centensparen.nl

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
zomerfeest
10 Cent
10 Cent

centensparen.nl

Bericht door zomerfeest »

Hallo Allemaal,

Ben Mike en ben bezig met een gpt website (https://www.centensparen.nl) aan het opzetten.
Voor nu staan er een aantal klik mogelijkheden in. Wil in de toekomst dit verder uitbouwen met klikmails, spellen enz. en mogelijk dat dit via een app te bedienen is. ik zie dat veel websites op dit moment op oude configuraties draaien waarbij php niet meer wordt ondersteund.
dit betekend dat de sites doelwit kunnen worden van hackers en dat gebruikers informatie gelekt kunnen worden.

Jullie zijn natuurlijk diehard klikkers die dit al jaren doen, en dus de kennis hebben om een website succesvol te draaien.
mijn doel is dus om een nieuwe omgeving te creëren met ideeën van jullie.

Eigenlijk is mijn vraag wat is een ideale GPT website?

- is gpt überhaupt nog rendabel?
- Loop je met je huidige site nog ergens tegen aan?
- Dagelijks mailtjes of alleen via de website te klikken?
- Vanaf welke bedrag klikt iemand op een link? 0,0025 of pas bij 0.01?
- Klikken via een app?
- Worden de spelletjes nog gespeeld? of kun je die beter weglaten?
- Moet je al direct een aanmeldbonus toepassen?
- Hoeveel referral lagen moet je hanteren? en wat zijn de vergoedingen?
- Vanaf welk bedrag ga je uitbetalen? of zijn kado bonnen ook een optie?
- Moet iemand actief zijn of mag hij/zei ook 2 jaar niks van zich laten horen? het kost je verder namelijk niks
- Moet je een accountscore hanteren of is mail klikken voldoende?
- Is een licentie model interessant voor jullie? domeinnaam + licentie + plugins voor bedrag per maand / geen omkijken naar server/veiligheid

Zouden jullie kunnen meedenken, en hopelijk kunnen we samen tot de ideale website komen :)

Alvast bedankt
Afbeelding
Christina
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: centensparen.nl

Bericht door Christina »

@ zomerfeest:

Het is me eerlijk gezegd niet helemaal duidelijk wat je vraag/vragen nu precies is/zijn.

Was Centensparen in het verleden ook al niet van jou?

Welke websites bedoel je die niet op php draaien?
Ik bedoel dan de GPT-sites natuurlijk.

Je stelt nogal veel vragen.
Een accountscore is naar mijn idee absoluut een "not done".
Kun je hier op het forum ook lezen.
zomerfeest
10 Cent
10 Cent

Hoi,

Bedoelde de 5euromail en bijvoorbeeld spaar5euro. Volgens mij zijn dat vrij oude scripts die op een oude versie draaien.

Maargoed probeerde een discussie op gang te brengen om te kijken welke behoefde er is voor een veilige gpt website. En welke plugins niet mogen ontbreken. Zijn gewoon enkele vragen die ik heb.

De tijd met 150 gpt sites is voorbij maar misschien is er wel behoefte aan een nieuw gpt script die je zelf kunt kopen voor een schappelijke prijs met plugins naar eigen wens.

Kan ook zijn dat hier helemaal geen behoefte aan is. Dat is ook een antwoord 😊
Afbeelding
gaby
50 Euro
50 Euro

Bericht door gaby »

Even een reactie, wellicht heb je er wat aan.

- is gpt überhaupt nog rendabel?
Zou kunnen, daar heb je sowieso actieve leden voor nodig.
De huidige webmasters kunnen een beter antwoord hierop geven.

- Dagelijks mailtjes of alleen via de website te klikken?
Mailtjes sturen via mail kost veel tijd en moeite, je moet previews indienen en pas met goedkeuring mag je ze versturen.
Daarom vind ik persoonlijk via inbox lezen van mail beter, maar dan moet je de leden wel zo ver krijgen dat ze dat ook doen.

- Vanaf welke bedrag klikt iemand op een link? 0,0025 of pas bij 0.01?
Beide is prima, maar bedenk dat leden altijd meer willen verdienen.
1 cent mails zal dus meer leden aantrekken.

- Klikken via een app?
Geen ervaring mee, zou ik persoonlijk niet doen, maar wellicht de wat jongere generatie wel.

- Worden de spelletjes nog gespeeld? of kun je die beter weglaten?
clickclickboom of jackpot vinden ze vaak wel leuk. Je moet ook niet doorslaan met de spelletjes, het is geen game website.

- Moet je al direct een aanmeldbonus toepassen?
Kan, maar als leden zelfstandig kunnen adverteren op je site, moet je rekening ermee houden dat sommige leden hiervan misbruik gaan maken.

- Hoeveel referral lagen moet je hanteren? en wat zijn de vergoedingen?
Hoe meer referral lagen hoe meer kosten je hebt, hou daar rekening mee.
Dus zou ik voor 0 of maximaal 1 kiezen. (5% a 10%).

- Vanaf welk bedrag ga je uitbetalen? of zijn kado bonnen ook een optie?
Niet te hoog, 5 euro is prima, te laag is niet handig dan heb je er heel veel werk aan, omdat er dan heel veel aanvragen binnenkomen.
Te hoog schrikt soms af, zeker als het een nieuwe site betreft.
Kadobonnen is zeker een optie.

- Moet iemand actief zijn of mag hij/zei ook 2 jaar niks van zich laten horen? het kost je verder namelijk niks
Dat is een keuze, het kost natuurlijk altijd wel database ruimte en je hebt er verder niets aan, dus tja...

- Moet je een accountscore hanteren of is mail klikken voldoende?
Liever geen verplichte aankopen, ik snap de keuze ervoor wel en er zijn er ook zat die toch wel aanmelden ondanks die score, maar persoonlijk zou ik er niet voor kiezen.

- Is een licentie model interessant voor jullie? domeinnaam + licentie + plugins voor bedrag per maand / geen omkijken naar server/veiligheid
Zou interessant kunnen zijn, maar als de aanbieder van de licentie met de noorderzon vertrekt heb je helemaal niks meer en is al je moeite voor niks geweest.

De tijd met 150 gpt sites is voorbij maar misschien is er wel behoefte aan een nieuw gpt script die je zelf kunt kopen voor een schappelijke prijs met plugins naar eigen wens.
Destijds waren er veel sites, toen was er ook nog wel keuze in scripts, euroracers en makicom bijvoorbeeld, die zijn er beiden niet meer dus er is ook geen echt aanbod meer qua scripts. Wellicht dat als er weer een aanbieder is hiervan dat er weer mensen/huidige leden enthousiast voor kunnen worden gemaakt om een site te starten.
zomerfeest
10 Cent
10 Cent

Hoi Gaby,

Wat een mooie reactie hier kan ik wat mee :)

- Heb ook bewust gekozen voor de inbox op de website en niet te gaan mailen.
- Heb nu een mix van 0.0025 cent tot max 0.0050 cent, wil voorzichtig beginnen en misschien dat 1 cent in de toekomst wel mogelijk is.
- Nee bewust nog geen spellen erop gezet maar jackpot stond in de planning maar die gaat pas online bij genoeg leden. mogelijk dat click click boom een leuke aanvulling is.
- Heb nu inderdaad 1 laag van 5%
- Zit nu op 10 euro icm aanmeldbonus
- Ik heb ook het idee dat een accountscore afschrikt, en op het moment van uitbetaling je nog niet op het gewenste score zit.
- Waarom zou een licentiebouwer met de noordenzon vertrekken? na zoveel maand is het script toch wel afbetaald en kun je het houden.
- Vandaar ook eigenlijk de vraag of hier nog vraag naar is. er zijn nog enkele makicom sites online maar die draaien op een php versie die allang niet meer ondersteund worden. als je ergens een lek vind dan ligt de data op straat. nu heb je het niet over 1000 accounts maar toch. er staat wel een paypal of banknummer icm een naam is interessant voor phishing.

Bedankt in ieder geval voor je uitgebreide aanvulling.
Afbeelding
zomerfeest
10 Cent
10 Cent

tot 1 juli zit er ook 10 cent per nieuwe ref op + aanmeldbonus van € 2,50 + 2 cent per dag :swing
Afbeelding
zomerfeest
10 Cent
10 Cent

Vanaf vandaag kun je elke dag een extra centje bijverdienen met onze nieuwe Centenchallenge!

Zo werkt het:
🧠 Beantwoord elke dag een leuk weetje of rekenvraagje
💰 Bij een goed antwoord gaat er geld naar je spaarpotje
🔥 Bouw je streak op en verdien tot €0,20 extra per week, boven op je gewone cashback.
🎁 Bezoek de dagelijkse advertentie voor nog een kans op extra verdienste

En er is meer: haal je 3, 5 of 7 dagen op rij, dan krijg je een leuke weekbonus boven op je gewone verdiensten. Mis je een dag voordat de week rond is? Dan vervalt die bonus, dus probeer 'm elke dag even te doen!

Je spaarpotje komt na 7 dagen automatisch vrij naar je gewone saldo, precies zoals je dat gewend bent van je cashback.

Doe je mee? Klik hieronder en start vandaag nog je streak
https://centensparen.nl/user/centenchallenge
Afbeelding
Plaats reactie