Onderschriften deel 2

Hier vindt je het laatste nieuws en belangrijke mededelingen.
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Nelly »

Jeetje waar gaat dit nu nog over?
Zolang lopen miepen over een stom bannertje
Al dagen loop ik mijn mening in te slikken, maar ik word er nu zelf ook wel een beetje misselijk van

Christina is beheerder van het forum
In mijn ogen bepaald zij ook het beeld van het forum hoe alles er aan toe gaat,waarom ben je anders beheerder
Persoonlijk vind ik 1 banner al storend in het onderschrift,tekstlinken vind ik veel netter en rustiger staan
Onder de noemer onderschrift verstaat ik handtekening/afzender
Waarom zou dat van een heel andere site moeten zijn?
Hoogst waarschijnlijk om refs te scoren?
Daar is een refketting voor in het leven geroepen
Wanneer ik in een topic een site wil aanprijzen is het ook niet toegestaan om daar ook een reflink in te verwerken
Op een forum heb je altijd leden die over een bepaald onderdeel het wel of niet eens is
Dus je kan het nooit iedereen helemaal naar de zin maken,anders zou er altijd en eeuwig die tweestrijd blijven
Daar is een forum niet voor bedoeld
Ik vind het al heel fideel dat er een banner en een tekstlink word toegestaan
Dus waarom zo moeilijk blijven doen?

Zelf had je ook je ongenoegen over een topic waar een webmaster info vrij gaf waar een derde eigenlijk niks mee te maken heeft
Ik voelde me behoorlijk aangesproken, ik denk dat ik het hier maar even bij moet houden
djd

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door djd »

@nelly

Je was me te snel af met bericht plaatsen ;) , maar je hebt helemaal gelijk.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Moneybugs »

@djd
djd schreef:@moneybugs
Het getuigd van erg weinig respect om regels (2 banners ipv van 1 in je onderschrift) die zorgvuldig zijn opgesteld door een beheerder of eigenaar van een site totaal te negeren.
Weinig respect? Waarschijnlijk heb je dit topic niet goed genoeg doorgelezen!

Deze zorgvuldig opgestelde regel was altijd vrij!!! Maar sinds afgelopen week wordt hier éénzijdig verandering in gebracht!

Ik versta onder respect elkaar de mond gunnen!

En als je wil weten hoe ik met mijn leden en regelgeving op GPT-Buddy omga wordt het hoog tijd dat je lid wordt! Dan weet je tevens wat ik versta onder respect!

Netjes en respectvol je vragen beantwoord, maar ging jij nou linksaf of rechtsaf?

En over respect gesproken, het respect voor elkaar op dit forum is sowieso heel ver te zoeken en daar maak ik mij nou net hard voor!

@nelly

Allereerst mijn excuses als jij je daardoor aangesproken voelde! Dit was niet mijn bedoeling! Ik wilde vooral aangeven dat er soms dingen besproken worden waar andere geen baat bij hebben en wat storender kan werken dan een 2de banner! Dit was algemeen bedoeld!
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Hydragon »

@Moneybugs, eigenlijk zet je jezelf al klem, simpel om het feit dat je aangeeft "in de tijd van Cashboard en Ray".
Nieuwe tijden, nieuwe beheerder en aldus ook NIEUWE regels.

Ben ik het eens dat Windows steeds werd verandert, of dat de prijzen in de winkel van laag naar hoog gaan, neen, is dit irrelevant, neen absoluut niet.
Want het komt neer op het feit dat er voortdurend veranderingen plaatsvinden, vergoedingen die minder worden and so on.

Zo wordt er ook op een forum regels gewijzigd, ben zelf moderator geweest op diverse grote fora's in het verleden, door tijdgebrek ermee gestopt.
Daar waar de regel heel simpel, het moderatieteam inclusief beheerder(s) maakten uit wat de spelregels waren en dat werd in teamverband doorgesproken en doorgevoerd.

Waren er soms ontevreden leden, absoluut. Niet iedereen is een voorstander van veranderingen, maar het is zoals het is, want het is simpelweg een onbegonnen strijd.
Je hebt je mening en standpunt geuit, er was geen gulden middenweg, nja jammer dan, dan houdt het op.

Wil je dan alsnog met 2 banners door het leven gaan, dan zal je zelf een alternatief moeten gaan zoeken of opzetten, omdat de regels gewoon doorgevoerd worden en er inmiddels een ultimatum is gesteld.

Typerend in deze kwestie is dan ook, dat er over webmasters is gebabbeld en een derde partij (misschien wel meer) heeft meegelezen, so what, als het privé gehouden moet worden, dan is er ook een privébericht mogelijkheid of bestalk elkaar desnoods via de mail.

Conclusie: Cut the drama!
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Moneybugs »

@Hydragon

Helemaal met je eens! Echter praat ik niet alleen over de tijd Cashboard en Ray! Ook onder Christina haar beleid was dit toegestaan!

Nu blijkt dat er voor en tegenstanders zijn! Op een forum had hier best over gestemd kunnen worden!

Dat vind ik persoonlijk een nette en correcte manier!

Wat betreft een derde partij dat heeft geen toepassing op dit topic! Dit was een voorbeeld over wat storender zou kunnen zijn dan een tweede banner!

Misschien ben ik hier welkom: http://spaarsites.forum2go.nl
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Moneybugs »

@christina

Aangezien vandaag meerdere leden hebben aangegeven zich te storen aan een onderschrift met 2 banners heb ik deze als nog aangepast naar 1 banner!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Christina »

@ Moneybugs.

Dank je.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Moneybugs »

@christina

Graag gedaan kan ik natuurlijk niet zeggen! ;)

Kan wel zeggen ondanks ons meningsverschil dat ik het weer sympathiek vind dat je me er netjes voor bedankt! Zo ben ik dan ook weer!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Christina »

@ Moneybugs,

Dat begrijp ik.

Waardeer het ook dat je zelf de beslissing hebt genomen.

Hoop dat we zonder 'hard feelings' door kunnen gaan.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Moneybugs »

@christina

Tuurlijk!

Een meningsverschil moet kunnen toch?
Laatst gewijzigd door Moneybugs op 13 jan 2017 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten