moneymiljonair

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 736
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

moneymiljonair

Bericht door Denise »

Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te plaatsen, anders hoor ik het graag.

Moneymiljonair heeft nu ook weer de vergoeding voor emails etc verlaagd.
Onder het mom van dat de waarde van de parels duidelijker moet worden krijg je nog steeds 1000 parels voor een email, maar zijn die nu i.p.v. 0.0125 cent nog maar 1 cent waard.
Winstwaarde bij de spelletjes is het zelfde aantal parels gebleven, dus een lagere waarde. Net als enquetes zie ik.

Wel kan je nu al een uitbetaling krijgen bij 10 euro als ik het zo zie.
Affilimedia

Re: moneymiljonair

Bericht door Affilimedia »

ja ik blijf ook wel van mening dat ik al eerder proefde dat Moneymiljonair ietwat maatregelen gaat nemen en de activiteiten leads/sales meer wil gaan promoten.

Ze zullen nog absoluut geen verlies lijden maar ze zullen wel zien dat er wijzigingen nodig zijn om nog voldoende rendabel te blijven. Voortvloeiend uit deels crisistijd (alhoewel ik niet denk dat daar echt bij de online business echt veel geleden is want de online aankopen blijven nog altijd stijgen) maar voornamelijk ook uit toegenomen concurrentie. Oftewel: de taart wordt nu anders verdeeld.
Plaats reactie