Gekkengoud

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door Christina »

Lijkt er wel op.

De site was van Matthias.
Of hij er nu nog deel aan heeft?
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Gekkengoud

Bericht door Chanel »

Ze zullen het wel lekker rustig hebben daar want het ticketsysteem werkt nog steeds niet :evil:
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door olifant »

ik heb gisteren een ticket gestuurd, zonder problemen, heb ook een mail ontvangen met bevestiging van het ticket
retep
20 Cent
20 Cent
Berichten: 49
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:52

Re: Gekkengoud

Bericht door retep »

Christina schreef:Lijkt er wel op.

De site was van Matthias.
Of hij er nu nog deel aan heeft?

die Konektilo BV zit op het zelfde adres als italents BV, de BV waar gekkengoud eerst onder viel... dus denk het nog wel.
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Gekkengoud

Bericht door Chanel »

En heb je antwoord gekregen?
Het is me inmiddels gelukt om een ticket te sturen maar ze lijken wel van de aardbodem verdwenen daar, ze reageren nergens op.
olifant schreef:ik heb gisteren een ticket gestuurd, zonder problemen, heb ook een mail ontvangen met bevestiging van het ticket
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door olifant »

nee, geen antwoord
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door olifant »

heb antwoord gekregen op mijn ticket
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Gekkengoud

Bericht door Chanel »

Ik heb ook antwoord gehad.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Gekkengoud

Bericht door corinasjunk »

Mogelijk hebben jullie het ook al opgemerkt, maar Gekkengoud heeft iets (voor mij) nieuws. WhatsApp campaigns. Ik besloot het uit te proberen om jullie het te kunnen aanprijzen of ervoor te behoeden. Ik moest er een +49 nummer voor toevoegen, dus ik was wel wat huiverig.
Ik meldde mij op 28 feb aan en kreeg netjes een bevestiging dat het een paar dagen kon duren voordat ik de eerste app zou krijgen.
2 maart kwam dat appje, netjes 1 appje met 1 advertentie. Een wbca.st link, vaak gebruikt om via social media links te verspreiden. Verkorte links, dus je weet nooit naar welke site je werkelijk gaat. Ik heb erop gedrukt... en werd netjes omgeleid naar Gekkengoud. Ik moest nog wel even op die 'mailing' klikken, net zoals het lezen van mails uit de inbox.
3 maart kreeg ik weer een appje, dezelfde procedure gevolgd. Vandaag heb ik nog niets gehad,, maar wie weet...

Inmiddels is er op mijn saldo 22 cent bijgeschreven. 20 voor de aanmelding incl 1e campagne, 2 cent voor die van gister. Verdient dus wel lekker en het is tot nu to 1x per dag.
Dus mocht je twijfelen... ik zeg doen.
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door gerritjelsma »

@corinasjunk, ik begrijp uit je verhaal dat je naast betaalde mails nu je dus ook kan aanmelden om campagnes per whatsapp te ontvangen. Dus je mobiele nummer is gekoppeld met jouw-gekkengoud-account begrijp ik dus...best wel apart. Wel een mooie vergoeding geven ze erop trouwens ;-)
De +49 nummer is idd best apart.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Plaats reactie