Project Hydra

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
Plaats reactie
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Project Hydra

Bericht door Hydragon »

Ben zelf met een websiteproject bezig (niet online beschikbaar nog):
Het volgende heb ik al reeds in mijn todo-lijst geplaatst:

- Nieuws/Blog-pagina ( ondersteund met RSS ) [Mogelijkheid voor reacties Ja/Nee?]
- Websiteoverzicht onderverdeeld op Nederlandse en Buitenlandse websites, ook hier lijkt het me nuttig deze onder te verdelen in categoriën zoals ik dit zie op forums, zoals Klik en Link spellen, Promotiewebsites, Spaarprogramma's etc.
In deze categoriën worden alfabetische letters geplaatst, zodat je de weergave bij selectie van A bijvoorbeeld alle websites die starten met de letter A/a worden weergegeven.
- Linkspelwedstrijden: Hiervoor wil ik een aparte loginmodule maken voor de Webmasters, de mogelijkheid hiervan is dat de Webmaster zelf de linkspelwedstrijden kan toevoegen met begin datum en einddatum.
De Linkspelwedstrijden zullen ook altijd op de website zichtbaar worden, gezien ik ga werken met blokmodules, bijvoorbeeld 10 laatste nieuwstopics, laatste toegevoegde websites, Huidige Linkspelwedstrijden en Aankomende linkspelwedstrijden.

Dit zijn een aantal onderdelen waar ik momenteel mee bezig ben met voorbereiden, voor vragen, ideetjes, tips en/of suggesties, wees vrij om deze hier te plaatsen.
Plaats reactie