Link Promoter

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Loca83
5 Cent
5 Cent
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 jan 2016 00:37

Link Promoter

Bericht door Loca83 »

Als ik nu op links klik die in een rotator zitten van Linkspel Promoter, zie ik steeds een banner van Linkspel Promoter die er eerst niet was. Eerst wordt de banner geladen, dan pas de linkspel-link. Hierdoor duurt het laden van de pagina's langer en denk ik dat veel mensen kliks verliezen omdat de pagina snel weg wordt geklikt. Ik ben ook al geblokkeerd van een Traffic Exchange site hierdoor.
Weet iemand hier meer over, waarom Linkspel Promoter opeens die irritante banner heeft bij elke link ?
Gebruikersavatar
Amadee
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 09 mei 2015 21:15
Contacteer:

Re: Link Promoter

Bericht door Amadee »

Lig volgens mij aan je pc hoor, net getest en de rotator laad vrij snel zoals gewoonlijk.
Wat eveneens ook kan is dat de site (link) die in de rotator zit toevallig traag laad waardoor je gaat denken dat het aan de rotator zou kunnen liggen. Ik heb er geen problemen mee ondervonden.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Link Promoter

Bericht door corinasjunk »

Ik heb dit ook, en ik heb ook ineens veel minder hits op mijn rotatorlink, al zijn er ook wat advertentis afgelopen, het aantal wat ik nu heb is wel erg weinig...

11 maart stuurden ze een mail uit en daar stond onder andere dit in:
Wij hebben tevens het linkspel gevult met een flink aantal linken zodat leden die met linkspelpunten adverteren minder snel door hun kliks heen zijn.
Ik denk dat ze die links ook standaard boven alle rotatorhits hebbenn gezet. Boven de klikfans zit dit niet, en rechtstreeks op je eigen link klikken die bij websites staan, heeft de banner ook niet.
Dus eerst de hitgeld banex promoten, en daarna zijn de leden pas aan de beurt... beetje jammer....

Als het aan de pc ligt, wat Amadee suggereert, ligt het dan niet eerder aan de browser? Ik gebruik Google Chrome...
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Link Promoter

Bericht door Christina »

Net even wat linken geklikt en geen enkel probleem.

Ik gebruik FireFox.
Gebruikersavatar
Amadee
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 09 mei 2015 21:15
Contacteer:

Re: Link Promoter

Bericht door Amadee »

corinasjunk schreef:Ik heb dit ook, en ik heb ook ineens veel minder hits op mijn rotatorlink, al zijn er ook wat advertentis afgelopen, het aantal wat ik nu heb is wel erg weinig...

11 maart stuurden ze een mail uit en daar stond onder andere dit in:
Wij hebben tevens het linkspel gevult met een flink aantal linken zodat leden die met linkspelpunten adverteren minder snel door hun kliks heen zijn.
Ik denk dat ze die links ook standaard boven alle rotatorhits hebbenn gezet. Boven de klikfans zit dit niet, en rechtstreeks op je eigen link klikken die bij websites staan, heeft de banner ook niet.
Dus eerst de hitgeld banex promoten, en daarna zijn de leden pas aan de beurt... beetje jammer....

Als het aan de pc ligt, wat Amadee suggereert, ligt het dan niet eerder aan de browser? Ik gebruik Google Chrome...
Idem hier, ik gebruik ook Google Chrome gaat vlot hier, kan er niets op aanmerken
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Link Promoter

Bericht door corinasjunk »

En jullie rotator, mochten jullie die gebruiken, zien jullie daar ook verandering?
Als dit aan die extra link ligt die eerst wordt geladen en mensen hem niet uit laten laden, stap ik niet alleen terug naar superrotator, maar wordt er dus ook veel te snel gesloten door veel klikkers...
Loca83
5 Cent
5 Cent
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 jan 2016 00:37

Re: Link Promoter

Bericht door Loca83 »

Als ik op klikfans klik, zie ik nog steeds elke keer die banner (gebruik ook Chrome btw). Vervelend, maar blijkbaar heeft niet iedereen er last van. Misschien moet ik ook maar een andere rotator gebruiken, hoewel ik er tegenop zie om alle links weer te checken en toe te voegen
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Link Promoter

Bericht door Christina »

Net alle klikfans geklikt en één voor één gesloten om te kijken wat er gebeurde.

Ben de banner van Hitgeld diverse malen tegengekomen maar slechts een enkele keer als eerste link.


Maar als jullie problemen hebben met die banner neem dan contact op met de wm daar over.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Link Promoter

Bericht door corinasjunk »

Contact gehad met de WM
De banex van hitgeld was geplaatst maar we zien inderdaad dat dit voor een vertraging zorgt.

Wij hebben dit zojuist aangepast dus nu werkt het weer.
Dus als het goed is nu weer gewoon het normale aantal hits voor iedereen :D
Loca83
5 Cent
5 Cent
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 jan 2016 00:37

Re: Link Promoter

Bericht door Loca83 »

Yes, de banner is weg. Nu werkt het weer normaal gelukkig :)
Plaats reactie