Leden die vals spelen.

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
broer
5 Cent
5 Cent
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 sep 2015 22:36

Re: Leden die vals spelen.

Bericht door broer »

Weer (of nog steeds) iemand die i-frames gebruikt.
http://ator1997.home.xs4all.nl/url-minuut/
/url-kwartier/
etc.

Lijkt me een oude bekende, want er werd een half jaar geleden ook al over gepost.
http://www.gptforum.nl/viewtopic.php?f= ... l%2F#p7668
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Leden die vals spelen.

Bericht door willy »

vaak, heel vaak komen de eerste hits terecht op een account berthartman en nog wel enkele andere namen

De sites waar de hit naartoegaan is vaak als eerste massuc
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Leden die vals spelen.

Bericht door Arola-Clicks »

willy schreef:vaak, heel vaak komen de eerste hits terecht op een account berthartman en nog wel enkele andere namen

De sites waar de hit naartoegaan is vaak als eerste massuc
Links gaan nu ook veel als eerste naar Sujperpromotie en GB bl20228

"Meneer" is ook lid bij mij. Ga heem eens even in de gaten houden!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Leden die vals spelen.

Bericht door corinasjunk »

Is dit een iframe of toevallig iemand die 2433143243x in het linkspel zit? (Allemaal dezelfde persoon, in de autosurf van extracentjes, vermoedelijk linkspel va extracentjes of paid2click aan de linken te zien. En an de vergoeding te zien heb ik deze de afgelopen tijd al heel vaak geraakt...
Gebruikersnaam vanwege privacy verborgen, origineel is op te vragen.
Nog geen contact opgenomen met de WM aangezien ik niet zeker weet of het een iframe is en omdat er niets over een verbod op iframes vermeld staat op extracentjes (althans ik kan het zo snel niet vinden).
http://i68.tinypic.com/2a0axqr.png
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: Leden die vals spelen.

Bericht door janro1 »

is ook geen iframe

is gewoon een link die een link opent die een link opent die weer enz enz enz.

ik heb zelf de linken van extra centjes als vaste link ingesteld en als de webmaster van extra centjes linkspelfans als vaste link heeft kan dit voorbeeld van mij afkomstig zijn.
dit doordat linkspelfans niet een balkje heeft met u heeft geklikt voor, zal in dit voorbeeld steeds mijn link van extracentjes zichtbaar kunnen zijn.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Leden die vals spelen.

Bericht door corinasjunk »

Ok, bedankt voor de opheldering :)
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Leden die vals spelen.

Bericht door corinasjunk »

Al enige tijd vermoed ik dat iemand een dubbel account heeft. Ik heb dit bij iemand aangekaart en die vermoedde dat er misschien nog wel een paar waren. Echter, de IP adressen van beide zijn afgeschermd, maar de hele situatie vinden we wel verdacht.
Sinds een week ofzo kwam het weer ter sprake, nu met iemand anders, en de vermoedens worden alleen maar sterker.
Ik wil echter geen leden vals beschuldigen. Wat kan ik het beste doen, is er iemand die kan helpen met uitzoeken zonder een van die accounts of mijn account direct in diskrediet te brengen zolang er niets is bewezen?
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Leden die vals spelen.

Bericht door gaby »

Wist niet dat je een site had ? Welke is dat als ik vragen mag ?
corinasjunk schreef:Al enige tijd vermoed ik dat iemand een dubbel account heeft. Ik heb dit bij iemand aangekaart en die vermoedde dat er misschien nog wel een paar waren. Echter, de IP adressen van beide zijn afgeschermd, maar de hele situatie vinden we wel verdacht.
Sinds een week ofzo kwam het weer ter sprake, nu met iemand anders, en de vermoedens worden alleen maar sterker.
Ik wil echter geen leden vals beschuldigen. Wat kan ik het beste doen, is er iemand die kan helpen met uitzoeken zonder een van die accounts of mijn account direct in diskrediet te brengen zolang er niets is bewezen?
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Leden die vals spelen.

Bericht door corinasjunk »

gaby schreef:Wist niet dat je een site had ? Welke is dat als ik vragen mag ?
Ik heb ook geen site, de IP adressen zijn gecheckt door iemand die wel een site heeft, want dat kan ik natuurlijk niet doen.
Willy heeft inmiddels via PB contact opgenomen en ik heb de details bij hem neergelegd.

Juist omdat ik geen site heb is de twijfel misschien zo groot, maar het kan nog steeds toeval zijn, dus ik wil niemand in diskrediet brengen.


EDIT: n.a.v. de info van Willy denk ik toch dat het gewoon op toeval berust.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Leden die vals spelen.

Bericht door gaby »

Ah ok, dan heb ik het verkeerd begrepen uit je tekst.
Je kunt in zo'n geval natuurlijk altijd even de betreffende wm inlichten.
Even nachecken kan nooit kwaad ;)
corinasjunk schreef:
gaby schreef:Wist niet dat je een site had ? Welke is dat als ik vragen mag ?
Ik heb ook geen site, de IP adressen zijn gecheckt door iemand die wel een site heeft, want dat kan ik natuurlijk niet doen.
Willy heeft inmiddels via PB contact opgenomen en ik heb de details bij hem neergelegd.

Juist omdat ik geen site heb is de twijfel misschien zo groot, maar het kan nog steeds toeval zijn, dus ik wil niemand in diskrediet brengen.


EDIT: n.a.v. de info van Willy denk ik toch dat het gewoon op toeval berust.
Plaats reactie