Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door willy »

drsjthm schreef:Het lijkt wel een besmettelijke ziekte te zijn, want steeds meer webmasters vertrekken met de noorderzon. Een half jaar geleden was Mervin Slootweg nog zo verontwaardigd over een webmaster die toen zo maar verdween en zei hij dat hij dit nooit zou doen en nu doet hij hetzelfde. Welke webmaster is er nu nog te vertrouwen? Hoeveel zijn er in de loop van enkele jaren al met stille trom vertrokken en hebben al het niet uitbetaalde geld meegenomen? Die zijn echt niet meer op 2 handen te tellen. Helaas.

Er zijn wel enekel webmasters die bv al 5 jaar meedraaien, en er zijn er die ook 10 jaar meedraaien, en dan bedoel ik niet enkel ''de grote sites''

Ook bij kleinere kan het zo

En als er problemen zijn moet men deze kunnen oplossen, al is het via minder leuke besparingen, maar het kan

Ik heb ook een periode gehad waar ik tot 3 maanden achterliep, heb er toen alles aan gedaan en denk ook gedaan wat moest

En ik las ook over Nelly, ja ook die zat wel eens diep in dergelijke situatie ?
Weggelopen ? NEEN hard labeur geleverd en goed gekomen en nu weer stabiel naar ik verneem

Dus WM's doe geen beloften of vergoedingen die u niet kan aanhouden, vaak komen de problemen als de aanvragen binnenstromen, en dat komt er toch hoor, die uitbetalingsaanvragen ...

Ik zou zeggen ..... bezint voor ge begint
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3954
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

Blijkbaar leest Mervin wel mee hier op het forum.

Ik ben er geen voorstander van om privé mails hier op het forum te plaatsen.

Maar kreeg vandaag onderstaande mail van hem, waar ik de door hem genoemde namen heb vervangen door xxxx.

He christina,

Wat verzin jij nu eigenlijk allemaal.

Weet je het zou mij niks verbazen als jij mede aanrichter bent dat ik mijn sites kwijt bent jij hebt vaker contact met xxxxxx xxxx(zijn moeder) gehad en zal me verder niks verbazen als jij daar verder achter zit maar geloof me de waarheid komt boven water dat kan ik je garanderen.

Ik krijg een beetje het gevoel dat je met haar dit plannetje maakt verbaast me niks.

Daarbij was dit mij allang duidelijk.

Over die wachtwoorden he ik heb deze leden zelf gezegt hun ww te veranderen op xxxxxx na! Want zij begreep er de ballen niet van... leden moesten dit zelf naar een simpel wachtwoord zetten en niet naar die ze altijd gebruiken..
Daarbij was dat alleen sr want daar kon ik mee helpen en de linken pakte ik uit mijn account en veranderde de gebruikersnaam aan het einde van de link. Of nummer in die van het lid die ik hielp ik logde nooit op andere sites in voor de gebruiker. Zij moesten zelf het nummer of gebr naam geven!

Ik heb tevens nooit linken veranderd dit kon ik niet vraag lekker aan martijn die weet hoe de site in elkaar zit.

Jij bent echt een naar mens met hoe jij mensen behandelt. Mensen en leden uitzoekt op diverse vlakken..

Ik ga hier ook melding van maken.

Jij maakt en verzint zelf verhaaltjes om er zo goed uit te komen. Maak me maar zwart christina geeft niet zegt meer over jou dan over mij.

Dus zet neer wat je wilt gelukkig zeg jij het maar beter dan iemand met verstand!

Jij bent degeen die dit volgens mij gedaan heb mede dankzij me moeder.

Als dat zo is bedankt christina,


Aangezien Mervin hier blijkbaar toch mee leest wil ik ook wel antwoorden:

Ik heb géén contact met zijn moeder.

Alle informatie die ik heb geplaatst is van leden gekomen en van de host.

Sinds zijn sites offline zijn heb ik heel veel mails gekregen van leden.
Ook de verhalen die hij over zijn privé leven heeft verteld tegen diverse mensen zijn heel tegenstrijdig.

Tot op heden heb ik daar niets over geplaatst omdat ik het niet fatsoenlijk vind privé gegevens op het forum te zetten.


@ Mervin: Als jij door gaat met mij te beschuldigen van dingen wil ik hier ook nog wel even je vuile was ophangen hoor.

Ik heb je verd.... hier op het forum zelfs nog de hand boven het hoofd gehouden omdat je me had gesmeekt je te vertrouwen en had beloofd niet met de noorderzon te vertrekken.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door corinasjunk »

Niet om partij te kiezen of wat dan ook...
Maar als een WM naar hotel Noorderzon vertrekt, dan horen we daar toch niets meer van. Dus ook geen smeekbedes om het vertrouwen terug te winnen of beschuldigingen over en weer. Weg is weg toch? Beetje raar van Mervin dan om dit naar jou te sturen. Wellicht toch geen opzet van hem maar toch iemand die hem er op wat voor manier dan ook in heeft geluisd? Of zeg ik nu iets geks?
joy1001
2 Euro
2 Euro
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:51

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door joy1001 »

Of zeg ik nu iets geks?
Normaal reageer ik niet in dit soort discussies maar als de WM problemen heeft of wat dan ook waarom reageert hij dan zelf niet meteen naar de leden toe en laat weten wat er aan de hand is.

Of zeg ik nu iets geks?
Mawitka
10 Euro
10 Euro
Berichten: 402
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:11

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Mawitka »

@corinajunk
Ja, je zegt héél iets geks.
Waarom zou Christina hem in godsnaam ergens willen inluizen ?
Leg ons dat eens uit. Of is het nog steeds de vriendjesband
die je met hem dacht te hebben ?
Hij laat zijn leden verrotten, niet Christina
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door corinasjunk »

Volgens mij heb ik mij over die band op een vorige pagina in dit topic al over uitgelaten mawitka.
Ik zou ook niet weten waarom Christina, of wie dan ook, zoiets zou doen. Echter, in de eerste mail die hij mij stuurde nadat de sites offline waren kwam hij met dat verhaal aan. Ook erg ver gezocht als het niet waar is. Dan heeft meneer zijn noorderzon plan erg goed doordacht en dat zou ik eerlijk gezegd nooit achter hem zoeken. Eerder gewoon weggaan en nooit meer wat laten horen, veel makkelijker. Want wat heeft hij er voor baat bij? Als hij wa van zich laat horen wil iedereen zijn geld en is hij vindbaarder dan wanneer hij spoorloos is. Dat hij geen cent meer uitbetaald krijgt van wms is hem ook wel duidelijk mag ik hopen, daar hoeft hij het echt niet voor te doen.

En als zijn verhaal klopt en er een onderzoek loopt waardoor hij niets meer met zijn sites mag doen, hoe kan hij zijn leden dan waarschuwen? Op het forum posten is niet iets wat snel in hem opkomt, al vind ik dat dan een gemiste kans.

Als ik de verhalen omtrent andere Noorderzon gasten vergelijk met Mervin vind ik dat hij nog achterlijk veel moeite doet, maar waarvoor? Het vertrouwen is al weg, zijn geld is al weg, hij kan er alleen maar slechter van worden. Waarom doet hij al die moeite als er geen enkele kern van waarheid in een van zijn verhalen zou zitten? Welke dat dan is daar gelaten. Ik kan er met mijn hoofd gewoon niet bij.
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 299
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Nelly »

corinasjunk gewoon Mervin maar blijven verdedigen hoor
In mei merkte ik al dat het één en ander niet goed zat
En dat werd alleen maar in september bevestigd vanwege dat hij liever zijn verrekening voorstel wou doen als de mijne, gelukkig ben ik daar niet ingetrapt anders had het me nog eens 60 euro gekost
Hij zou daarvan de leden hebben betaald
Hij ging toch maar akkoord met mijn voorstel en ik beloofde hem dat hij daarna meteen betalingen kon aanvragen op speed die ik gelijk zou betalen, voor zijn leden totaal 28,40 + hij had mij laten weten wat hij nog had + hij had kort ervoor behoorlijke veilingen gedraaid
Hij heeft er geen leden van uitbetaald
Ik ken zijn verhaaltjes ook, daar klopt niks van
Maar blijf maar goed gelovig naar hem toe, daar maak hij dankbaar gebruik van

Wat hij naar Christina mailde vind ik echt te gek voor woorden
Hij zou zijn ogen uit zijn kop moeten schamen
Christina en ik zijn het ook niet altijd even eens met elkaar, en dat is helemaal geen schande
Een ieder mag zijn eigen mening hebben
Maar waar hij haar van beschuldigd is gewoon een brug te ver
Dat had hij mij niet hoeven te flikken

Verder wil ik nog wel even zeggen
Ik zag zomaar spontaan mijn naam 2 keer verschijnen, Nelly Klikduiveltje
Moest wel even 2 keer lezen of ik het wel goed zag hihi
En voelde me best wel even gevleid, dat is lang geleden
Maar doe dat niet te vaak er zijn er diverse die er een andere mening op na houden
Maar vooralsnog dankjewel voor het positieve
Het is inderdaad waar dat we 2 jaar geleden er heel slecht voorstonden met een achterstand van anderhalf jaar twv 4835 euro
Met hard werken, mensen die zo eens in de veilingen meededen en dergelijke heel veel eigen geld, webmasters met een luisterend oor en leden die het vertrouwen in ons is blijven houden
Zijn we er toch weer bovenop gekomen
Nogmaals heel veel dank hiervoor
We zijn al bijna 2 jaar weer op de rails en hebben nog geen dag achterstand gehad
Weliswaar nog met eigen geld bijleggen, maar hopelijk veranderd dat nog wel een keer
Zelf heb ik ook te maken gehad met heel veel webmasters zoals Mervin en Erik en zo kan ik een hele lijst opnoemen
Maar ook webmasters die het beste voor hebben kunnen flink in de problemen komen door dat soort praktijken
Maarja dat is een lang verhaal en daar ga ik niet aan beginnen

Mensen wees alert, en denk je dat iets niet klopt meld het

Groetjes
Nelly
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door corinasjunk »

Ik WIL Mervin niet verdedigen, zeker niet vanwege een vriendenband die er al lang niet meer is. Ik ben net zo goed de dupe van wat er is gebeurt als jullie, met overal uitbetalingen, heel veel ads die ik misloop en een enorme deuk in het vertrouwen.
Desalniettemin vind ik dat hij op een vreemde manier vertrekt. Andere WMs zijn gewoon direct weg, Mervin blijft nog rondspoken. Heeft dat een reden? Het lijkt erop dat hij het op Christina heeft voorzien, maar wellicht richt hij zijn pijlen ook op anderen. Hij beweerd erbij gelapt te zijn, als dat zo is, moeten we dan niet allemaal oppassen voor onze verdiensten? Als WM heeft hij de gegevens van veel van ons, wie weet wat hij daar allemaal mee kan doen.
Ofwel iemand heeft hem dit geflikt, ofwel het is zijn eigen idee. Maar als je je niet bezig houdt met het erbij lappen van iemand, waarom zou je dat dan als reden bedenken? Zoiets gaat dus in zijn hoofd om, met een reden.
Dit is geen verdediging, maar een waarschuwing naar allemaal dat als er inderdaad wordt doorgegeven dat bepaalde mensen het een en ander bijverdienen, en zij die niet netjes door blijken te geven, er weleens iemand flink misbruik kan maken van die gegevens. Ik heb hier nooit een risico in genomen en verdiensten altijd opgegeven, maar voor anderen zou dit weleens heel zuur kunnen aflopen. GPT is een mooi iets, het hoeft niet op deze manier in elkaar te storten, voor niemand. En aangezien Mervin dit aanhaalt... dat bedenk je niet zomaar. Ofwel het speelt in zijn GPT verdiensten, ofwel hij probeert het met andermans verdiensten. Anders zou hij toch wel spoorloos blijven? Dit is gewoon raar en dat mag ik toch wel opmerken, mede om een ander te behoeden voor wat plaatsvindt / plaats kan gaan vinden?
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 299
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Nelly »

@corinasjunk
"Ofwel iemand heeft hem dit geflikt, ofwel het is zijn eigen idee. Maar als je je niet bezig houdt met het erbij lappen van iemand, waarom zou je dat dan als reden bedenken? Zoiets gaat dus in zijn hoofd om, met een reden."

Reden bedenken?
Denk aan Erik met zijn chemo
Ik weet niet hoelang je in de gpt zit
Maar een paar jaar geleden zou Gusta een fataal auto ongeluk hebben gehad
Vele webmasters kregen daar een mail over en condoleances voor het verlies van een collega
Vrijwel heel de hele gpt was in rauw en webmasters kregen treurige mails van de leden die diep aangeslagen waren
Later die middag bleek dat er geen woord van waar was en Gusta lekker achter een bak koffie thuis zat
Dus waarom zou je dat als reden bedenken?
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3954
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euroregen, Geldstorm en Onzesterrenpracht met de Noorderzon

Bericht door Christina »

Heb er even over nagedacht of ik hier nog op ga reageren, maar doe het toch maar wel.

1. Welk belang zou ik er bij hebben om Mervin zijn sites om zeep te helpen?
Ook wij hadden nog geld van hem tegoed.

2. Ik heb Mervin al diverse keren gezegd dat ik géén contact met zijn moeder heb.
Maar hij heeft blijkbaar vast in zijn hoofd gezet dat dit wel het geval is.
Beetje paranoia aan het worden of zo.

3. Dat er weer een webmaster 3 sites laat verdwijnen doet de hele gpt geen goed.
Weer heel veel leden die hun geld nooit gaan zien en bij wie het vertrouwen in de gpt naar het nulpunt aan het zakken is.

4. Hij had alleen maar de hosting hoeven te betalen om online te blijven.
Maar zoals gezegd heeft hij (nog steeds) niet gereageerd op de mails van zijn host.

5. Ik heb niet per mail gereageerd op Mervin zijn mail die ik hier heb geplaatst op 23 november.
Alleen hier op het forum heb ik een reactie gezet.

6. Er is hier constant 1 gast in dit topic aanwezig. Rarara wie is dat?
Maar heeft dus niet het lef om in te loggen en zelf iets op het forum te plaatsen.

7. Wel had hij het lef om mij de 24e de volgende mail te sturen met als onderwerp "Triest geval ben je".

Christina ben jij wel goed bij je hoofd haha heb je niks beters te doen dan haha noorderzon is geen antwoord geven. Ik ben nog steeds bezig geloof mij.

Jij miet eens werk zoeken ipv met je reet de hele dag mensen in de gaten houden.

Hou jezelf in de gaten je bent geen haar beter. Maar ik ga er komen jij niet meer je bent een raar mens achterbaks en hypocriet. Jij vist bij anderen haha je kan het zelf niet eens alleen raar weif maar jij komt ook wel karma is a bitsch.

8. Ik heb bij niemand gevist. De mails stroomden van alle kanten binnen sinds zijn sites offline waren.
En dan ontdek je alle tegenstrijdigheden die hij tegen mensen heeft gezegd. En het plaatsen van zijn eigen linken.


9. Ik steek al jaren mijn nek uit om te strijden tegen malafide webmasters.
Denk maar aan een Julian Hofstra, Björn Leffers en Erik van Cauter.
Dat kost me steeds heel veel tijd, ook nu weer.
Tijd die ik ook wel anders zou kunnen besteden.

10. Wie mij niet wil of kan geloven kan me een verzoek sturen het account hier te verwijderen.
Ik werk me kapot om steeds weer de waarheid boven tafel te krijgen.
De contacten met de fraudehelpdesk, Vara Kassa, en politie bijv. in het geval Julian Hofstra hebben heel wat meer tijd gekost dan me lief is en gaat ook mij niet in de koude kleren zitten.

Dus wie twijfelt aan mijn integriteit kan hier misschien beter geen lid meer zijn.
Gesloten