Cospamedia - support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: Cospamedia - support

Bericht door Silvia »

@Denise

Mijn saldo klopt in ieder geval wel. Volgens mij is alles gewoon blijven staan, en de jackpot bijvoorbeeld is ook doorgelopen/ steeds verhoogd.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door Christina »

Voor wie niet op de hoogte is lees dit maar eens: https://nl.trustpilot.com/review/cashze.nl

Het komt er op neer dat Jan blok zijn vrouw en Jan Blok zelf zogenaamd op de zelfde dag zouden zijn overleden.


Ik heb net een mail gestuurd en ben benieuwd of ik antwoord ga krijgen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door willy »

Ben zelf al tijden geen lid meer, maar ik zou zeggen, geef het een tweede kans, er zijn er die al 3 - 4 kansen kregen en steeds weer weggaan en terug komen
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door Christina »

@ willy:

Jan Blok mailde mij op 21-12-2021 dat zijn vrouw was overleden ten gevolge van Corona.
Exact op de zelfde dag ontvingen anderen aan mail uit naam van Yvonne dat Jan Blok zelf was overleden.
Nu ineens beweert zij dat Jan 5 dagen na zijn vrouw is overleden.

Direct daarna zijn toen overal de adres en telefoongegevens verwijderd van Jan Blok.
CospaMedia dat op naam van Dyon Blok stond was in quarantaine gezet en is nu het domein van een buitenlands bedrijf.

Dus ja.........voor mij nog weinig reden tot een tweede kans.

Ik had respect voor Jan Blok als collega. Maar voor iemand die de dood gebruikt als excuus kan ik geen respect opbrengen.
Heb net nog een mail gestuurd en ben benieuwd of ik deze keer wel een reactie ga krijgen.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Cospamedia - support

Bericht door gaby »

Op 21 december een korte mailing ontvangen:
Wegens familie omstandigheden is Cashze voorlopig gesloten. Ook de helpdesk is gesloten.
Ook de mailing die vandaag binnenkwam verklaart genoeg.

Dit ga je niet verzinnen en ik vind de complottheorieën echt te ver gaan.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door Christina »

PS:

Jan zijn vrouw zou om 13.14 uur zijn overleden op 21-12-2021.

Om 18.24 uur kreeg ik van hem een mail daar over.

Die zelfde middag is hij om 17.40 uur hier op het forum geweest.

Cospamedia 192 14 jun 2014 18:47 21 dec 2021 17:40

Is dat logisch als je echtgenote net een paar uur is overleden?
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Cospamedia - support

Bericht door gaby »

Misschien wilde hij hier iets plaatsen en heeft zich alsnog bedacht ?
Ik geloof het verhaal in elk geval wel, dit ga je niet verzinnen.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door Christina »

@ gaby:

Jij weet ook dat er wel meer zijn geweest die hun eigen overlijden als excuus hebben gebruikt.
Denk maar aan Ann Meert bijv.

En het feit blijft dat er op de zelfde dag mails zijn uitgegaan waarin bij de ene Jan Blok zijn echtgenote was overleden en bij de andere Jan Blok zelf.
Dat was allebei op 21 december.

Ik heb die mail bewaard overigens.
Zonnetje
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2022 05:08

Re: Cospamedia - support

Bericht door Zonnetje »

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 6352858255
Via deze link bewijs overlijden van mijn vader.
Iemand nog twijfels, nog meer bewijs nodig ?
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Cospamedia - support

Bericht door Denise »

Onderstaande tekst stond in email verzonden door cashze
Ik ben de dochter van Jan Blok. Mijn vader is wel degelijk overleden Op 26 december 2021. 5 dagen nadat zijn vrouw overleed op 21 december 2021. Het is allemaal heel snel gegaan. Op 29 december was hun gezamenlijke uitvaart. Ik begrijp uit div reacties van leden die ik her en der heb gelezen, dat er erg veel twijfel was/is of dit allemaal waar is. Het lijkt ook idd bijna wel verzonnen vooral omdat het zo uitzonderlijk is. Maar ik kan u vertellen dat alles helaas echt is. Dyon Blok is mijn 14 jarige zoon. De kleinzoon dus van mijn vader. Ik kan u garanderen dat er niemand hier ook maar met 1 cent met de noorderzon is vertrokken. Alles staat nog netjes op de rekening die daar voor bedoelt is. Helaas kan ik (nog) niet over dat geld beschikken omdat ik nog niet over een bewijs van erfrecht beschik, dankzij het niet willen meewerken van de andere erfgenamen. Zodra ik meer weet hoe ik dit alleen kan oplossen zal ik dat melden. Mijn vader en ik waren met gestart om mij alles te leren hoe ik cashze moet draaien. Omdat mijn vader langzaam aan eens wilde stoppen met werken (bijna 80 jr) zou ik alles overnemen. Helaas overleed mijn vader voordat ik voldoende wist. Nu probeer ik met hulp toch alles onder de knie te krijgen. Dit werk was waar mijn vader zijn hart en ziel in stak, en voor hem wil ik graag dat cashze weer wordt zoals het altijd was, zo niet beter. Helaas weet ik nog te weinig om alles alleen te kunnen. Ik hoop op begrip. Mochten er vragen zijn, ik ben altijd bereid te antwoorden. Groet Yvonne Blok Vrgr Yvonne Blok

Hoop voor haar en voor leden die mee doen aan cashze, dat het erfrecht goed geregeld kan worden, anders is het zonde van alle moeite die zij in de site stopt en zonde voor alle tijd en energie die leden in de site stoppen als er straks niet uitbetaald kan worden, doordat een andere erfgenaam dwars ligt.
Misschien beter als dat eerst goed geregeld is?
In ieder geval gecondoleerd en sterkte gewenst met alles.
Plaats reactie