advertentieklikkers

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: advertentieklikkers

Bericht door corinasjunk »

Door verwijten over en weer te gooien en vrijwel elk voorgaande bericht te quoten wordt dit topic niet leesbaarder.

Bovendien doet het de score in Google ook geen goed, waardoor het forum lager in de zoekresultaten komt te staan. We willen toch dat als leden iets over de site willen weten, buiten wat op de site zelf staat, hier terecht komen en niet ergens anders. Dit zou toch (ook) dé plek voor goede informatie moeten zijn? Nieuwe (en huidige) leden worden hier niet veel wijzer uit en het schrikt enorm af...

Nu heb ik hier als gewoon lid weinig over te zeggen natuurlijk, maar aangezien niemand anders het doet...

Ruziemakertjes, slaap er even een nachtje over en zet daarna op een rijtje wat je nu echt aan het topic hebt toe te voegen, nu wordt alles tig keer herhaald of nooit beantwoord. Pagina's lang inmiddels (en in nog 2 extra topics). Chaos! Heel slecht voor het forum!
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 546
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: advertentieklikkers

Bericht door Silvia »

@corinasjunk

We doen ons best om de boel bij te houden. We proberen zoveel mogelijk quotes weg te halen.
Mogelijk werken de leden mee, en quoten ze zo min mogelijk, een zin is prima, het hele bericht niet.
Alvast bedankt namens het forum en de leden!
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: advertentieklikkers

Bericht door kaatje »

@ corinajunk

Je hebt helemaal gelijk ik zit dit nu allemaal te lezen en ik denk waar gaat het toch over? Echt duidelijke antwoorden krijgen we niet en het lijkt nu meer op een strijd onderling. Ik denk dat Erik gewoon heel duidelijk moet zijn tegenover zijn leden wat er precies gaat gebeuren en of de leden hun geld nog krijgen want dat komt er nog steeds niet uit of de sites blijven bestaan of dat ze werkelijk weg blijven. Aan dat gemekker onderling hebben de leden niet veel aan Wij willen gewoon duidelijkheid!!! :roll:
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: advertentieklikkers

Bericht door corinasjunk »

kaatje schreef:want dat komt er nog steeds niet uit of de sites blijven bestaan of dat ze werkelijk weg blijven.
Hij heeft een aantal eer gezegd dat hij ze via een andere host wil doorzetten, dus ze blijven wel bestaan denk ik.
Of dat ook voor geldheuvel geldt en hoe en wat verder, daar is hij (m.i.) nog niet duidelijk in...

@Sylvia: ik weet het, begrijp ook dat jullie het niet bij kunnen benen. Weet echter niet of ze hun eigen posts teruglezen en extra aankaarten kan wellicht nooit kwaad. Werd gisteren zoveel, zou er bijna wat te eten bij pakken...
Plaats reactie