Klikkaa.nl al gelange tijd geen refverdiensten opeens meer?

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Affilimedia

Klikkaa.nl al gelange tijd geen refverdiensten opeens meer?

Bericht door Affilimedia »

Ik heb al eerder geklaagd bij Klikkaa en zij gaven bij mij aan dat de meeste zo niet alle refs (!!!) inactief zijn. Ik betwijfel dit enorm. Al heel wat maanden (sinds dat Klikkaa is overgenomen) ontvang ik namelijk 0,0 refverdiensten.

Mijn vraag daarom ook: is dat meer mensen opgevallen of zit ik mis?

Even mijn cijfers:

Welkom, u heeft 2849.7545 klikkaas

Hieronder vind je jouw verkregen referrals in de verschillende lagen:

Aantal referrels op level 1: 6
Aantal referrels op level 2: 81
Aantal referrels op level 3: 11

Verdiend over laag 1: 102537.6115
Verdiend over laag 2: 112115.54725
Verdiend over laag 3: 20185.29575
Totaal verdiend: 234838.4545

Dus in begin ging het enorm hard. Had ik ongelofelijk veel punten verdiend. Maar nu is het al maandenlang nihil.
Lizzie
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2014 16:32

Re: Klikkaa.nl al gelange tijd geen refverdiensten opeens me

Bericht door Lizzie »

1. De site is een stuk trager sinds de overzetting op een nieuwe server, val bijna in slaap tijdens het klikken.

2. Mijn refjes zijn ook in slaap gevallen sinds de overname. Terwijl eentje adhd had voor de overname. Oftewel superactief.

Geldt trouwens ook voor SR, een slak is er snel bij.
Affilimedia

Re: Klikkaa.nl al gelange tijd geen refverdiensten opeens me

Bericht door Affilimedia »

Precies en dus heb ik het vermoeden dat er totaal geen refverdiensten meer bij geboektt wordt.

Ik kan me totaal niet indenken dat ik tig refs heb die niets meer doen.... Het idee dat ze de boel zitten te flessen.
Affilimedia

Re: Klikkaa.nl al gelange tijd geen refverdiensten opeens me

Bericht door Affilimedia »

Refverdiensten nu op 2-3-2014:

Verdiend over laag 1: 102537.6115 --> niets bij dus
Verdiend over laag 2: 112115.54725 --> niets bij dus en dit met 81 refs (!!!)
Verdiend over laag 3: 20269.01975 --> met 11 refs (93 punten erbij)
Totaal verdiend: 234922.1785

Ik ga het volgende week ook eens bekijken....maar heb net alvast opnieuw een contactje verzonden naar Klikkaa dat ze het willen nakijken. Dit betekent namelijk dat ik met 87 inactieve refs zou zitten....bizar veel...
Affilimedia

Re: Klikkaa.nl al gelange tijd geen refverdiensten opeens me

Bericht door Affilimedia »

Zo....even een nieuwe tussenstand 21-3-2014. Op mijn mailtje naar KLikkaa (verzonden op 2-3-2014) tot op heden geen reactie gehad:

Verdiend over laag 1: 102537.6115
Verdiend over laag 2: 112133.91125 (18 puntjes en dat met 81 refs op laag 2)
Verdiend over laag 3: 20514.14775
Totaal verdiend: 235185.6705

Geen verschuiving van referrals (geen bij of af). Laag 1 met 6 refs is daar dus niemand actief.Dus laag 2 maar 18 puntjes bij in bijna 3 weken tijd terwijl laag 3 met maar 11 refs meer vergoeding heb gehad dan laag 2!!!!

Klikkaa promoot wel dat ze 5000 leden hebben maar als dit te trend is met 81 refs in mijn account met alle andere accounts dan zijn er van die 5000 er maar een enkeling nog actief...

Heb aansluitend een nieuwe mail gestuurd maar nu via info@sanma.nl.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1785
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Klikkaa.nl al gelange tijd geen refverdiensten opeens me

Bericht door olifant »

probeer eens via contact op de site zelf, heb gisteren via superrotator contact opgenomen en had bijna direct antwoord
Affilimedia

Re: Klikkaa.nl al gelange tijd geen refverdiensten opeens me

Bericht door Affilimedia »

Ja dat bedoelde ik. Ik heb via hun site een contactje gestuurd maar daar GEEN antwoord op gehad. Vervolgens nu dan maar per mail. Nog geen antwoord ook via dit kanaal.
olifant schreef:probeer eens via contact op de site zelf, heb gisteren via superrotator contact opgenomen en had bijna direct antwoord
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1785
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Klikkaa.nl al gelange tijd geen refverdiensten opeens me

Bericht door olifant »

zal dus aan je vraag liggen of je wel of niet antwoord krijgt :)
Affilimedia

Re: Klikkaa.nl al gelange tijd geen refverdiensten opeens me

Bericht door Affilimedia »

ja alvorens de overname verdiende ik enorm goed aan Klikkaa in punten. Ging enorm hard en kon het bijna niet opmaken.

Sindsdien is het compleet ingestort. En zó weinig activiteiten..... Dat wijst er m.i. op dat ofwel ze iets omgegooid hebben op die site (wat ik dus denk dat dat ook gebeurd is) ofwel dat er dus enorm veel Klikkaa'ers niets meer doen op die site en dus dat de statistieken van ruim 5000 deelnemers een wassen neus is...

olifant schreef:zal dus aan je vraag liggen of je wel of niet antwoord krijgt :)
Affilimedia

Re: Klikkaa.nl al gelange tijd geen refverdiensten opeens me

Bericht door Affilimedia »

Die Sanma is toch ook altijd wel verder een betrouwbaar persoon geweest? Iemand daar wat meer ervaring mee? (mag ook per PM). Ik krijg hier nu een wat minder goede smaak van in mijn mond dat ik dit aankaart. Nog geen reactie op mijn mail...daarom nog maar opnieuw (2e x) een contactje aangemaakt via hun website.
Plaats reactie