Instant-BTC

Kettingen van buitenlandse (bit)coin's of faucets site's waarbij je betaald krijgt voor het klikken van links.
Plaats reactie
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Instant-BTC

Bericht door eurotalker »

Instant BTC is a bitcoin faucet with a difference...YOU decide how often to claim!

Whereas most faucets only allow you to claim once per hour or once per day, we allow you to claim as often or as little as you like*
The faucet will gradually fill up - quite quickly initially but it will slow down over time - until you make a claim. So the longer you leave it the more you will be able to claim. You may prefer to claim a smaller amount every 5 minutes, or visit once per day and claim the large amount that has built up while you were away!

(* minimum 5 minutes between claims per account/IP address)

How much can I claim?
Claim Time Payout
5 minutes 1.00 SAT
10 minutes 1.50 SAT
15 minutes 2.00 SAT
30 minutes 3.00 SAT
60 minutes 5.00 SAT
4 hours 10.00 SAT
24 hours 15.00 SAT
4 days 25.00 SAT
7 days 35.00 SAT
1 month 40.00 SAT

IMPORTANT: These claim rates are adjusted automatically depending on a number of factors (including the current Bitcoin/USD exchange rate and revenue received from adverts/donations). So although we are committed to making Instant BTC the highest paying faucet around, there will be times when these amounts go down as well as up.

You can increase your claim amounts by up to 500% by taking advantage of:
Daily Loyalty Bonus + Referral Bonus + Mining Bonus + Offers Bonus + Mystery Bonus !


15% lifetime commission + up to 100% claim bonus!

Refer your friends, enemies and everyone else to Instant BTC and recieve 15% lifetime commission on all their faucet claims!

All commission payments are added to your Instant BTC account along with any faucet claims you make, and paid out directly to your bitcoin wallet, providing your balance at that time is at least 22 000 satoshi.

Additionally, for each active referral that you have, you will get a bonus 1% (up to a maximum of 100%) added on to every claim that you make from the faucet. (A referral is considered to be "active" if they have made at least 1 faucet claim in the previous 72 hours)

(extra info: om te claimen hoef je alleen het ik-ben-geen-robot hokje aan te vinken en op 'claim' te klikken. Geen ads, geen pop-ups, geen puzzels om op te lossen, en ook geen webpagina's waar je naar wordt doorgestuurd en een x aantal seconden op moet blijven voor je op 'get link' kan drukken en je na ruim een minuut klik-werk pas je vergoeding krijgt. Wel zo prettig!!!)

https://www.instant-btc.eu/ref/k1nriu7k
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Instant-BTC

Bericht door Ashley43 »

Eurotalker als ik op jou ref klik geef die aan dat het gevaarlijk is

Misleidende site gedetecteerd krijg ik te zien
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Instant-BTC

Bericht door eurotalker »

Ashley43 schreef: 15 okt 2018 14:41 Eurotalker als ik op jou ref klik geef die aan dat het gevaarlijk is

Misleidende site gedetecteerd krijg ik te zien
Zo'n soort melding zag ik vandaag ook voorbij komen, maar ik dacht dat het van een andere faucet site was omdat ik op dat moment meerdere tabbladen in mijn browser open had staan. Die melding krijg ik altijd als een site een miner op de achtergrond wil draaien. Dat is iets dat je bij veel andere faucet-sites ook ziet. Mijn anti-virus programma verbreekt dan altijd gelijk de verbinding, dus draait er ook niks. Op de site kan je dan zelf de mining optie klikken, als je dat wil. Als faucet-site blijft het een bruikbare site, met wat gebruiksvriendelijke voordelen ten opzichte van andere faucet-sites.
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Instant-BTC

Bericht door willy »

klopt dit ? 5 satoshi per uur ?

min betaalgrens ? ook wel laag vermoed ik ?
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Instant-BTC

Bericht door eurotalker »

willy schreef: 15 okt 2018 14:58 klopt dit ? 5 satoshi per uur ?

min betaalgrens ? ook wel laag vermoed ik ?
22000 satoshi. Zie eerste posting.
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Instant-BTC

Bericht door eurotalker »

eurotalker schreef: 15 okt 2018 14:54
Ashley43 schreef: 15 okt 2018 14:41 Eurotalker als ik op jou ref klik geef die aan dat het gevaarlijk is

Misleidende site gedetecteerd krijg ik te zien
Zo'n soort melding zag ik vandaag ook voorbij komen, maar ik dacht dat het van een andere faucet site was omdat ik op dat moment meerdere tabbladen in mijn browser open had staan. Die melding krijg ik altijd als een site een miner op de achtergrond wil draaien. Dat is iets dat je bij veel andere faucet-sites ook ziet. Mijn anti-virus programma verbreekt dan altijd gelijk de verbinding, dus draait er ook niks. Op de site kan je dan zelf de mining optie klikken, als je dat wil. Als faucet-site blijft het een bruikbare site, met wat gebruiksvriendelijke voordelen ten opzichte van andere faucet-sites.
Ik ben er nog eens ingedoken, naar aanleiding van je posting. Dit was niet de bedoeling, maar omdat ik dacht dat de melding van een andere site kwam (die openstond in een ander tabblad), is het aan mijn aandacht voorbij gegaan.

Van wat ik zo 1-2-3 even snel heb kunnen lezen op het internet begrijp ik dat van een veiligheidslek (in een gedateerde versie van Drupal, een open-source oplossing waarmee websites en weblogs beheerd kunnen worden) van de website gebruik (of misbruik) is gemaakt door deze te infecteren met een stukje javascript waarmee ongeautoriseerd gebruik kan worden gemaakt van de computer van bezoekers om cryptovaluta te minen. Dit schijnt met inmiddels zeer veel websites te zijn gebeurd.

Als je dit niet wil, vermijd dan de website.

Voor websitebeheerders die hun site of blog hiermee geïnfecteerd zien, is de oplossing is om de software (Drupal) waarmee de website beheerd word te updaten naar de laatste versie. Maar ja, dat kan ik dus niet doen omdat ik niet de eigenaar van die website ben. Hoe dan ook, door jouw posting en het zoeken ernaar heb ik (of 'we') wel weer iets bijgeleerd.

Excuses voor het ongemak. Ook ik maak soms fouten en vergissingen. Dit lijkt me niet de bedoeling.
En misschien is het geen dom idee, om eventuele leden zonder een goed werkend anti-virus programma te beschermen, als de webmaster hier een slotje op dit topic doet.
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Instant-BTC

Bericht door Ashley43 »

oke eurotalker ik krijg nog steeds beveilingsfout maar dan weten we dat
Plaats reactie