Lage Landen Klikjes support topic

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door nachtvlinder »

ik ben gisteravond laat naar bed gegaan :-) om 00.00 kon er alleen de uur, halfuur, kwartier en minuutkliks gedaan worden.
bij de bannerkliks, klikfans, klik en win en de aktiekliks stond er geen enkele klik, ik ben rond 00.30 uur naar bed gegaan en heb afgesloten, op dat
moment stond er nog niets, misschien dat ze later gereset zijn maar daar kan ik je helaas geen antwoord op geven.
Heb onlangs ook geconstateerd dat er heel weinig kliks op mijn 24 uurs link bijkwamen, het lijkt of die niet goed werkt of het heeft te maken dat
alles wat 1x per 24 uur geklikt kan worden op een andere tijd gereset wordt.
vanmorgen bij opstarten laptop stond alles wat per 24 uur geklikt kan worden er wel, dus ik denk dat er toch iets met de tijd is
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1785
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door olifant »

als je vandaag de 24-uurs geklikt hebt, zou je morgen op hetzelfde uur opnieuw moeten kunnen klikken

wat de 24-uurs link betreft, hangt het ervan af wanneer iemand die bezocht heeft
als lid x die om 9.00 bezocht heeft, zal die pas de volgende dag om 9.00 weer een geldige hit geven als
lid x die dan ook bezoekt, klikt lid x je 24-uurslink voor 09.00 zal die geen hit geven, als lid x dan die dag niet meer op jou link
komt heb je geen hit via lid x voor die dag, klikt lid x na 9.01 uur heb je wel een hit maar zal het de dag erna ook pas na 09.01 weer een geldige hit geven.

klikt lid x je link morgen om 10.00 klikt zal het de dag erna ook maar weer vanaf 10.00 geldig zijn
hangt dus af van wanneer een lid je link klikt/bezoekt
er moet altijd 24 uur tussen zitten

je hebt er zelf ook niks aan als er bij een 24-uurlink iemand je link na minder 24 uur weer kan klikken, want dan heb je zelf geen vergoeding
ontvangen op de site waar je link van promoot

zag je vroeger meer hits op je linken kan je ervan uitgaan dat er veel niet vergoed zijn. nu ben je zeker dat elke hit wel vergoed is
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door Christina »

Rudy zegt:
je hebt er zelf ook niks aan als er bij een 24-uurlink iemand je link na minder 24 uur weer kan klikken, want dan heb je zelf geen vergoeding
ontvangen op de site waar je link van promoot
Dat wil dus zeggen dat je in het oude systeem wel veel hits kon krijgen op je link maar die werden niet vergoed omdat de 24 uur nog niet was verstreken. Dat is dus zonde van de ads die je hebt geplaatst.

Nu kan je link pas na die 24 uur worden geklikt door het zelfde lid zodat de ad die je hebt geplaatst ook een vergoeding oplevert en het niet ten kostte gaat van je geplaatste ads waar je wel voor hebt betaald.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door willy »

In dit of dergelijk geval kan je dus beter superrotator als rotator gebruiken, gewoon om dat je ze daar ook zo kan instellen, que reset
Op de meeste andere kan je dat niet instellen
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door Christina »

@ willy:

Klopt op Super Rotator kun je kiezen om je link op exact of niet exact te plaatsen.

- Exact (Op het uur, kwartier | 24:00, 1:15 etc.)
- Niet exact (Na een uur, kwartier etc.)

Dus onze linken zouden op niet exact moeten staan.

Ik heb geen idee hoe dat op de andere rotators automatisch is ingesteld eerlijk gezegd.
Dus op exact of op niet exact.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 596
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door Arola-Clicks »

@allen

Mijn advies is ook altijd aan mijn leden dat, als je een link plaatst daar waar mogelijk, altijd te kiezen voor niet exact.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door nachtvlinder »

goedemorgen, er reset geen enkele klikfan meer op dit moment 8.02 uur
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door Christina »

@ nachtvlinder:

Sorry late reactie maar nog bedankt voor het melden.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door willy »

Lijkt me beter dit te melden via een mail naar de beheerders of eigenaar
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 190
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Lage Landen Klikjes support topic

Bericht door nachtvlinder »

@Willy:
ja hoor dat had ik kunnen doen
Plaats reactie