Klikfans kopen/klikken

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Klikfans kopen/klikken

Bericht door verdiennice »

Staan de statistieken van 354 op een andere site dan waar je de 500 kliks hebt gekocht?
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Klikfans kopen/klikken

Bericht door verdiennice »

verdiennice schreef:Staan de statistieken van 354 op een andere site dan waar je de 500 kliks hebt gekocht?
Want het kan ook zijn dat sommige leden te snel alles weer weg klikken en de link niet laten uitladen. Waardoor een andere site zegt dat er maar 354 hits zijn binnengekomen. Daarom is het ook belangrijk dat klikkers de link helemaal laten uitladen.

Als die statistieken op dezelfde site staan als waar je de klikfans hebt gekocht klopt er iets niet ;) En moet je ff contact op nemen met de webmaster.
Laatst gewijzigd door verdiennice op 13 dec 2015 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Klikfans kopen/klikken

Bericht door Chanel »

Staan op dezelfde site als waar ik ze kocht.
Ik heb al contact gehad met de wm.
Maar ik praat abracadabra volgens hem en volgens hem komt het omdat men te snel klikt.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Klikfans kopen/klikken

Bericht door willy »

U koopt 500 kliks op site A, dan dient deze 500 kliks krijgen
Als een klikker op die fanb van u klikt maat meteen de site sluit zonder dat de klik leidt naar het linkspel dat u promoot dan hebt u de klik gekregen, maar de hit in het linkspel dan vaak niet, zoals verdiennice het zegt

Indien men uw klikfans laat klikken via een linkspel (gebeurt op sommige sites dus) dan is de kans net iets groter dat uw link niet zal geladen worden
Plaats reactie