen zijn gerealiseerd tot Mei 2014, dat anderen al langer wachten dan een jaar is blijkbaar niet belangrijk.
Geen enkel bedrijf wacht zo lang, zonder een incassobureau of deurwaarder in te schakelen, zijn jullie soms beter?
Achterstand in betalingen is domweg een tekortkoming in administratieve of financiele behandeling, maar jullie leggen de schuld bij jullie leden, die steeds meer moeten doen voor minder zekerheden.
Ik vind meer dan een jaar wachten toch echt wel een teken voor het hebben van geduld, maar nu ben ik het zat.
Betaal je schulden of ik spijker jullie ook aan de wand van het Internet, hier zijn excuses niet voldoende meer voor, en zielige uitvluchten al helemaal niet!




Datum: 2015-08-02 07:04:21
Naam: 5euroweb
Printvriendelijke versie

Bericht:

Hallo

Ik denk tot het beter is dat onze wegen elkaar zullen sluiten.
Ik ben niet gediend van deze mail.
Wij werken erna toe om iedereen zo snel mogelijk uit te betalen, en ja zonder leden lukt dat niet.
Maar je kunt beter stoppen met ons programma.

We hopen je van dienst te zijn geweest,

Groetjes Christianne
ephuigens
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2015 08:06

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door ephuigens »

Na registratie een bericht op deze site geplaatst over Vul Je Zakken en 5Euroweb, blijkbaar nog steeds geen toestemming gekregen want bericht is nog steeds niet te zien.
Na klacht bij Vul Je Zakken is mijn account geblokkeerd met zo'n € 15,-- er in.
Het zijn een stelletje ladenlichters daar, wacht al meer dan een jaar op uitbetaling, maar blijkbaar vullen ze alleen hun eigen zakken. :mrgreen:
widar
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 aug 2015 14:09

Re: Aanvraag tot uitbetaling langer dan 3 maanden open.

Bericht door widar »

kaatje schreef:5euromail aanvraag 19-2-2014
Ik heb in oktober reeds uitbetaling aangevraagd en nog niets ontvangen !
Plaats reactie