Wat is er allemaal gebeurd?

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Wat is er allemaal gebeurd?

Bericht door verdiennice »

Kan iemand mij uitleggen wat er allemaal gebeurd is? Door mijn verhuizing had ik een hele week geen internet en nu is cashboard opeens weg?
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Moneymaker

Re: Wat is er allemaal gebeurd?

Bericht door Moneymaker »

Cashboard is verkocht aan de eigenaar van Cash4ladies etc. De nieuwe eigenaar wou het forum dus niet behouden & heeft er een promotiepagina voor zijn sites van gemaakt. Niemand was hiervan op de hoogte, zelfs de oude moderators niet.
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Wat is er allemaal gebeurd?

Bericht door eurotalker »

Moneymaker schreef:Cashboard is verkocht aan de eigenaar van Cash4ladies etc. De nieuwe eigenaar wou het forum dus niet behouden & heeft er een promotiepagina voor zijn sites van gemaakt. Niemand was hiervan op de hoogte, zelfs de oude moderators niet.
Op zich niet erg, maar ik denk dat velen het op prijs gesteld hadden als hier eerst wat informatie over was gegeven. En ook dat je dan een X hoeveelheid tijd hebt om evt. nog wat gegevens te verzamelen. Misschien wilden sommigen nog wat gegevens uit PM's hebben, of een lijst van referralkettingen die ze gestart hadden, of andere info uit een of ander topic. Lijkt mij een kwestie van 'common sense', maar ja ... wie ben ik? Kennelijk een 'nobody' als je zo met (ex)leden omgaat. Maar ja, dat zegt weer meer over de huidige eigenaar van cashboard, dan van de leden van het forum van cashboard. Jammer, dat wel.

En iedereen kan nu ook weer opnieuw de referralkettingen starten. Of discussies over de verschillende sites. Dat was een hele verzameling geworden bij Cashboard. Dat vond ik best handig. Regelmatig maakte ik gebruik van de zoekfunctie om zo info op te zoeken over een site, alvorens ik er lid van werd. Stond bij Cashboard ergens een SCAM-waarschuwing, of andere negatieve berichten over zo'n site, dan sloeg ik zo'n site vaak over. Echt handig al die info. Jammer dat het nu allemaal weg is.

'It's no use crying over spoiled milk', zeggen de Engelsen. En zo is dat hier ook.
Cashboard had een leuke club aan leden. Maar hier kunnen we weer verder. Mooi.

Om een duitje in het zakje te doen, als 'gewoon lid', zal ik de link naar het GPT-forum een tijdje mee laten draaien met m'n andere rotator-links. Op die manier kan ik helpen het forum te promoten. Als anderen dat ook doen, hoop ik hier in 'no time' weer een zelfde ledenaantal en een hoop oude bekende leden weer terug te zien. :D
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Wat is er allemaal gebeurd?

Bericht door verdiennice »

Wel jammer dat er nu overal forums verschijnen.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
ctl160471
1 Cent
1 Cent
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 jan 2014 11:58

Re: Wat is er allemaal gebeurd?

Bericht door ctl160471 »

Zal wel uit kristalliseren naar 1 a 3 forums. GPT-Forum (deze) zal wel de leidende worden, net als wijlen CB..... .
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: Wat is er allemaal gebeurd?

Bericht door Schatteboutje »

verdiennice schreef:Kan iemand mij uitleggen wat er allemaal gebeurd is? Door mijn verhuizing had ik een hele week geen internet en nu is cashboard opeens weg?
Bizar he, wat er in een weekje internetloos leven kan gebeuren.

De nieuwe fora, da´s ook wel logisch.
Waar eerst een grote reus stond, is nu een ´leeg´ gat ontstaan.
vetpot
20 Cent
20 Cent
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:58

Re: Wat is er allemaal gebeurd?

Bericht door vetpot »

jee man, ook ik kwam er vanochtend pas achter!
totaal niet in gelicht maar gewoon pats boem weg.
het ergste vind ik dat we al die info van al die jaren kwijt zijn.
we moeten met zijn allen weer beginnen vanaf 0
:(

dus here iäm :mrgreen:
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Wat is er allemaal gebeurd?

Bericht door Christina »

buzzy schreef:Alternatief is Getpaidboard maar dat forum is al jaren niet meer actief.
Zelfs nu cashboard offline is zijn er maar een paar die weer even terugkomen.
Er is ook nog Spaarprogramma Reviews en RRF.
vetpot
20 Cent
20 Cent
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:58

Re: Wat is er allemaal gebeurd?

Bericht door vetpot »

linkje?
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Wat is er allemaal gebeurd?

Bericht door Christina »

Plaats reactie