Cospamedia - support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Cospamedia - support

Bericht door Denise »

Na 2 emails en openen van de site, totaal geen actie meer bij cashze.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3949
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door Christina »

@ Denise en anderen:

Yvonne had op 14 november een bericht geplaatst met een link naar Facebook dat het bewijs zou zijn dat haar ouders zijn overleden.

Na het klikken op die link kregen Silvia en ik te zien dat het bericht niet bestond of al was verwijderd.
Wij hebben daarop besloten dat bericht niet goed te keuren.
Ik heb het net wel goedgekeurd zodat anderen de link ook kunnen controleren.

Daarna zijn we op zoek gegaan naar de facebook pagina van Yvonne en hadden die al snel gevonden.
Daar hebben we een aantal opmerkelijke dingen gezien.

Middels een PB heb ik in samenspraak met Silvia daar Jan en Yvonne van op de hoogte gebracht met de volgende inhoud:

Yvonne of Jan,

Ik heb je post niet goedgekeurd omdat de link die je geeft niet werk:

De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd.

Yvonne, intussen heb ik wel je Facebookpagina gevonden en daar een aantal opmerkelijke dingen gezien.
Je was sinds 9 januari 2019 niet meer op je Facebookpagina geweest.
En dan uitgerekend op 21 december 2021 (de dag waarop je moeder zou zijn overleden) plaats je laat op de avond een foto waar je heel happy op staat met je vriend. Geen woord over het overlijden van je moeder.


Je hebt hier op het forum een account aangemaakt op 19 jan 2022 05:08.
Exact die zelfde dag post je weer een happy foto op Facebook. Intussen zouden je beide ouders ter aarde zijn besteld op 29 december.
Weer geen woord op Facebook te vinden over het overlijden van je ouders.

Dan gaan we even verder kijken en zie ik tot mijn verbazing de crowdfundingsactie voor mijn dochter 2x achter elkaar vermeld staan.
Jan jij hebt toen een bijdrage gegeven en daar was ik je ook erkentelijk voor.
Maar maak mij niet wijs dat je dochter deze actie heeft geplaatst op haar Facebook.
Maar ja je naam op je Facebook kun je heel gemakkelijk veranderen nietwaar?
Net als de naam van de houder van Cashze.

"Yvonne" je bent op 19 januari lid geworden van het forum. Al die maanden heb je geen letter geplaatst over wie je was of het 'overlijden' van je ouders.

Jan je bent op 21 dec 2021 om 17:40 uur hier op het forum geweest.

Je mailde mij dat je echtgenote om 13.15 uur was overleden.
En dan zit je bijna 4½ uur later op het forum???
Ik weet helaas uit ervaring dat je dan bezig zou moeten zijn met het regelen van de uitvaart.
Je hebt verdriet omdat je echtgenote is overleden maar gaat maar wel naar het GPT-Forum???
Waarom? Was je benieuwd of er al iets was geplaatst?

Ik heb je gecondoleerd en mijn hulp aangeboden.
Ik heb jouw mail over het overlijden van je vrouw bewaard. Waarom?
Omdat mij al snel het gevoel bekroop dat er iets niet klopte. En dat bleek dan ook toen ik naar Trustpilot ging.

Dan kom ik er ook achter dat de postbus die je voor ons en een aantal collega's had geregeld helemaal niet bestaat.

CospaMedia waar Cashze onder viel bestaat ook niet meer en stond vreemd genoeg op naam van Dyon.

Terwijl je mij mailde dat je echtgenote was overleden op 21-12-2021 is er ook minstens 1 mail uitgegaan uit naam van Yvonne dat jij, Jan Blok zelf was overleden op die dag.
Foutje gemaakt?

Nu moet ik geloven dat Jan Blok 5 dagen na zijn echtgenote is overleden, maar ja die was ook op 21 december al overleden toch?

De afgelopen week heb ik 2 mails gestuurd en geen enkele reactie ontvangen.

Zoals ik je eerder heb gezegd, ik had respect voor jou als collega en dacht dat je integer was.
Blijkbaar heb ik me daar heel erg in vergist.

Ik geef je nu de kans om met een verklaring te komen.
Óf met een kopie van de rouwkaarten, rekening uitvaartcentrum of wat dan ook.
Kan hier of naar mijn privé mailadres, dat heb je ook.


Deze mail staat Silvia ook weer in CC zodat er geen enkel misverstand kan bestaan over de inhoud.
Ik stuur hem ook naar mezelf zodat ik hem veilig kan opslaan in mijn mapje "Cospa".


Christina

Ik wilde dit eigenlijk niet plaatsen omdat ik hoopte op een reactie die de dingen zouden verhelderen.
Maar ben er helaas van overtuigd dat het verhaal niet klopt.

Heb dan ook geen enkele reactie ontvangen en sindsdien is het heel erg stil geworden weer rond Cashze.

Wie nog twijfelt zou eens naar de facebook pagina van Yvonne Blok moeten gaan en de foto bekijken die ze die dag heeft geplaatst.
Op de dag dat haar moeder zou zijn overleden en in eerste instantie was volgens Yvonne was haar vader die dag overleden.

Dit heeft niets te maken met complottheorieën maar met feiten.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Cospamedia - support

Bericht door Denise »

Er wordt gezegd de vrouw van Jan Blok, maar niet dat dat ook haar moeder is, misschien stiefmoeder?
Het komt allemaal apart over, maar dat is het vervelende van internet. Dat hij op zijn computer zit na het overlijden zou kunnen, iedereen reageert anders na een overlijden.
Maar stel dat het allemaal klopt, Stel..
Haar verhaal dat ze nog dingen moet regelen met andere erfgenamen, broers,zussen, stiefbroers, stiefzussen?
Vind ik al dubieus voor de site. Regel dat eerst voor je de site weer online zet. Anders heeft "ze"straks weer een excuus dat er niet uitbetaald kan worden doordat de erfenis niet is afgerond.
Maar nu ook online komen, 2 emails verzenden en dan weer wat is het nu 3 weken niks, geeft er geen vertrouwen in.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3949
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door Christina »

@ Denise:

Je hebt een punt als je zegt dat het wellicht niet haar moeder was. Daar had ik niet bij stil gestaan.

Maar dan nog.......exact die dag na vele maanden weer eens naar Facebook gaan en een hele happy foto plaatsen komt op mij toch vreemd over.

En ze schreef:
Mochten er vragen zijn, ik ben altijd bereid te antwoorden. Groet Yvonne Blok
Ik heb 3x een mail gestuurd maar geen enkele reactie gekregen.
Dus zo heel erg bereid om te antwoorden lijkt ze niet te zijn.

Als het niet zo ver weg was zou ik doodleuk eens even gaan aanbellen op het adres van Jan Blok.
Benieuwd wie er dan open zou doen.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Cospamedia - support

Bericht door Denise »

En als ze weer vertrouwen wil opbouwen is het handig als ze wel reageert, antwoorden geeft en er niet weer zo'n radio stilte is.
Wat er ook wel of niet waar is van het hele verhaal, de site weer opstarten en dan weer stilte geeft geen vertrouwen.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3949
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door Christina »

@ Denise:

Klopt helemaal.
Maar er zijn intussen al te veel dingen boven tafel gekomen die niet kloppen.

Zoals de postbus die Jan Blok voor ons en een aantal collega's had geregeld.
Die blijkt dus helemaal niet te bestaan!
Daar hebben we wel allemaal ieder jaar voor betaald, behalve dit jaar.
Jan Blok had het dit jaar voor iedereen betaald als een soort cadeautje..............

Cospamedia waar Cashze onder viel bleek op naam van Dyon Blok te staan (zijn kleinzoon) en was plotseling verdwenen.
Het domein is intussen al overgenomen door een Engels bedrijf.

Jan Blok vertelde een BV te willen beginnen. kort voor het verdwijnen van Cashze zei jij dat het niet meer door ging.
Maar dat lijkt niet op het verhaal van Yvonne Blok dat haar vader wilde stoppen.

Dan twijfel ik ook nog over zijn leeftijd.
Het ligt me bij dat hij ongeveer even oud is als ik ben en niet bijna 80 jaar.
Heb daar de mail nog niet van kunnen terugvinden helaas.

Tel alles bij elkaar op en dan is het allemaal toch wel heel vreemd.
extra
2 Euro
2 Euro
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 feb 2014 08:09

Re: Cospamedia - support

Bericht door extra »

Ik volg het verhaal Wat betreft de familie Blok al geruime tijd op het forum.
Maar vind dat er wel verdomd veel tijd in gaat zitten en ze toch elke keer weer de aandacht opeisen.
En telkens weer begint het verhaal opnieuw.
Als er over gepraat/geschreven wordt zal er altijd wel een kern van waarheid in zitten.
En na zo'n lange tijd moet je ze wat mij betreft geen podium meer gunnen.
Houd een keer op toch..
Laat het gaan....
Enige wat je nu nog kan doen is leden waarschuwen voor deze sites, en kappen met het gezever.
zomerfeest
10 Cent
10 Cent
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 apr 2018 12:06

Re: Cospamedia - support

Bericht door zomerfeest »

Beste,

Dat er op de site nog niet veel gebeurd betekend nog niet dat er aan de achterkant niets gebeurd.
Ze heeft met alle goede bedoelingen de site weer draaiende willen krijgen maar ze heeft het onderschat. ze is deze maand verhuist en
daarnaast is het zo dat familie heel erg tegen werkt. waardoor het geld van de erfenis niet beschikbaar is en dus ook de openstaande betalingen niet mogelijk zijn. nogmaals het geld is niet weg! en ja haar ouders zijn vorig jaar kort na elkaar overleden.

Ze wil het graag verkopen zodat ze iedereen kan uitbetalen. We hebben gisteren het domein + hosting voor 1 jaar verlengt.
als ze met de noorderzon zou willen vertrekken was het allang gebeurd.

Ik heb voor jullie bewijsstukken dat we echt bezig zijn om het op een goeie manier over te dragen. en laten we eens ophouden met allerlei doemscenario's te verzinnen.

dus als er iemand is die interesse heeft om de site te kopen dan hoor ik het graag!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3949
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door Christina »

@ zomerfeest:

Ze zegt dat het afwikkelen va de erfenis niet lukt door tegenwerking van haar broers.

Cashze valt ook onder de erfenis dus zij kan de site helemaal niet verkopen zolang de erfenis niet is afgewikkeld zonder toestemming van haar broers en de notaris.
zomerfeest
10 Cent
10 Cent
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 apr 2018 12:06

Re: Cospamedia - support

Bericht door zomerfeest »

Daar heb je een goed punt, ga even navragen hoe dit zit. weet wel dat ze bezig waren om de site over te dragen aan haar. zodat hij het rustiger aan kon gaan doen ivm zijn gezondheid. Maar of dat het er helemaal van gekomen is weet ik niet.

Kom ik op terug.
Plaats reactie