Geldcircus / Luigeld inactief?

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
engel74
20 Cent
20 Cent
Berichten: 52
Lid geworden op: 26 feb 2019 18:03

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door engel74 »

Komen er dan nog wel banners, kliks oid bij zodat als je er bijna bent je de uitbetaling nog kan halen?
veertje
5 Cent
5 Cent
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 mar 2018 20:31

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door veertje »

mag hopen dat iedereen nog op zijn account kan komen van geldcircus, de mijne is verdwenen uit de database net nu ik waarschijnlijk genoeg punten had voor een uitbetaling
logde regelmatig in om dit te controleren en kan nu dus fluiten naar mijn geld,ben hier niet blij mee
het is onmogelijk om via contact een bericht te sturen voor hoe het zit deze werkt niet
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 875
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door gaby »

Lijkt me niet dat Pedro zomaar accounts verwijderd.
Misschien even de wachtwoord vergeten optie proberen ?
Of Christina even vragen of ze hem voor je wil mailen :D
veertje schreef: 26 jan 2024 12:14 mag hopen dat iedereen nog op zijn account kan komen van geldcircus, de mijne is verdwenen uit de database net nu ik waarschijnlijk genoeg punten had voor een uitbetaling
logde regelmatig in om dit te controleren en kan nu dus fluiten naar mijn geld,ben hier niet blij mee
het is onmogelijk om via contact een bericht te sturen voor hoe het zit deze werkt niet
veertje
5 Cent
5 Cent
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 mar 2018 20:31

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door veertje »

heb het al geprobeerd via wachtwoord vergeten maar mailadres en ook een ander mailadres komen niet voor in de database en heb het daarna geprobeerd via contact wat ook niet werkt.
klik zo nu en dan op mijn eigen linken en op de 22e was er nog niks aan de hand en werd er een punt bijgeschreven de 26e kon ik niet meer op site komen nadat de mededeling dat het stopt op de site geplaatst is wat dan toch vreemd is als er niet zomaar leden verwijderd worden
hoop dat Christina me hierbij kan helpen maar ben bang dat als ik niet meer in het bestand voorkom alle gespaarde punten ook verwijderd zijn
Pedro1989
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 apr 2014 19:55

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door Pedro1989 »

veertje schreef: 28 jan 2024 14:11 heb het al geprobeerd via wachtwoord vergeten maar mailadres en ook een ander mailadres komen niet voor in de database en heb het daarna geprobeerd via contact wat ook niet werkt.
klik zo nu en dan op mijn eigen linken en op de 22e was er nog niks aan de hand en werd er een punt bijgeschreven de 26e kon ik niet meer op site komen nadat de mededeling dat het stopt op de site geplaatst is wat dan toch vreemd is als er niet zomaar leden verwijderd worden
hoop dat Christina me hierbij kan helpen maar ben bang dat als ik niet meer in het bestand voorkom alle gespaarde punten ook verwijderd zijn
Hallo veertje,

Ik heb je zojuist een PB gestuurd, dan kan ik bekijken waarom jouw account er mogelijk niet meer is.
Komt in orde.

Gr Pedro
engel74
20 Cent
20 Cent
Berichten: 52
Lid geworden op: 26 feb 2019 18:03

Re: Geldcircus / Luigeld inactief?

Bericht door engel74 »

Zijn er nog mensen die zeker niet aan uitbetaling kunnen komen en hun verlies nemen bij geldcircus? Zoja, zouden jullie dan misschien van tekstlinken of banners willen plaatsen met het geld dat jullie nog hebben staan?????

Ik wil zo graag aan uitbetaling komen, maar in het tempo waarin het nu gaat denk ik dat ik net 10 cent tekort ga komen helaas voor uitbetaling.

Alvast bedankt.
Plaats reactie