Noorderzon

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Noorderzon

Bericht door Ray »

Ga ik doornemen, kom hier zeker op terug !
Affilimedia schreef:RAY ALS IDEETJE:

En dan ALLEEN indien ze ook daadwerkelijk een aankoop hebben gedaan en alleen leden die minimaal 15 posts hebben op GPTForum (anders krijg je wildgroei let maar op). En maximaal ook maar 1x per gpt bijvoorbeeld.

WEBSITE: (naam)

SNELHEID BEVESTIGING (MAIL/TELEFOON OID) NAV AANKOOP: (cijfer 1 t/m 10, geen mail gehad)
CONTACT MET WM NAV AANKOOP: (slecht, matig, voldoende, goed, zeer goed, geen contact)
NAKOMEN VAN AFSPRAKEN GESTELD OP SITE: (slecht, matig, voldoende, goed, zeer goed, geen afspraken)
OPLOSSEN VAN EVENTUELE PROBLEMEN: (slecht, matig, voldoende, goed, zeer goed, n.v.t.)
SNELHEID UITBETALING NA GOEDKEURING AANKOOP: (slecht, matig, voldoende, goed, zeer goed, geen afspraken)
JE ZOU DEZE SPAARPROGRAMMA AANRADEN BIJ ANDEREN: (ja, nee, weet ik niet)
ALGEMENE INDRUK: (cijfer van 1 t/m 10)

Geen vrije tekstvak.

Ik denk dat dit een leuke aanvullende item is voor op gptforum.nl, alhoewel er vast wel haken en ogen aan zullen hangen. Dus wie weet heeft er iemand een aanvulling of opmerking hierop. Dat kan natuurlijk altijd. :-)))
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Noorderzon

Bericht door Christina »

@ Ray:
Waarom gesloten ? Ons motto is om juist een open en informatief forum te zijn !

Het ging er over dat het een informatief topic zou worden.
Als daar veel discussies gevoerd gaan worden raakt het overzicht kwijt.

Misschien kunnen de discussies daar over worden gevoerd in een apart topic waar naar verwezen wordt?

Is maar een idee hoor. :|
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Noorderzon

Bericht door Ray »

Ik snap wat je bedoelde, alleen krijg je dan : of 1 topic met daarin alles, of 100+ verschillende topic's met daarin per site (wat we nu al hebben) toch ?
Op het moment dat je een lijst wilt maken, dien je die te voorzien van onderbouwende gegevens dan wel gedegen onderzoek en zoals ik al eerder zei, wie gaat zo'n soort lijst maken ?
De materie is mij duidelijk, tis de uitvoering waarmee ik (spreek nu op persoonlijk titel en NIET namens GPTForum.nl) zit.
Snap je we waar wij tegen aanlopen ?

Christina schreef:@ Ray:
Waarom gesloten ? Ons motto is om juist een open en informatief forum te zijn !

Het ging er over dat het een informatief topic zou worden.
Als daar veel discussies gevoerd gaan worden raakt het overzicht kwijt.

Misschien kunnen de discussies daar over worden gevoerd in een apart topic waar naar verwezen wordt?

Is maar een idee hoor. :|
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Noorderzon

Bericht door Christina »

@Ray
Op het moment dat je een lijst wilt maken, dien je die te voorzien van onderbouwende gegevens
Dat is wat ik ook al eerder had gepost.
Je kunt niet zo maar iemand op een soort "blacklist" zetten zonder gedegen bewijsmateriaal/onderbouwing.

Dan zou je dus een wm/site kunnen plaatsen mét de onderbouwing/bewijzen er bij.

Die zou jij dan zelf kunnen laten staan of verwijderen als je het er niet mee eens bent?????

Alleen als het een discussie topic gaat worden raakt het overzicht kwijt.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Noorderzon

Bericht door verdiennice »

Het moet een gesloten topic blijven zodat alles, zoals Christina ook al zegt, overzichtelijk blijft. Misschien met een link naar de support topics waar verder gediscussieerd kan worden. Ook lijkt het mij slim om het boven algemeen neer te zetten.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Noorderzon

Bericht door Ray »

Ik kom hier zeker op terug....
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
loyalty
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 apr 2014 12:53

Re: Noorderzon

Bericht door loyalty »

Affilimedia schreef:STEL:
Morgen komt er plots een nieuwe website. Een spaarprogramma online.
Ze beloven jou 1,- per nieuwe geworven referral.
Ze beloven je een uitbetaling al vanaf 5,-
etc.

VRAAG: WAT DOE JIJ? WAT DOEN ANDEREN?

CONCLUSIE:
Het spaarprogrammawereldje is deels gedegradeerd tot een pyramidespel en daar zijn vele mede-WM'ers als leden zelf debet aan. Vandaag komt Jantje van 15 jaar met een site, morgen komt Pietertje van 14 met een site. Gevolgd door Hubertje van 13 met een site. En allen beloven ze "gouden bergen" en alle deelnemers (lid geworden van die websites) zullen deze sites blindelings als een gek gaan promoten om er als eerste geld uit te trekken en te zeggen "wie na mij komt, dan zorgt". Het gptwereldje bestaat uit egoistische mensen die denken dat er tuintjes zijn waar gratis geld te vinden is. Ja....heel even....en dan is het plotseling "op". Sterkte....maar je zult altijd zeer veel tegenstand vinden om je heen... De ware betrouwbare webmasters met hart voor dit wereldje leer je wel kennen en dan zul je maar zien dat er weinig betrouwbare zijn...

STEUN DE BETROUWBARE WEBSITES:
Wake-up en ga nu gewoon eens wél die betrouwbare spaarprogramma's steunen met niet alleen maar doods mailtjes klikken maar ook eens enquetes invullen of een aankoopje!!! Ga nu eens níet naar die Moneymiljonair of die Euroclix (etc.) maar pak één van de kleinere spaarprogramma's. Er zijn hier nog een hele enkele WM te vinden met hart voor diens spaarprogramma.

BLACKLIST?
Het is hetzelfde als de doellijntechnologie etc. bij voetbal: alles wordt tegengewerkt zodat er gesjoemeld kan worden. Keurmerken, convenanten, afspraken, blacklists (groen, oranje, rood) alles is al geopperd in het gptwereldje, alles werd tegengewerkt. Bewust omdat ze anders niet kunnen profiteren!!! Ik ben eigenlijk nog meer voorstander van het publiceren en aan het schandpaal nagelen van namen van leden en webmasters die louche spaarprogramma's blijven promoten....

Bij deze!
Wel mooi hoe je eigenlijk je eigen weer naar voor weet te schuiven als hoe het wel moet. Kleine startende websites hebben geen kans van slagen, grote websites kun je beter ook mijden. Waarom zou je niet naar MoneyMiljonair en/of EuroClix gaan? Prima spaarprogramma's toch? Nee je moet weer naar de middelgrote websites toe, toevallig valt Knaakland daar ook onder.

Daarnaast schrijf je in het topic over SpaarActief een aantal onwaarheden:

Dit heeft mij destijds, als moderator op CB, een "taktische" bedreiging opgeleverd met "laten wij elkaar eens ontmoeten" toen ik daar vragen over ging stellen.
Dit was alles behalve een tactische bedreiging, we hadden afgesproken om op de Webwinkel Vakdagen een bak koffie te drinken zodat ik persoonlijk kon toelichten dat er grote promotors zijn die in enkele uren honderden leden kunnen aanbrengen. Heb ruim 20 minuten bij de koffie corner op je zitten wachten, jammer dat je niet langs bent gekomen. Wou de onduidelijkheden de wereld uit helpen!

Ronis (overigens ook van Online Activity) is puur een hele commerciele jongen. Zet website op, bouwt de site op met zo snel mogelijk veel leden en verkoopt ze vervolgens na bepaalde tijd weer. Zie bijv. Nucash.
R. Noordhuis en ikzelf D. van Caam zijn medio 2012 beide een eigen weg ingeslagen. Ronis / Online Activity hebben dus niets meer met elkaar te maken.
Affilimedia

Re: Noorderzon

Bericht door Affilimedia »

ja... Ik ben nu ff paar keer op gptforum geweest voor wat posts maar blijf er verder zo veel mogelijk hier vandaan (met name tijdgebrek). Kortbondig, ik ga daarna niet verder meer op in. In willekeurige volgorde:

1) Hoe kom je bij die conclusie dat ik Knaakland voortrek in deze post die je nu quote? Ik zie al die jaren namelijk graag mijn collega's net zo goed graag succes hebben. Mij is al die jaren voor ogen geweest: hoe kunnen we het gptwereldje beschermen (inmiddels gebleken onmogelijke opgave gezien ieders eigenbelang). Verder echter sta ik achter mijn product, dat mag toch?
2) Interne ruis: boodschap zender - ontvanger waarbij de boodschap in dat geval bedreigender over is gekomen dan zender mogelijk als intentie zou hebben gehad. Daar zullen nu zender en ontvanger niet uitkomen en de meningen verschillen
3) M.b.t. mijn kritische noot op Spaaractief ga ik niet meer verder op in dit als hoofdmotief dat ik er namelijk ook werkelijk 0,0 belang bij heb
4) Jullie hebben een bepaalde vorm van samenwerking.... wat dat is is aan jullie....
5) Knaakland.nl werkt niet actief samen met Online Activity

Verder ter afsluiting werkelijk wat toch jullie idee nou is geweest om Cashboard.nl zo over te kopen en dat hele forum te slopen..... Wens daar echter geen antwoord op. Knaakland is voor mij geen hoofdinkomen, het gptwereldje is voor mij geen inkomen. Het is meer leuke hobby om er bij te doen, evenzo mijn inzet als mod op CB destijds.

Ga hier dus niet verder op in jongens....het mag duidelijk zijn dat ik op bepaald vlak geen fan van jullie ben. Maar desondanks: jullie gewoon verder succes en ik hoop dat jullie dat mij ook wensen.
makamba
20 Cent
20 Cent
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:33

Re: Noorderzon

Bericht door makamba »

Ik ben van mening dat het aangeven van "onbetrouwbare" wm's een hachelijke zaak is. Soms is het duidelijk bij bepaalde recidivisten, maar vaak komt de "onbetrouwbaarheid" plotseling uit de hoge hoed te voorschijn, zoals bij James Marshal en MauritsAms. De lijst kan daarom nooit de lading dekken. Op het forum van Dick van Drie is een serieuze poging gewaagd om de sites naar betrouwbaarheid te categoriseren en naar mijn mening is dit een degelijk verantwoorde lijst: http://www.spaarprogramma-reviews.nl/fo ... f=58&t=763. Veel meer kan je denk ik niet doen zonder onderbouwde aannames of vooronderstellingen.
Plaats reactie