Noorderzon

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Noorderzon

Bericht door Hydragon »

Het was ook slechts een voorstel/idee he, niet dat ik hiermee de wel uitbetalende wm's onderuit wil halen.
Natuurlijk je behoud geen garantie dat het in de toekomst altijd goed blijft gaan, maar dan kan men uiteindelijk zo van de whitelist naar de blacklist geplaatst worden.
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Noorderzon

Bericht door kaatje »

[quote="Affilimedia"]Knaakland.nl in ieder geval. Zij het dat je daar ofwel geen lid (meer) van bent (lijkt wel of alle Karin's zich Kaatje noemt want kom er meer tegen dus weet niet of jij daar tussen staat) ofwel dat je alsnog je (eventuele) online aankopen elders doet?

Maar er zijn er toch écht nog een stel hele goede (mocht je niet voor Knaakland willen kiezen om welke reden dan ook).

Kijk naar Nelly bijvoorbeeld. Zie wat een geweldig voorbeeld zíj is voor vele andere WM'ers. Beloon haar eens...kijk eens bij haar sites voor enquetes of aankopen.

TIP: Je kan ook kijken en afvragen bij welke site zit ik al aardig tegen een uitbetaling aan.... Doe je daar nog even een enquete invullen of aankoop dan kun je mooi je uitbetaling (net iets eerder) aanvragen. Op Knaakland krijg je bijv. voorrang bij uitbetaling. Zodra adverteerder je aankoop heeft goedgekeurd, saldo in je account geboekt is door adverteerder en na je aanvraag betalen wij zo snel mogelijk uit (vast bij Nelly ook).

Knaakland ben ik lid van maar nog niet tot een betaling toegekomen. Of alle Karins zich Kaatje noemen weet ik niet maar ik heet in ieder geval wel Kaatje :)
Uhh welke sites heeft Nelly als ik het vragen mag. Inderdaad zijn er goede sites maar je moet wel weten welke. Bij buitenlandse sites kun je heel vaak opzoeken of ze betrouwbaar zijn of niet zou bij de nederlandse ook zo moeten zou een hoop ergernis schelen.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Noorderzon

Bericht door verdiennice »

Een lijst met sites die niet betrouwbaar zijn kun je in ieder geval maken. Dan kunnen (nieuwe) leden gelijk zien welke sites niet betrouwbaar zijn.

Nu is het weer de vraag > wanneer is een site niet betrouwbaar?

- alle sites die niet uitbetalen
- sites van webmasters waarvan we weten wat ze in het verleden hebben gedaan (chalaza enz)
- sites waar je langer dan 3 maanden moet wachten? Als ze wel uitbetalen kun je erachter zetten > betaalt wel uit maar pas na 5 maanden bv.

Ik zou deze lijst wel willen maken.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Noorderzon

Bericht door Christina »

Dan zou dat alleen een Informatief topic moeten worden en geen discussie topic, toch?
Anders is het overzicht weer snel weg.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Noorderzon

Bericht door verdiennice »

Ja gewoon een gesloten topic waar je niet op kunt reageren alleen maar via pm bv.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Noorderzon

Bericht door Christina »

lijkt mij wel een goed plan.

maar degenen die op die lijst komen te staan moet wel goed onderbouwd zijn.
je kunt niet zo maar een wm op zo'n lijst zetten zonder grondige reden natuurlijk.
Affilimedia

Re: Noorderzon

Bericht door Affilimedia »

RAY ALS IDEETJE:

En dan ALLEEN indien ze ook daadwerkelijk een aankoop hebben gedaan en alleen leden die minimaal 15 posts hebben op GPTForum (anders krijg je wildgroei let maar op). En maximaal ook maar 1x per gpt bijvoorbeeld.

WEBSITE: (naam)

SNELHEID BEVESTIGING (MAIL/TELEFOON OID) NAV AANKOOP: (cijfer 1 t/m 10, geen mail gehad)
CONTACT MET WM NAV AANKOOP: (slecht, matig, voldoende, goed, zeer goed, geen contact)
NAKOMEN VAN AFSPRAKEN GESTELD OP SITE: (slecht, matig, voldoende, goed, zeer goed, geen afspraken)
OPLOSSEN VAN EVENTUELE PROBLEMEN: (slecht, matig, voldoende, goed, zeer goed, n.v.t.)
SNELHEID UITBETALING NA GOEDKEURING AANKOOP: (slecht, matig, voldoende, goed, zeer goed, geen afspraken)
JE ZOU DEZE SPAARPROGRAMMA AANRADEN BIJ ANDEREN: (ja, nee, weet ik niet)
ALGEMENE INDRUK: (cijfer van 1 t/m 10)

Geen vrije tekstvak.

Ik denk dat dit een leuke aanvullende item is voor op gptforum.nl, alhoewel er vast wel haken en ogen aan zullen hangen. Dus wie weet heeft er iemand een aanvulling of opmerking hierop. Dat kan natuurlijk altijd. :-)))
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Noorderzon

Bericht door Ray »

Ik ga even kort reageren, zal dadelijk (misschien morgen) wat meer ingaan op de reactie's.

Vergeet niet, dat laster ook om de hoek komt kijken en daarin moet ik als iemand die zijn studie recht (niet afgemaakt sorry) ook rekening moet houden.

Het is niet zo moeilijk om dingen te zeggen, iemand aan de spreekwoordelijke schandpaal te hangen, echter behoudens de vrijheid van meningsuiting dienen wij als forum hiermee wel rekening te houden.

Er was/is een beweging op het net die dit zegt : "We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us", laten we de eerste 3 stellingen even voor wat ze zijn, het is de laatste die het hem moet doen ! maar de vraag is HOE ?.
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Noorderzon

Bericht door Ray »

Vraag ? Wie bepaalde de lijst, een lid die te lang moet wachten, door omstandigheden van de uitbetalende wm'er ?

verdiennice schreef:Een lijst met sites die niet betrouwbaar zijn kun je in ieder geval maken. Dan kunnen (nieuwe) leden gelijk zien welke sites niet betrouwbaar zijn.

Nu is het weer de vraag > wanneer is een site niet betrouwbaar?

- alle sites die niet uitbetalen
- sites van webmasters waarvan we weten wat ze in het verleden hebben gedaan (chalaza enz)
- sites waar je langer dan 3 maanden moet wachten? Als ze wel uitbetalen kun je erachter zetten > betaalt wel uit maar pas na 5 maanden bv.

Ik zou deze lijst wel willen maken.
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Noorderzon

Bericht door Ray »

Waarom gesloten ? Ons motto is om juist een open en informatief forum te zijn !

verdiennice schreef:Ja gewoon een gesloten topic waar je niet op kunt reageren alleen maar via pm bv.
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Plaats reactie