Betaaldemails

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door willy »

sterkte en vooral doorsparen, en uw accountscore op peil houden, grapje
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Betaaldemails

Bericht door Denise »

djd schreef:. toch maar even contact opnemen dan.
succes met contact opnemen, mijn email kreeg ik terug Mail delivery failed: returning message to sender
djd

Re: Betaaldemails

Bericht door djd »

Ik heb wel reactie teruggekregen, maar ik zou dan voortaan moeten inloggen met mijn mailadres, wat niet werkt. Dus ben nog net zo ver.
Het e-mailadres ... komt niet voor in ons bestand.
mailadres hier even weggehaald ;)

p.s. maiadres klopte niet, vandaar dat ik niet in kon loggen, misschien ben ik toch wel een Belg ;) Wel lastig dat ik dat mailadres weinig gebruik, dus moet ik even op zoek waar dat binnenkomt.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Betaaldemails

Bericht door corinasjunk »

djd schreef:Wel lastig dat ik dat mailadres weinig gebruik, dus moet ik even op zoek waar dat binnenkomt.
Buiten beschouwing gelaten om welke site het gaat, een tip die velen denk ik al toepassen:
1 gewone mailbox voor al je privé mail;
1 GPT mailbox (gewoon een gratis hotmail of gmail account ofzo) waar je al je GPT mail heen laat sturen. Niet doorsturen maar je mailadres veranderen indien mogelijk.
Werkt heerlijk! Geeft ook zoveel overzicht en, als je je gewone mail op je telefoon inlaadt, komen er niet gelijk tientallen GPT mails bij die je batterij leegzuigen.
Belangrijke mails zoals 'gewonnen veiling' laat ik wel doorsturen naar mijn privémail, die check ik elke dag helemaal, GPT mail heb ik dagen bij dat ik dit alleen snel scan op belangrijke dingen. Zo mis ik deze niet.
djd

Re: Betaaldemails

Bericht door djd »

Bedankt voor de goede tip. :)
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: Betaaldemails

Bericht door Schatteboutje »

:off
djd schreef:Ik heb wel reactie teruggekregen, maar ik zou dan voortaan moeten inloggen met mijn mailadres, wat niet werkt. Dus ben nog net zo ver. .....
p.s. maiadres klopte niet, vandaar dat ik niet in kon loggen, misschien ben ik toch wel een Belg ;) Wel lastig dat ik dat mailadres weinig gebruik, dus moet ik even op zoek waar dat binnenkomt.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:off
djd

Re: Betaaldemails

Bericht door djd »

Hier inmiddels opgelost :) , inloggen en site gebruiken lukt weer bij Betaaldemails. Geen reactie meer teruggehad van hen na de laatste contactmail, maar omdat het opgelost is, vind ik dat niet erg.
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Betaaldemails

Bericht door Ashley43 »

ik kan er ook nog niet inloggen dit geeft die aan bij mij

Uw gebruikersnaam en/of wachtwoord zijn ongeldig
djd

Re: Betaaldemails

Bericht door djd »

Als je bij het inoggen je emailadres en wachtwoord hebt ingevuld en als dat niet werkt kun je ook wachtwoord vergeten proberen.
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Betaaldemails

Bericht door Ashley43 »

Dank je wel djd het is me nu wel gelukt kan tenminste weer inloggen
Plaats reactie