Earntoday ter discussie.

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3954
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Earntoday ter discussie.

Bericht door Christina »

Hierbij wil ik wat informatie geven over wm earntoday.

Zijn IP is niet te achterhalen, lijkt uit de VS te komen.
Het IP nummer wordt gebruikt via tunnelbear.com, dat is een soort van prive surfen over het net, niet echt een proxy.

Hij zegt een BV te hebben: Today Marketing B.V.
Deze B.V. bestaat helemaal niet!

Als adres geeft hij zowel op sites als bij payPal op:
Adres op paypal:
Suupmarkt 18
Dokkum
Dat is een huis dat tevoor € 375.000 te koop staat: http://www.huizenzoeker.nl/koop/friesla ... tails.html

De namen zouden Jan en Sander Meulen (broers) en er zou ook een Joery zijn.
"Ik ben Sander, op de afdeling linkspellen zit mijn collega (en tevens ook broer, haha) Jan en bij de uitbetalingen hebben we Joery. Dit omdat we alle internationale ambities hebben en dat niet met 1 persoon kan."
Die Sander ging ineens mails ondertekenen met de naam Sander Mar.
Hij was toch Sander Meulen????
Google naar een Jan of Sander Meulen en je zult niets vinden.

Wat er op de sites gebeurd klopt helemaal niet.
Linkspelhits verkopen tegen minder dan bodemprijzen en dan later alles verwijderen omdat die hits zogenaamd verkeerd waren aangekocht.
Hij zet refs op de veilinmg (wm's). Als een ref al aan een account is toegevoegd blijft die ref doodleuk op de veiling staan.

Hij promoot Zooplus, geeft € 5,00 cashback maar is niet aangemeld via een affiliate!

Ik ben hier nu 3 volle dagen mee bezig en heb heel veel informatie gekregen van collega's.
Diverse leden hebben mij benaderd met de vraag of ik weet of hij te vertrouwen is. Er gebeuren heel vreemde dingen die zeker geen zuivere koffie zijn.

Ik bespaar jullie verdere details. Heb al pagina's vol over hem.

Zijn hele handelswijze komt overeen met een oude bekende van ons, Jan Markt.
Bekende aliassen van Jan Markt zijn: Apple, markham (Mark Hamstra), Loungeset, Julianh (Julian Hofstra), Flexie.

De schrijfwijze in de mails lijkt echter meer overeen te komen met die van Bjorn Leffers.
Bekende aliassen: bz cobra spaarcobra etc.
Er is ook ineens een belgiecobra opgedoken in de linkspellen.

Graag wil ik jullie visie hier over.
earntoday
10 Cent
10 Cent
Berichten: 35
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:47

Re: Earntoday ter discussie.

Bericht door earntoday »

Wij verkopen linkspel hits niet bepaald tegen bodemprijzen, €6,50 is een zeer redelijke prijs waar u ze ook voor zou kunnen kopen op massuc.nl.
Referrals dubbel verkopen is 1/2 maal gebeurt, dit kan aldus ons ook geen naam hebben want dit is uiteindelijk keurig opgelost, ik ben Jan Meulen en we hebben Sander Mar, zo staat ook vermeld in zijn handtekening van ons mail programma.

De deze reactie is bij ons de druppel gevallen en hebben we zooplus verwijdert, iedere serieuse deelnemer bedankt, de vergoeding zullen we spoedig toevoegen aan jullie account.

Die personen kennen wij niet en zijn ook niet lid op onze site's.

We hopen dat de problemen zo uit de weg zullen zijn, wel gaan we minder tot niet meer actief zijn op dit forum dus contact kan via de mail, dit omdat we het zeer druk hebben met onze succesvolle site's maar ook met ons normale en vaste werk.

We wensen jullie nog een fijne avond toe.
Today Marketing B.V.

Onderdeel van Today Marketing B.V.:

Earntoday.nl
Kliktoday.nl
ingrid74
5 Cent
5 Cent
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 jan 2014 20:25

Re: Earntoday ter discussie.

Bericht door ingrid74 »

Ik heb een zeer moeilijke mailcontact gehad met deze site;
Ik kreeg mail dat een veiling was afgelopen en dat ik de betaling kon doen. Betaling gedaan en mijn gegevens op contactformulier geplaatst. En hierop kreeg ik een factuur en moest ik de volle mep betalen. Later bleek dat die veiling nog lopende was.
Ik kreeg een nieuw factuur met het verrekende bedrag wat ik al betaald had. Maar ging hier ook niet mee accoord.
In elke mail vermeld dat de betaling voor de veiling was en zelfs de mail van de veiling doorgestuurd. Factuur kon geannuleerd worden maar wel tegen de wettelijke annuleringskosten. Ik had toch niet om een factuur gevraagd?
Gewacht tot de veiling was afgelopen. Gelukkig had niemand mij overboden. Ik kreeg opnieuw een mail over de veiling en betaling daarvan. Aangezien ik al betaald had, op contactformulier gemeld dat de betaling al gedaan was en de gegevens al bekend zijn.
Ik kreeg melding dat er nog een order openstond en daarna begon het moeizame contact weer. Na weer de 1ste mail dat de veiling was afgelopen doorgestuurd te hebben, werd factuur geannuleerd en excuses gemaakt.
Toen mailde ik of hij dan eindelijk mijn gevraagde linken wou plaatsen. Als antwoord kreeg ik dat er geen betaling bekend was. Paypal-betaling 2x doorgestuurd maar geen reactie.
Volgende dag in support van de site op het forum het een en ander geplaatst en werd mij gevraagd om weer te mailen. Mailtje geschreven en als antwoord kreeg ik dat de linken geplaatst zijn.

Uiteindelijk is het dan wel opgelost maar vertrouwen in deze site moet weer worden opgebouwd. Na bovenstaande bericht van Christina weet ik het niet meer.
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Earntoday ter discussie.

Bericht door Hydragon »

Ik had zelf ook in eerste instantie mijn vraagtekens, nadat mijn ad linken waren verdwenen.
Dit was ontstaan door een fout van de wm zelf, gezien de linkspelhits niet goed waren ingesteld.

Uiteindelijk is dit wel binnen de 24 uur opgelost.
Vandaag ook aan veiling meegedaan welke in de ochtend afliep rond 10 uur en een refje binnengehaald en die is deze avond wel in mijn lijst toegevoegd.

Na de veiling kwam de mail, toen volgde betaling, stuurde voor extra check een mail, wat door wm bevestigd werd en sávonds het aangekochte product in mn lijst erbij.

Communicatie is misschien bij de opstart een beetje moeilijk en iedereen maakt fouten. Ik geef de website toch een kans.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3954
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Earntoday ter discussie.

Bericht door Christina »

Update:

Deze gegevens had ik nog:

86.90.201.233 en 95.211.144.11 voor naam Apple
95.211.144.11 en 37.0.17.227 voor de naam markham
37.0.17.227 en 86.90.201.233 voor de naam Loungeset
Van Apple is ook nog het IP 91.194.9.91 bekend.
it IP is ook van JulianHofstra en die heeft ook IP 84.87.238.236
gebruikt ook de naam Julianh.


Nu over earntoday:

Dit is zijn IP: 37.0.17.227

person: Else Maria van der Meulen
address: Data Center Friesland
address: F. Haverschmidtwei 3
address: 8914 BC Leeuwarden
address: The Netherlands
phone: +31-58-8458000
fax-no: +31-58-8458099
nic-hdl: EMvd1-RIPE
source: RIPE # Filtered
mnt-by: MNT-DCF1


Conclusie: earntoday is dus idd Jantje weer.
ingrid74
5 Cent
5 Cent
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 jan 2014 20:25

Re: Earntoday ter discussie.

Bericht door ingrid74 »

Dus de site earntoday samen met kliktoday wat ook van deze webmaster is, wordt onbetrouwbaar verklaard?
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3954
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Earntoday ter discussie.

Bericht door Christina »

Deze webmaster heeft in het verleden diverse keren laten zien hoe onbetrouwbaar hij is.
Op CB was hij al niet meer welkom en waren al zijn bekende IP's geblokkeerd.

Kijk hier boven naar zijn gebruikersnamen en dan zal bij de meeste het geheugen wel weer worden opgefrist.
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Earntoday ter discussie.

Bericht door Hydragon »

Van mijn perspectief als geen GPT eigenaar zijnde, snap ik deze discussie niet helemaal.
De namen bovenstaand die Christina naar refereert, zijn mij onbekend.
De websites zijn pas in de lucht en ik zie bij uitbetalingen op dit forum, dat het wel vrijwel direct gebeurt.
Dus wat gaat er nu eigenlijk mis, waar ligt het probleem dat de site nu al benoemt word tot onbetrouwbaar.
Ik begrijp de commotie die hierachter zit niet geheel, het is niet alsof deze al met de noorderzon al vertrokken is.
iemand die dit kan ophelderen?
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3954
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Earntoday ter discussie.

Bericht door Christina »

Niet de sites zijn onbetrouwbaar maar de wm.

Hij heeft de volgende gebruikersnamen gehad:

Jan markt
Apple
Hans Hoekstra
Loungeset
markham (Mark Hamstra)
Flexie
Julianh (Julian Hofstra)
armgezin


Onder een aantal van die namen heeft hij de afgelopen jaren ook diverse sites gehad.
Probeert in korte tijd veel ads te verkopen tegen ongelooflijk lage prijzen.
De ene wijziging na de andere.
Wil alles op PayPal want zijn vriendin wil het niet op de bankrekening.
Betaald in het begin even uit.

Heeft als Mark Hamstra zelf een keer een lid een ander lid per bank te laten uitbetalen.
Die uitbetaling moest er zo uit zien dat het zogenaamd van hem afkomstig was.

Hij beweert nu zelfs een BV te hebben. Die BV bestaat helemaal niet.
Geeft als adres een huis in Dokkum op dat voor € 375.000,= te koop staat.
En dat is echt niet zijn huis!


De laatste keer is hem duidelijk gevraagd op CB om nooit meer terug te komen in de gpt-wereld.
Al zijn bekende IP's waren daar ook geblokkeerd.

Op dit nieuwe forum dacht hij gemakkelijk weer terug te kunnen komen onder een andere naam.

Alleen had ik al zijn gebruikersnamen en IP's nog bewaard.
Laatst gewijzigd door Christina op 01 mei 2014 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: Earntoday ter discussie.

Bericht door janro1 »

het ziet er naar uit dat je helemaal gelijk hebt christina

al zie ik eerlijk gezegd niet hoe je dit bewijst, maar na je geplaatste bericht heeft meneer zijn complete saldo ingewisseld op mijn sites en de linken worden niet meer gepromoot.

zegt mij dan wel weer genoeg.

wat een ongelofelijk triest figuur :!:
Plaats reactie