Refwedstrijd wordt verlengd na sluiting.

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Refwedstrijd wordt verlengd na sluiting.

Bericht door willy »

RMUMAURICE777 schreef:Ten eerste moet de scripter de Mervin handmatig uit de wedstrijd halen, al gemaild maar hij is nogal druk.

Jij hebt mij inderdaad op de wedstrijd gewezen. Nog even promoten en de prijzen worden uitbetaald!
Even aan Makicom vragen naar de gegevens van uw phpadmin en kan je er dan zo uit halen uit de database
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Refwedstrijd wordt verlengd na sluiting.

Bericht door gerritjelsma »

De einddatum van de referralwedstrijd is reeds voorbij bij klikjesland en wordt onaangekondigd verlengd naar 2020, dit brengt bij vele leden, en bij mij ook, wat twijfels. Mijn advies aan Maurice is om de einddatum die je eerst had dat gewoonweg aan te houden en dat je de leden die een prijs gewonnen hebben dit uit te keren en dat je opnieuw een frisse start doet met een nieuwe referralwedstrijd. Ik kan me voorstellen dat je de einddatum per ongeluk vergeten bent, dat kan ieder overkomen, maar maak eventueel een infomail om de leden op de hoogte te stellen...leg daarin uit dat je bijvoorbeeld een nieuwe ref-wedstrijd houdt of dat je dit verlengt. Kortom men wil gewoonweg duidelijkheid...een infomail met je verhaal over de wijzigingen is in de regel de kortste klap daarin. De totale aantal leden van 415 vind ik een hele mooie prestatie. Mijn advies is: motiveer de leden om bij de nieuwe ref-wedstrijd actief mee te doen en bedenk eventueel leuke aparte prijzen erbij...bijvoorbeeld een klikfan-pakket of iets dergelijks..en wie weet behaal je met alle gemak de 450 (of meer) leden binnen. Mijn ervaring om ref-wedstrijd op langere termijn is dat het weinig extra oplevert. Een ref-wedstrijd van 2 maanden zal meer opleveren. Ook ik maak deze fout door een lange ref-wedstrijd te houden en heb ervan geleerd. Mocht ik in de toekomst weer een wedstrijd gaan houden dan zal dit ook een kortere periode zijn.
Ik hoop dat Maurice wel uitbetaald, daar hebben we ons best voor gedaan.
@Maurice mijn tip: pak je verlies en betaal netjes uit en nogmaals begin eventueel een nieuwe ref-wedstrijd
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
RMUMAURICE777
2 Euro
2 Euro
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 okt 2014 19:36

Re: Refwedstrijd wordt verlengd na sluiting.

Bericht door RMUMAURICE777 »

Even een kort bericht van mijn kant.

Zodra ik ergens tijd (binnen een aantal dagen) vindt stopt de ref-wedstrijd en worden de prijzen in het accountsaldo bijgevoegd!

Groeten,
Maurice
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3954
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Refwedstrijd wordt verlengd na sluiting.

Bericht door Christina »

Mooi, dan is dat opgelost.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1785
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Refwedstrijd wordt verlengd na sluiting.

Bericht door olifant »

hoelang duren een aantal dagen ?
RMUMAURICE777
2 Euro
2 Euro
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 okt 2014 19:36

Re: Refwedstrijd wordt verlengd na sluiting.

Bericht door RMUMAURICE777 »

Tot en met vandaag. Ben vandaag vrij en heb de tijd om van alles op de site bij te werken.
RMUMAURICE777
2 Euro
2 Euro
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 okt 2014 19:36

Re: Refwedstrijd wordt verlengd na sluiting.

Bericht door RMUMAURICE777 »

Opgelost!

:slotje
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Refwedstrijd wordt verlengd na sluiting.

Bericht door gerritjelsma »

Thanx Maurice, top man.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3954
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Refwedstrijd wordt verlengd na sluiting.

Bericht door Christina »

@ RMUMAURICE777:

Fijn dat je voor de juiste oplossing hebt gekozen!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3954
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Refwedstrijd wordt verlengd na sluiting.

Bericht door Christina »

Kom er net achter dat de prijzen niet zijn uitbetaald maar bijgeschreven in het account.

Dus de eerste prijs van 15 euro kan in drie keer worden aangevraagd met een uitbetalingstermijn van 30 dagen volgens de faq.
Waarbij men dan ook nog 5000 activiteitspunten moet hebben per aanvraag.

En dat voor een prijs in een refwedstrijd?

De prijzen van een refwedstrijd horen gewoon te worden uitbetaald direct na afloop van de wedstrijd.
Plaats reactie