Claimlamlam Autofaucet (DOGE)

Kettingen van buitenlandse (bit)coin's of faucets site's waarbij je betaald krijgt voor het klikken van links.
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Claimlamlam Autofaucet (DOGE)

Bericht door eurotalker »

Hallo forumleden,
Ik heb net weer een autofaucet gevonden die hetzelfde werkt als Claimme en Rotator2Win. Dus, claimen, advertentie wegklikken, en laat maar draaien. Zolang je de pagina open houd, gaat er iedere 5 minuten wat DOGE naar je faucethub account.




🐝🐝 Claimlamlam 👀👀 is the fastest website, to up your level. Thereʼs no timers or CAPTCHAs;

NOTE: After start claiming, you need to keep open the web page to receive coins. If you close our web page, this faucet will stop sending you free coins. This faucet requires your crypto wallet address that linked to your FaucetHUB account

(If the payout rates seem low, just remember that you get out just as much as you put in, and this faucet is much less “labor-intensive” than most.)

https://claimlamlam.000webhostapp.com/? ... 5R&rc=DOGE
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Claimlamlam Autofaucet (DOGE)

Bericht door willy »

de genoemde sites gaan aan en uit, mede door faucethub offline zijn vaker

op rotator 2 win kreeg ik vandaag vekle foutmeldingen

zo kreeg ik te lezen dat ik aan het bedriegen ben omdat ik mezelf als ref zou gebruiken vreemd .....
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Claimlamlam Autofaucet (DOGE)

Bericht door Ashley43 »

ik heb hetzelfde probleem willen vandaag niet opstarten
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Claimlamlam Autofaucet (DOGE)

Bericht door eurotalker »

willy schreef: 24 okt 2018 15:11 de genoemde sites gaan aan en uit, mede door faucethub offline zijn vaker

op rotator 2 win kreeg ik vandaag vekle foutmeldingen

zo kreeg ik te lezen dat ik aan het bedriegen ben omdat ik mezelf als ref zou gebruiken vreemd .....
Dit kan gebeuren wanneer je door middel van klikken op je eigen referrallink naar de website gaat.
Ik kreeg de melding ook een keer. Niet je eigen referrallink gebruiken dus. Moet je ook maar net weten ...
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Claimlamlam Autofaucet (DOGE)

Bericht door corinasjunk »

Als je in faucethub kijkt zie je ook faud staan bij bepaalde transacties van refs en/of jezelf. ik had het ook bij eentje vandaag, maar idd ook van mn ref (willy of ashley, weet niet wie daar onder mij zit). Gewoon de homepage bij je favorieten en vanuit daar gaan werkt dus het fijnste.
Voor deze faucet pas ik even, heb er nu stuk of 10 draaien en merk dat de laptop wat sloom wordt met het openen van andere tabs
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Claimlamlam Autofaucet (DOGE)

Bericht door eurotalker »

@corinasjunk
Ik heb er iets meer open, maar ook niet zo heel veel meer hoor. Maar voor iedere referral die je maakt, telt dat wel weer lekker op bij je faucethub account. ;)
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Claimlamlam Autofaucet (DOGE)

Bericht door willy »

ik stop er ook maar even mee, vallen te vaak uit, claimen niet goed

als ik open vanuit de bladwijzers of favorieten, slaat alles helemaal tilt

dus iedere keer maar weer kopieren en plakken

ook via de link op forum hier (die ingekorte) krijg ik het niet goed, moet echt de volledige linken hebben en kopieren / plakken

vandaag kan ik nu de rotator2win niet opgestart krijgen

veel veel heel veel tijd kruipt hierin, als je dan ook nog ziet terwijl ze lopen hoe vaak er uit gaan

maar goed, wat binnenkomt is binnen lol
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Claimlamlam Autofaucet (DOGE)

Bericht door eurotalker »

@Willy,
Nadat Faucethub de problemen daar verholpen had, had ook ik problemen met enkele sites.

Inmiddels draait alles weer als een zonnetje bij mij. Behalve Rotator2win, die nog niet. De rest allemaal wel.
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Claimlamlam Autofaucet (DOGE)

Bericht door willy »

andere vaststelling die ik al enkele dagen maken, eigenlijk sinds die auto claimers, dat mijn cryptominer veel minder haalt

dus zou ik hieruit mogen concluderen dat er misschien toch extra's woden gedraaid op de achtergrond

in weeken ff dag proberen met en zonder aanzetten van die claimers en dan de crypto tab miner even opvolgen wat die doet
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Claimlamlam Autofaucet (DOGE)

Bericht door corinasjunk »

@willy: je miner gebruikt liefst je volle CPU. Die autoclaimers minen niet op de achtergrond, maar ze refreshen wel 1x in de zoveel tijd en/of er loopt een timer op de site, dat kot wel iets van je CPU. Minder dan minen, maar het scheelt wel. Dat zou het verschil kunnen verklaren.

@eurotalker: hm.. goed idee ook wel... maar nu ff niet nog.
Plaats reactie