centjessparen

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
extra
2 Euro
2 Euro
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 feb 2014 08:09

Re: centjessparen

Bericht door extra »

Hier nog even een laatste update wat betreft centjessparen.
De site is inmiddels gestopt, afgehandeld en het script is al offline gehaald.
De meeste van jullie hebben mijn bericht waarschijnlijk al gelezen in onderstaande topic:

viewtopic.php?p=27325#p27325

In april verloopt het domein en de site zal dan helemaal offline gaan.
Vreemd genoeg promoten nog steeds mensen de linkjes van centjessparen, terwijl er genoeg gecommuniseerd is dat de site offline gaat.

In mijn eigen rotator promoot ik momenteel nog 1 site, totdat ik daar op een uitbetaling sta.
Tsja, niet moeilijk te raden dat ik de linkspellinkjes op centjessparen dan ook maar even online houd en doorlink naar mijn rotator, in de hoop de uitbetaling nog te bereiken.
Zodra die gehaald is gaan ze allemaal offline.

Op een aantal sites gebruik ik mijn kleine saldo wat er nog staat mijn rotator te promoten en saldo op = afmelden.
Ik trek me daarna volledig terug uit de gpt wereld.

Ook dit support topic kan dan gesloten worden.

Ik kan zeggen dat ik al die jaren met veel plezier heb beleeft met het hebben en meedoen aan de gpt websites.
Ik wens iedereen verder heel veel succes en vooral veel plezier in de GPT...

Als laatste rest mij jullie en alle andere leden die niet op dit forum zitten enorm te bedanken.
Met veel mensen heb ik prettig samengewerkt, en uiteraard met een aantal, vooral in het verleden, wat minder.

Het ga jullie goed... :thx :thx

:slotje :slotje
Gesloten