Autosurf

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Autosurf

Bericht door Hydragon »

Nu vraag ik mij eigenlijk af, wat kan er wel en wat kan er niet op bepaalde websites gepromoot worden in autosurf.
Vorig jaar op het oude forum, was hier ook al een discussie over.
Het was voor mij nogal onduidelijk, gezien het op sommige sites niet vermeld staat in hun voorwaarden etc.
Deze stuurden vervolgens mailtjes naar de leden, waarin men aangaf dat het niet was toegestaan linkspellen te promoten in een autosurf.

Tevens had een wm mij verzocht de link uit de autosurf te verwijderen of mijn account kon verwijderd worden, dit in goed overleg is allemaal goed gekomen. Het deed mij wel schrikken, er staat niet duidelijke info op de websites of het wel of niet mogelijk is.

Nu promoot ik enkel refferallinks in autosurf om een hoop narigheid te vermijden.

Ik zie namelijk nog steeds dat veel linkspellen in autosurf te voorschijn komen en zou toch willen weten welke linkspellen op de websites dan wel toegestaan zijn.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Autosurf

Bericht door Christina »

Denk dat je er van uit moet gaan dat de auto surf nergens gebruikt mag worden om je linkspellen te promoten.

Het is de bedoeling dat linken geklikt worden en dat je ze laat uitladen.

Staat meestal ook op de site wat wel en niet is toegestaan.

Lees de FAQ maar op de sites waar je lid bent.

Kun je het dan nog niet vinden neem dan even contact op met de betreffende wm om het zeker te weten.
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Autosurf

Bericht door Hydragon »

Hoi Christina, bedankt voor je reactie, ik wakker het onderwerp juist aan gezien op de websites met het GPT Extreme script niks hiervan hebben vermeld staan op de site zelf, enkelen hebben vorig jaar toen een email gestuurd dat dit verboden was.

Nu ben ik zelf een surfer en omdat het niet vermeld stond had ik ook linkspellen gepromoot, hierover ontving ik van een van de wm's een email dat dit niet was toegestaan, hoewel het niet vermeld stond op de website.

Nu zie ik wederom dat deze gepromoot worden, dit roept bij mij vraagtekens op.
Vandaar dat ik het onderwerp opnieuw leven in blaas, in de hoop dat er duidelijkheid komt welke webmasters dit wel en niet toelaten.
Moneymaker

Re: Autosurf

Bericht door Moneymaker »

Christina schreef:
Het is de bedoeling dat linken geklikt worden en dat je ze laat uitladen.
Ikzelf geef hier geen mening over, maar ik denk dat met een autosurf de kans net groter is dat ze uitgeladen worden aangezien ze daar minsten x seconden moeten openstaan om vergoed te worden.
christoph
20 Cent
20 Cent
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:47

Re: Autosurf

Bericht door christoph »

Moneymaker schreef:
Christina schreef:
Het is de bedoeling dat linken geklikt worden en dat je ze laat uitladen.
Ikzelf geef hier geen mening over, maar ik denk dat met een autosurf de kans net groter is dat ze uitgeladen worden aangezien ze daar minsten x seconden moeten openstaan om vergoed te worden.

Inderdaad. Op promotesystem.be hebben we namelijk het systeem zo gemaakt dat de website eerst volledig dient geladen te worden. Nadat de website is geladen, wordt er afgeteld => 20 seconden.

Hierdoor is het zo goed al 100% zeker dat uw website volledig wordt uitgeladen.

Ik vraag mij dan toch nog af waarom webmasters niet willen dat er gepromoot worden in surfbars.
Als ik moest kiezen tussen adverteren in klikfans, linkspelhits of surfbar, dan gaat mijn voorkeur toch naar de surfbar.
Bij linkspelhits moet men al minstens 10% laten vallen, omdat deze hits gewoonweg niet aankomen.
De kans dat websites volledig worden geladen bij klikfans is mininaal. Veel leden wachten niet eens en klikken deze direct weer weg.
Waardoor zowel jij als de webmasters dag kunnen zeggen tegen hun linkspelvergoeding.
Webmasters die zeggen dat ze minder verdienen met de surfbar, die zijn verkeerd bezig, want met de surfbar kun je veeel meer verdienen dan het promoten van linkspellen. Om een voorbeeld te geven, ik verdien op dit moment zo'n €0,52/1000 hits via de surfbaradvertenties die ik plaats.


Maar het is gemakkelijker nee te zeggen dan er werk in te stoppen en oplossingen te zoeken om het wel mogelijk te maken. ;)

Mvg,
Christoph
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Autosurf

Bericht door Hydragon »

Denk dat ik binnenkort eens de wm's per website waar ik lid van ben per contactformulier ga benaderen, om de vraag te stellen of autosurf wel of niet toegestaan is.

Vervolgens maak ik een projectje online binnenkort, waar wat standaard info van de website staat en ook de vermelding of promotie van linkspellen autosurf wel of niet zijn toegestaan.

Als dit eenmaal online is en klaar voor gebruik zal ik een update in dit topic plaatsen, gezien ik denk dat dit voor velen handige informatie zou zijn.

Tips en suggesties zijn welkom per PM.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Autosurf

Bericht door Christina »

Er zijn niet veel Nederlandse surfbars.

De meeste zitten in het buitenland en buitenlandse hits worden nu eenmaal door de (meeste) gpt's niet geaccepteerd.
christoph
20 Cent
20 Cent
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:47

Re: Autosurf

Bericht door christoph »

Christina schreef:Er zijn niet veel Nederlandse surfbars.

De meeste zitten in het buitenland en buitenlandse hits worden nu eenmaal door de (meeste) gpt's niet geaccepteerd.
Ik snap het dat buitenlandse surfbars worden geweigerd, maar Nederlandse en Belgische surfbars niet ....
olga
5 Cent
5 Cent
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 jan 2014 12:23

Re: Autosurf

Bericht door olga »

5 en 8 euromail mogen in de autosurf
en er was er nog eentje, arola clicks of zo, ben ik vergeten
extra
2 Euro
2 Euro
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 feb 2014 08:09

Re: Autosurf

Bericht door extra »

Linkspellen zijn in veel gevallen framebreakers en onderbreken daardoor het autosurfen.
Op de meeste surfsites zijn deze linken dan ook bij voorbaat al niet toegestaan.
Plaats reactie