Pagina 1 van 1

SuperPromotie Support Topic

Geplaatst: 30 mar 2020 12:23
door Arola-Clicks
Sinds woensdag 25 maart heb ik SuperPromotie overgenomen van Makicom.

Voor alle support kun je hier terecht maar ook via info@superpromotie.nl

Op dit moment ben ik druk aan het inventariseren wat er eventueel veranderd/verbeterd kan worden aan de site.
Ik denk dan onder andere aan verhoging van de klikvergoeding e.d..

Uiteraard zijn suggesties altijd welkom.

Re: SuperPromotie Support Topic

Geplaatst: 04 apr 2020 13:17
door Arola-Clicks
Op dit moment is er zowel op Spaar5euro.nl als ook op SuperPromotie.nl een probleem met de cronjobs en de dns.
Dit betekend dat er onbeperkt geklikt kan worden en dus ook onbeperkt geincsseerd kan worden wat betreft punten.
Ik heb dan ook alle vergoedingen van zowel de klikfans als ook die van de bannerklikt tijdelijk op NUL gezet.
Waarom? Er waren direct een aantal leden die volop aan het klikken sloegen om zo veel mogelijk te verdienen.
Helaas, dit kan dus even niet meer.
Zodra de problemen zijn opgelost, worden de vergoedingen weer aangezet.
Helaas maar, de goede moeten op dit moment onder de kwade lijden.
Het heeft geen zin om op deze mail te reageren want het is gewoon even niet anders.....

Re: SuperPromotie Support Topic

Geplaatst: 05 apr 2020 06:40
door willy
was ook zo bij ons, maar de punten telden maar een keer, de 2 de en 3de klik en verder gaven geen vergoeding

Re: SuperPromotie Support Topic

Geplaatst: 05 apr 2020 10:05
door Arola-Clicks
@willy

Dit probleem is, zowel op Spaar5euro, als ook op SuperPromotie, volledig opgelost en de sites draaien weer zoals het hoort.

Re: SuperPromotie Support Topic

Geplaatst: 14 jan 2021 06:59
door willy
de laatst getrokken bingo getallen waren op 11 januari, je kan dan wel kaarten voor die bingo kopen, maar je krijgt geen dagelijkse cijfers te zien

Re: SuperPromotie Support Topic

Geplaatst: 15 jan 2021 08:00
door Arola-Clicks
@willy

Er is een probleem met de cronjobs die ervoor moet zorgen dat er onder andere nieuwe ballen getrokken worden. Martijn is hiermee bezig en heeft hierover ook contact gehad met Nomeo.
Als het goed is wordt dit snel in orde gemaakt en dan krijgt iedereen hier uiteraard een mailtje over.

Re: SuperPromotie Support Topic

Geplaatst: 15 jan 2021 15:16
door Arola-Clicks
willy schreef: 14 jan 2021 06:59 de laatst getrokken bingo getallen waren op 11 januari, je kan dan wel kaarten voor die bingo kopen, maar je krijgt geen dagelijkse cijfers te zien
Jammer dat dit weer gelijk op het forum moet! Je had me ook gewoon via info@ eens even kunnen vragen of jezelf laten informeren wat er loos was maar ja, was zeker weer teveel moeite?

Re: SuperPromotie Support Topic

Geplaatst: 19 feb 2022 15:28
door Arola-Clicks
@allen

Vandaag, naar aanleiding van een boze mail van 1 van de leden, onderstaande mail nog maar eens verstuurt;

Beste Leden,

Deze mail is al een aantal malen verzonden maar ik doe het nog maar een keer omdat er nog steeds leden zijn waar ik schijnbaar niet duidelijk genoeg overkom!

Helaas zijn er nog steeds leden die, vooral in de Bannerkliks en Bannerviews, onjuiste of onvolledige advertenties plaatsen!

Als je link porno, onjuiste of niet werkende links, of geen bannerlink bevat wordt je geplaatste klik/bannerklik verwijderd en ben je de punten kwijt!

Hou hier alsjeblieft rekening mee en controleer, als je een website toevoegt, of je beide url's hebt ingevuld!

Ik controleer de links dagelijks dus.....

En dan nog even dit; vanaf vandaag kun je op de pagina met de bannerkliks 50 kliks achter elkaar doen voordat je de pagina weer moet verversen. Handig toch of niet?



Fijn weekend!


Voor vragen of opmerking kun je hier uiteraard terecht of via de site.

Re: SuperPromotie Support Topic

Geplaatst: 05 aug 2022 12:35
door Arola-Clicks
Op dit moment zijn er problemen met het versturen van mail vanaf de site.
Dit heeft te maken met het feit dat de database onlangs is verhuisd naar een andere server maar de domeinnaam nog bij Nomeo staat.
helaas is de scripter nog op vakantie maar, hij komt dit weekend terug en dan gaan we het domein verhuizen en zouden de mailproblemen opgelost moeten zijn.

Zodra alles is opgelost laat ik dit uiteraard via een mail weten.