centenland

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: centenland

Bericht door Christina »

Misschien een negatief aanmeldadvies gaan geven voor sites die bijv. langer dan 3 maanden achterstand hebben met uitbetalen?
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 875
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: centenland

Bericht door gaby »

dat heeft niks met het topic-onderwerp te maken.
snap trouwens niet dat je het doen en laten van maurits goed praat

Christina schreef:Misschien een negatief aanmeldadvies gaan geven voor sites die bijv. langer dan 3 maanden achterstand hebben met uitbetalen?
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: centenland

Bericht door Christina »

Ik praat niets goed.
Zeg alleen dat ik weet dat hij zijn best heeft gedaan en tenminste eerlijk voor zijn falen uitkomt.

Er zijn ook mensen die er bij tig sites tegelijk de stekker uit trekken zonder enige waarschuwing.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 875
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: centenland

Bericht door gaby »

die hadden vast ook hun best gedaan, misschien met minder praatjes, maar resultaat blijft hetzelfde, hotel noorderzon
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: centenland

Bericht door Ray »

In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: centenland

Bericht door kaatje »

Christina schreef:Ik praat niets goed.
Zeg alleen dat ik weet dat hij zijn best heeft gedaan en tenminste eerlijk voor zijn falen uitkomt.

Er zijn ook mensen die er bij tig sites tegelijk de stekker uit trekken zonder enige waarschuwing.
Tja hij heeft de leden wel lang aan het lijntje gehouden. Hij beloofde mij een week geleden wat jullie hier hebben kunnen lezen dat hij alles netjes zou afhandelen en dat hij de openstaande betalingen nog zou vergoeden. Niet Dus!!! Hij heeft dit al lang aan zien komen want er was een achterstand van ruim een jaar!!! Beloof dan niks dan had ik allang gekapt met deze site maar omdat ik altijd BIJNA aan de beurt was ben ik lid gebleven. Stom dus nu geef ik toch weer 40 euro zomaar weg. Of hij zijn best heeft gedaan? Tja hij kon wel op vakantie(ik gun dat iedereen hoor) dus daar was wel geld voor maar niet voor de leden. Dat hij gefaald heeft daar is hij wel eerlijk in dat klopt maar dit falen is niet iets van de laatste weken!!!!
Mawitka
10 Euro
10 Euro
Berichten: 402
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:11

Re: centenland

Bericht door Mawitka »

Het is heel makkelijk voor je falen uit te komen
en daarmee duizenden euro's te verdienen aan
uitbetalingen, die je niet doet.
Wie zou dat niet willen verdienen met een excuus ?
EmailMarketinggroep
50 Cent
50 Cent
Berichten: 69
Lid geworden op: 18 jan 2014 18:25
Locatie: Capelle aan den ijssel
Contacteer:

Re: centenland

Bericht door EmailMarketinggroep »

Een webmaster krijgt niet betaald per klik maar alleen per aankoop en/of deelname dus als leden alleen maar klikken en niks doen dan komt er geen geld binnen en dan is het soms maar beter om te stoppen.....

Ik praat het niet goed wat hier is gebeurt maar het is altijd huiliehuilie terwijl je als lid ook zelf schuldig bent hieraan.
EmailMarketingGroep: Dutcheuro.nl,
CentMail,Verdiengeldopinternet.com,
VergelijkenBespaar.NU,
MailBeurs.nl,Spaar4Cash.nlExtraEuro.nl,KlikJeZakgeld.nl,Shopvoorcash.nl
makamba
20 Cent
20 Cent
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:33

Re: centenland

Bericht door makamba »

EmailMarketinggroep schreef:Ik praat het niet goed wat hier is gebeurt maar het is altijd huiliehuilie terwijl je als lid ook zelf schuldig bent hieraan.
Hier wordt ik dus niet goed van. Het is dus mede de schuld van de leden als een wm een financieel wanbeleid voert. Een lid heeft geen enkele invloed op het verdienmodel van de website, dus kan hij daar ook nooit aansprakelijk voor gesteld worden als het fout gaat. Alle GPT-sites beloven nog steeds dat je gewoon geld kan verdienen met het lezen van emails. Als de leden dat conform de voorwaarden doen, dan moet je ze niet de schuld in de schoenen schuiven als de inkomsten lager zijn dan de uitgaven. Dit is een te makkelijk excuus.

Overigens ben ik het met veel lezers eens dat alleen het resultaat telt en niet de manier hoe men de stekker er uit trekt. Wij zijn onze tegoeden kwijt en het boeit mij absoluut niet welke maatregelen een wm neemt om zijn toko in de lucht te houden. Dat is zijn of haar zaak en wij als leden kunnen alleen maar hopen dat het goed blijft gaan, hoewel ik al lange tijd mij afvraag hoe lang het nog duurt tot het hele kaartenhuis instort. Als ik alle ellende lees die wm's hebben om hun zaak overeind te houden, dan is het een kwestie van tijd tot het GPT-fenomeen instort.
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: centenland

Bericht door janro1 »

Aan cent mailings zitten voor een site nu eenmaal hoge kosten, en dus moet je veel respons uit je mailings halen om dit rendabel te hebben en houden. Er zijn niet voor niets steeds meer sites met mailvergoedingen van punten of 0,01 cent.

Naar mijn mening is Maurits de fout in gegaan met de linkspelen en door de VIP accounts, Ik heb een VIP account gekocht voor 25 euro voor een jaar, deze had ik na drie weken al terug verdient en ik was vast niet de enige!

Na het openen van pijlsnelgeld kwam de regeling eens per maand de uitbetalingen, is even goed gegaan naar mijn idee
maar voor zijn vakantie werd dit al weer niet meer nagekomen. Er werd nog wel betaald op die dagen maar niet alle aanvragen.

dan gaat meer 2 dagen na een uitbetaal dag op vakantie zonder eerst de leden te betalen, ik weet niet hoe dat voor jullie is maar ik denk dan al oh oh. Het verhaal van de geplunderde rekening erachteraan, toen heb ik alle linken al onder in mijn rotator gezet VIP of niet. Heb na die tijd ook nooit een betaling meer mogen ontvangen.

Nu neem ik aan dat Maurits serieus geprobeerd heeft de site te redden, hij heeft veel gedaan om de uitgaven naar beneden te halen. Maar zonder de leden zelf ga je dit nooit redden, en ik denk ook dat emailmarketinggroep daar ook op doelt hierboven.

Je hebt leden nodig die op je site klikken mee doen aan acties en aankopen doen om de site weer gezond te krijgen,
en de meeste leden denken ik wacht al zolang op mijn geld ik koop/adverteer wel ergens waar ik wel snel mijn geld krijg.

Dus hij blijft wel investeren met de mailings en linkspelen maar krijgt steeds minder ervoor terug en dus word de achterstand eerder groter dan kleiner.

Voor de duidelijkheid is dit niet een verwijt naar de leden of naar Maurits,
de reactie van de leden is logisch wanneer je niet betaald wordt
en ik vind dat maurits logische acties genomen heeft om de boel te redden.
Wil niet zeggen dat ik het vind kunnen om zomaar de site offline te halen, dat had ook wel anders gekund naar mijn mening.

Eigenlijk werkt een website net zoals een bank,
je krijgt rente als je geld brengt
maar als niemand meer geld brengt en iedereen wil alleen maar opnemen dan valt de bank ook om.

op een website kun je ook verdienen door het kopen van ads of aankopen doen via de site en enquette enz.
maar als niemand meer mee doet en iedereen wil alleen maar uitbetalen dan valt ie ook om.

Gebeurt nu bij centenland, maar bij 10 eurorace, 100 eurorace en er zullen veel meer sites zijn geweest is het ook zo gegaan.
Het draait toch voor het grootste deel op ledenvertrouwen dat deze aankopen bij je willen doen.
Je moet als webmaster dus ook heel snel reageren wanneer er een achterstand dreigt te ontstaan
om alle leden actief bij je site betrokken te houden.

Vaak hoor je ook het excuus dat de uitbetalingsgrens omhoog gaat omdat het anders zoveel tijd kost,
Geeft dat vertrouwen aan de leden?
Als je elke maand 2,50 kan aanvragen en je ontvangt het netjes prima
maar is het er de volgende maand nog niet wordt je wel wat voorzichtiger
zal hij nooit betalen ben je 5 euro kwijt
Is de grens bij 12,50 kun je pas na 5 maanden aanvragen,
wanneer er niet betaald word ben je dus al 12,50 kwijt plus 2,50 voor elke maand die jij de site aan vertrouwen geeft om je uit te betalen.

Kortom het is heel makkelijk om een website te starten,
maar om deze ook gezond te houden is niet zo makkelijk!

Van deze kant dan ook alle respect voor de webmasters die het wel gelukt is om de achterstanden weg te werken en de sites weer gezond te laten draaien!

En succes voor degenen die daar nu nog mee bezig zijn!
Plaats reactie