BUBBLE punten en cash
-
willy
- 1000 Euro

- Berichten: 2297
- Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
BUBBLE punten en cash
Op online verdienen is men een bubble gestart voor punten en cash
interesse ? spring in de dans
interesse ? spring in de dans
-
willy
- 1000 Euro

- Berichten: 2297
- Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Re: BUBBLE punten en cash
Op online verdienen, net een bubble gestart - punten
Op spaar5euro loopt een bubbel, wie doet mee, enkele (profiteurds) zijn afgehaakt , jammer genoeg
Op spaar5euro loopt een bubbel, wie doet mee, enkele (profiteurds) zijn afgehaakt , jammer genoeg
- gaby
- 50 Euro

- Berichten: 915
- Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29
Re: BUBBLE punten en cash
Op spaar5euro is bubbel gereset.
Heb er nu 1 cent in gestopt.
Wil daar best mee blijven doen, maar alleen voor lage bedragen.
Als er achterelkaar van die grote spends gedaan worden haak ik af
Dus wie wil meedoen met kleine bedragen ?
Heb er nu 1 cent in gestopt.
Wil daar best mee blijven doen, maar alleen voor lage bedragen.
Als er achterelkaar van die grote spends gedaan worden haak ik af
Dus wie wil meedoen met kleine bedragen ?
-
willy
- 1000 Euro

- Berichten: 2297
- Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Re: BUBBLE punten en cash
ik ben erbij, ook met 0.01 , we zien dan mlater nog wel
ook in de puntenbubble doe ik nog steeds mee
ook in de puntenbubble doe ik nog steeds mee
- gaby
- 50 Euro

- Berichten: 915
- Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29
Re: BUBBLE punten en cash
cashbubble spaar5euro staan nu allemaal 10 cent spends. Zoals hierboven vermeld haak ik dan af, het moet wel leuk blijven.
Doe weer mee als er kleine spends staan daar.
Puntenbubble doe ik nog gewoon mee.
Ook de puntenbubble van klikjesland heb ik wat in gegooid
Doe weer mee als er kleine spends staan daar.
Puntenbubble doe ik nog gewoon mee.
Ook de puntenbubble van klikjesland heb ik wat in gegooid
-
willy
- 1000 Euro

- Berichten: 2297
- Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Re: BUBBLE punten en cash
bij die 10 cent ben ik ook afgehaakt, tis een spelletje he
- gaby
- 50 Euro

- Berichten: 915
- Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29
Re: BUBBLE punten en cash
Heb ook wat in de puntenbubbel van temple-clicks gedaan.
cashbubble daar is leeg.
Nog iemand die mee wil doen ?
Kleine aantallen/bedragen, dan houden we het leuk.
Voel je vooral niet verplicht
cashbubble daar is leeg.
Nog iemand die mee wil doen ?
Kleine aantallen/bedragen, dan houden we het leuk.
Voel je vooral niet verplicht
-
willy
- 1000 Euro

- Berichten: 2297
- Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
- gaby
- 50 Euro

- Berichten: 915
- Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29