Knaakland support topic

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Plaats reactie
henrid
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2014 22:24

Re: Knaakland support topic

Bericht door henrid »

Oplichter respecteert blijkbaar wel de zondagsrust :lol:
joanna7450
1 Cent
1 Cent
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 okt 2014 14:02

Re: Knaakland support topic

Bericht door joanna7450 »

ik krijg in mijn spamfolder steeds mailtjes (Delivery Status Notification) van een mail die ik in het begin stuurde aan Knaakland, hoe kan dit?
Gebruikersavatar
Edushi
1 Cent
1 Cent
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 okt 2014 23:37

Re: Knaakland support topic

Bericht door Edushi »

joanna7450 schreef:ik krijg in mijn spamfolder steeds mailtjes (Delivery Status Notification) van een mail die ik in het begin stuurde aan Knaakland, hoe kan dit?
Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat de meeltjes niet aankomen bij de geadresseerde.
Overigens ben ik een tegenstander van het mailen naar knaakland betreffende deze situatie.
Heeft totaal geen zin.
Gewoon afwachten tot het weer stopt.
bye
JasperM
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2014 16:40

Re: Knaakland support topic

Bericht door JasperM »

Edushi schreef:
joanna7450 schreef:ik krijg in mijn spamfolder steeds mailtjes (Delivery Status Notification) van een mail die ik in het begin stuurde aan Knaakland, hoe kan dit?
Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat de meeltjes niet aankomen bij de geadresseerde.
Overigens ben ik een tegenstander van het mailen naar knaakland betreffende deze situatie.
Heeft totaal geen zin.
Gewoon afwachten tot het weer stopt.
bye
En daarna afwachten tot het weer begint jammer genoeg.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Knaakland support topic

Bericht door Christina »

En daarna afwachten tot het weer begint jammer genoeg.
Als dat zo is zullen wij de eerste zijn om dat te melden.

Maar niet alle leden van een site zitten hier op het forum, dus we kunnen nooit iedereen bereiken.
Zelfs niet als er door diverse sites waarschuwingsmails worden verstuurd.

Maar.......als er ineens een site wordt gelanceerd is het altijd slim om eerst even uit te zoeken wie de wm is alvorens aan te melden.

Heb je twijfels? Dan niet aanmelden en eerst eens afwachten of er op het forum positieve of negatieve dingen over de betreffende site/wm staan.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 736
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Knaakland support topic

Bericht door Denise »

Christina schreef: Maar.......als er ineens een site wordt gelanceerd is het altijd slim om eerst even uit te zoeken wie de wm is alvorens aan te melden.

Heb je twijfels? Dan niet aanmelden en eerst eens afwachten of er op het forum positieve of negatieve dingen over de betreffende site/wm staan.
Aangezien Marco hier ook postte en was hij niet ook moderator? Dacht ik dat knaakland wel betrouwbaar was, ook in zijn berichten vertelde hij over plannen met knaakland etc.
Dus ik meegedaan aan aandelenspel, op de site geklikt, meegedaan aan acties, via knaakland besteld.

En nu ... weer geen centjes
Baal ervan en wordt er ook een beetje erg moedeloos van.
Affilimedia

Re: Knaakland support topic

Bericht door Affilimedia »

website knaakland is 16 oktober gewijzigd van eigenaar (zie ook http://www.whois.nl) en in eerst einstantie zou ik hem helpen het systeem te leren in knaakland en nog even, mocht hij dat nodig vinden (want zin had ik er niet in) een paar weken nog even meehlepn.

Indien ik zelf was doorgegaan had ik uiterlijk 31 december 2014 gestopt. Die plannen waren er al wel maar door de privéomstandigheden in september alleen maar definitiever geworden. De nieuwe eigenaar beloofde minimaal een halfjaar de site voort te zetten met ook een investering te doen. Problematiek was de terugvallende aantal leden waardoor ook de sales en leads uitbleven en ik ook geen ruimte had verder om de site uit te bouwen. Simpel...dan hou je het niet lang meer vol. Alhoewel de site een hobby van me was was deze al enthousiasme enkele maanden verloren gegaan door zowel enkele leden maar ook adverteerders en publishers. En die laatste twee al helemaal met hun gebruik van tooltjes en de ontransparante manier van werken. Ook de overheid maakt het zzp'ers dit jaar al lastig en dat zal, met de hoge kosten van zzp'ers in NL, nog verder toenemen.

Dat dit een oplichter betrof die ook nog eens allerlei troep opgooit van vips etc had ik vooraf niet verwacht. Hij begon ook serieus met wat dingen veranderen en ook die refwedstrijd er op. Maar die vip was ook absoluut nooit ter sprake geweest en dus ook nooit verweacht.

Ik lees elders dat er getwijfeld wordt aan het feit dát mijn schoonvader overleden zou zijn maar dat is hij wel degelijk en dat heeft ook enorme impact gehad hier. Voor mij, naast de bovengenoemde zaken, een punt om mee te nemen in mijn besluit om de site van de hand te doen en in handen van iemand die, waarvan ik dacht het uit zou bouwen.

Gelukkig is de site offline.

Alvorens over plaatsen heb ik inderdaad nog 300,- aan openstande aanvragen verwerkt. Dit om het ook voor de nieuwe eigenaar netjes achter te laten. Verkooptechnisch was de site niet veel waard. Men weet hier wel dat men vaak al blij is iemand te vinden... Deze nieuwe eigenaar was ook al enkele maanden lid. Was voor mij geen reden te bedenken dat er vreemde dingen kon gebeuren. Alle contact verliep netjes via info@knaakland.nl.

Ik steek hand in eigen boezem. Heb ook altijd gezegd: iemand die het verprutst is niet meer welkom. Ga ook nu eenmaal posten en dan is het voor mij klaar. Uiteraard: betaal geen cent!!!

Bedankt voor het "fijne contact" afgelopen jaren (een aantal niet maar ik ga hier nu verder niet lopen meppen, is me niet waard). Echter denk ik dat affiliatemarketing nog veel problemen zal opleveren bij de diverse wm's en ook de grote jongens zullen tegen problemen aanlopen. Er wordt enorm gesjoemeld in het wereldje. En zelfs de publishers doen er lekker aan mee. https://www.acm.nl/nl/publicaties/publi ... spamverbod


Marco
voormalig eigenaar

ps even uit losse pols geschreven... heb er zelf net zo de balen van en dat ik niet eerder poste is door tijdgebrek en mijn hoofd er niet naar stond en ook staat!

VERZOEK AAN WEBMASTER GPTFORUM.NL MIJ UIT TE SCHRIJVEN (want zelf lukte me dat mijn laatste eerdere bezoek niet, doet het systeem niet).
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1785
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Knaakland support topic

Bericht door olifant »

die gast was inderdaad lid op knaak, had ik al een tijd terug gezien in het aandelenspel, en staat onder de naam earntoday, ging er toen geen belletje rinkelen ?
Laatst gewijzigd door olifant op 30 okt 2014 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Knaakland support topic

Bericht door Moneybugs »

Affilimedia schreef:Dat dit een oplichter betrof die ook nog eens allerlei troep opgooit van vips etc had ik vooraf niet verwacht. Hij begon ook serieus met wat dingen veranderen en ook die refwedstrijd er op. Maar die vip was ook absoluut nooit ter sprake geweest en dus ook nooit verweacht.
Kijk ook even in deze topic en dan met name het 2de bericht:

http://www.gptforum.nl/viewtopic.php?f=27&t=745

Zie ik dat nou goed dat Marco 17 april 2014 reageert?

Tussen 17 april en 16 oktober weet iedereen wie deze oplichter is, incl. Marco!
Gebruikersavatar
spaarbeer
20 Cent
20 Cent
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:54
Locatie: Naast het huis van de buren

Re: Knaakland support topic

Bericht door spaarbeer »

Mooi verhaal....weer :twisted:
Een slechte timmerman geeft ook altijd zijn gereedschap de schuld... ;)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat een ander verstaat! :twisted:
Plaats reactie