Belangrijke mededeling omtrent het beleid van GPTForum

Hier vindt je het laatste nieuws en belangrijke mededelingen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Belangrijke mededeling omtrent het beleid van GPTForum

Bericht door Ray »

Ik (Ray de Brabander) eigenaar van GPTForum.nl heb vandaag een besluit genomen omtrent het beleid van GPTForum.nl.

Wat ik, samen met mijn 2 moderators graag willen is een informatief platform bieden voor iedereen die daarin behoefte heeft, wij staan 9 van de 10x klaar voor onze leden, voorzien hen van alle mogelijke informatie omtrent het gpt gebeuren in Nederland, bieden iedereen de mogelijkheid om zijn/haar gedachte te ventileren, bieden de mogelijkheid om een referral ketting te starten, zijn uitbetalingen te delen met iedereen.

Echter op het moment dat er dingen niet helemaal lopen zoals ze bedoeld zijn, moeten we soms ingrijpen, zo ook vandaag, ik persoonlijk schrijf deze dag weg als een zwarte pagina in de geschiedenis van GPTForum.nl.

Deze dag schijven we weg als de dag waarop wij besloten hebben dat er (1)2 personen de toegang tot GPTForum.nl voor het leven is ontzegt.

Om verders niet inhoudelijk in te gaan op hoe of wat, is ons standpunt duidelijk, wij tolereren geen elke bedreiging in welke vorm dan ook.

Mvg,
Ray de Brabander
GPTForum.nl
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gesloten