Gekkengoud

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Gekkengoud

Bericht door kaatje »

Ik heb even gekeken maar ik heb wel vergoeding ontvangen voor enquêtes het staat bij mijn tegoed en dan bij transacties daar staat een overzicht van alle vergoedingen en bij mij dus ook voor enquêtes invullen
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Gekkengoud

Bericht door Bep »

@kaatje, bij mij staat daar:
7630214..15-11-2016 Inschrijving goede doelen loterijen 0,10 Goedgekeurd Bij
1771....... 4-04-2015 Total imported balance ............. 3,43 Goedgekeurd Bij

......Heb ik ertussen gezet om het leesbaar te maken.
Dit zijn de enige aparte bedragen bij Overige Transacties, dus ook daar staan de verdiensten niet.
Vooral al omdat ik nog maar een aantal maanden bezig ben met hun, dus deze jaartallen vallen al af.
veertje
5 Cent
5 Cent
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 mar 2018 20:31

Re: Gekkengoud

Bericht door veertje »

Bij webwinkels goedgekeurd staan bij mij de vergoedingen van de enquetes.
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Gekkengoud

Bericht door Bep »

Wauw, je hebt gelijk daar staan ze dus! :thx
Dat is best een vreemde plaats omdat ik daar mijn cashback zag staan, nu heb ik dus alle teksten erbij gelezen en ze staan daar inderdaad tussen. Ik vind het een vreemde plaats als er ook een tab apart voor is.

Het zijn er maar drie die goedgekeurd zijn, schiet dus toch niet zo op maar er staat wat.
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Gekkengoud

Bericht door kaatje »

Ik heb het nog even in de gaten gehouden ik heb van de week een enquete ingevuld en het is na een dag netjes bijgeschreven bij mijn saldo dus je krijgt wel degelijk een vergoeding.
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Gekkengoud

Bericht door Bep »

Ik kreeg er dagelijks een en maar een enkele keer, blijkt dus drie keer, een vergoeding gekregen te hebben. Ik doe ze voorlopig niet meer, ik heb er al zoveel tijd in gestoken dat ik nu wat anders wil doen.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Gekkengoud

Bericht door Denise »

het lukt niet om in te loggen, zowel op gekkengoud als cashbackkorting, de andere wel
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Gekkengoud

Bericht door Bep »

Denise, ik kan ook niet inloggen.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door olifant »

heb hetzelfde op cashbackdeals.be sinds gisteren in de voormiddag
lukte 1 x door aan te melden via google, echter heb ik daar een ander mailadres, en nu krijg ik de mails van cashbackdeals ook op het mailadres van mijn google account.
ook via contact een vraag stellen lukt niet, de capcha wordt niet groen nadat je het juiste figuur verplaatst, wordt telkens rood
heb gisteren gemaild via de orangebuddies.com, de hoofdzetel dus, maar nog geen antwoord
de 2 andere sites waar ik lid van ben, enqueteclub.be en nucash.be werken wel goed
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Gekkengoud

Bericht door Bep »

Ik heb ze via Facebook een bericht gedaan, of ze het lezen weet ik niet we wachten dan maar af.
Plaats reactie