Link4geld promotiesite zoals Adf.ly

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
Plaats reactie
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Link4geld promotiesite zoals Adf.ly

Bericht door eurotalker »

Wat is nu beter?

Linkbucks? Adf.ly?
Dan is er ook nog zoiets als ConUrl.
En ook nog Adfoc.us, maar daar las ik weer van dat het scam was.

Gebruik jij zo'n programma? Of misschien juist niet? Ja of nee ... waarom niet.
Wat vinden jullie beter?
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: Link4geld promotiesite zoals Adf.ly

Bericht door sanne »

Hallo,

Het enige dat ik ervan weet is dat je Adf.fly niet zomaar mag promoten. Op CashBoard was er heel veel over te doen en zijn mensen van die site verbannen omdat ze zich niet aan de regels hielden.

Als klikker zou ik heel graag willen dat dit soort sites worden verbannen aangezien ze altijd storend werken.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1785
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Link4geld promotiesite zoals Adf.ly

Bericht door olifant »

ads van die sites zitten vol met rommel die je pc aantasten (vastlopen, traag laden,...)
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Link4geld promotiesite zoals Adf.ly

Bericht door eurotalker »

sanne schreef:Hallo,

Het enige dat ik ervan weet is dat je Adf.fly niet zomaar mag promoten. ...
Is dat zo? Dan wil ik daar graag meer over weten. Heb je een link daarover?
Wat ik wel voorbij heb zien komen, is dat je geen linkspelen mag promoten (als klik of in je rotator) met adf.ly
Dat las ik bij sommige sites. Is dat wat je bedoelt, of je bedoel je iets anders?
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Link4geld promotiesite zoals Adf.ly

Bericht door eurotalker »

olifant schreef:ads van die sites zitten vol met rommel die je pc aantasten (vastlopen, traag laden,...)
Hmmm. heb ik zelf nog niet echt last van gehad. Traag laden of vastlopen.
Wel dat als je Linkbucks gebruikt dat je dan soms een foutmelding krijgt.
Daar ben ik dus vanaf gestapt.

Ik heb twee dagen geleden een webpagina gemaakt waarop ik mijn reflinks van een aantal programma's promoot. Nu nog alleen BTC programma's, maar bedoeling is wel die uit te breiden. De pagina zelf promoot ik niet middels Adf.ly, maar de links erop weer wel. Alleen dan met de easy link, dus alleen een bannerrandje bovenaan de pagina.
Voordeel:
Dat laadt sneller, is minder storend voor degene die de link bekijkt, geen timer en dan op 'skip ad' moeten drukken, en je kan de banner wegklikken door op het kruisje rechts bovenaan te drukken.
Nadeel:
Je verdient minder met die bannerlinks. Maar ja, gebruiksgemak is ook wat waard.

Dat is hoe ik het nu gebruik.
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: Link4geld promotiesite zoals Adf.ly

Bericht door sanne »

Hallo,


Helaas kun je niet meer op Cashboard kijken.

Maar inderdaad de linken mogen niet in het linkspel en aangezien er leden waren die dat wel deden zijn er meerdere webmeesters van verschillende sites die uiteindelijk geheel dit soort linken op hun sites hebben verboden.
Plaats je ze wel dat volgt verbanning.

Ik weet echt niet meer welke sites allemaal dat verbod hebben ingesteld.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: Link4geld promotiesite zoals Adf.ly

Bericht door Schatteboutje »

Zover ik me kan herinneren is het op geen enkele site toegestaan om het linkspel via bijvoorbeeld ad.fly te promoten.

En al zou het wel mogen, dan mag het nog niet want je mag de sites niet promoten met een buitenlandse sites, tenzij dit expliciet is aangegeven.


edit = maar om antwoord te geven op je vraag.
Ad fly is de beste :ugeek:
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Link4geld promotiesite zoals Adf.ly

Bericht door eurotalker »

Schatteboutje schreef:Zover ik me kan herinneren is het op geen enkele site toegestaan om het linkspel via bijvoorbeeld ad.fly te promoten.

En al zou het wel mogen, dan mag het nog niet want je mag de sites niet promoten met een buitenlandse sites, tenzij dit expliciet is aangegeven.


edit = maar om antwoord te geven op je vraag.
Ad fly is de beste :ugeek:
Hallo Schatteboutje,

Het ging niet om linkspellen promoten via adf.ly of een vergelijkbaar programma. Dat was me al duidelijk. Het ging me meer om uitwisselen van ervaringen ermee.
Van wat ik heb begrepen is hoe ik ermee omga weer wel toegestaan. Op mijn promotiepagina's staan links naar programma's. Die links zijn monetized. De promotiepagina zelf (of m'n blog) weer niet.

Klik anders even bij m'n onderschrift op de link. Dan wordt je ernaar toe geleid, en kan je zelf zien hoe ik het daar doe. En als je wat feedback erop wil geven, graag! M'n blog is nog niet echt gevuld. Wordt nog aan gewerkt. Iedere dag weer een klein stukje.

Heb jouw blog gezien (de link in je onderschrift) en zie dat je zelf niet met monetized links werkt.
Waarom niet? Heb je daar bewust zo voor gekozen? Of vind je dat zo handiger? Of misschien een andere reden?
Gewoon, een vraag uit nieuwsgierigheid, meer niet.
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: Link4geld promotiesite zoals Adf.ly

Bericht door Schatteboutje »

Ik heb het wel een tijdje gebruikt op mijn vorige blog, maar ik vond het zelf vrij irritant.
Als ik het zelf irritant vind, waarom zou ik het anderen dan aandoen??
Daarom heb ik ze weggehaald.

Overigens gebruikte ik ad.fly voor link tracking en niet om ermee te cashen :D
Plaats reactie