Bespaarportaal

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Bespaarportaal

Bericht door Bep »

Ik heb steeds problemen met inloggen. Ik leeg alle geheugens die ik kan vinden en kan soms even verder, maar dit lukt mij nu niet meer. (Google Chrome)
Het lukte nog een paar keer in een andere browser (CCleaner), maar ook bij die lukt het niet meer vandaag. Ik heb nu Edge geprobeerd ook die doet het niet.

Ik zag dat op mijn vorige berichten aan hun geen reacties terugkomt alleen een standaard bericht of ik mijn e-mailadres wil sturen en deze staat al in al mijn berichten aan hun.

Wat kan ik nog meer doen? Ik heb ze benaderd op Facebook en per e-mail, op Twitter heb ik het maar niet geprobeerd omdat daar het laatste bericht is van 2016.

Ik heb ook een wachtwoord reset opgevraagd, maar deze komt ook niet binnen bij mijn e-mail.
Dus die werkt ook al niet meer.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Bespaarportaal

Bericht door Christina »

@ Bep:

Zit je maillbox niet te vol?

Ik neem aan dat je geen VPN-server gebruikt.

Heb je FireFox?
Probeer dan eens via FireFox Ccleaner te laten draaien en vergeet dan zeker niet om ook je Register op te schonen met Ccleaner.


Succes.
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Bespaarportaal

Bericht door Bep »

@Christina bedankt dat je antwoord, maar zoals je kunt lezen maak ik al gebruik van alles wat jij me schrijft. Ccleaner gebruik ik al sinds 1998 (of eerder dat weet ik niet meer precies) en weet hoe dit werkt. Sinds kort heeft deze een browser voor de pc en die heb ik dan ook gelijk erbij gezet omdat deze de reclames goed tegenhoud.

Mijn grootste zorg is dat er nergens gereageerd wordt dan is het nog maar de vraag of je wel uitbetaald wordt als het zo ver is.

De reset opvragen voor een wachtwoord werkt niet, op Facebook en op de e-mails krijg ik een standaard antwoord.

Firefox, Brave, Opera, Vivaldi, Chrome, CCleaner en Edge alleen in noodgevallen zijn zo'n beetje de browsers die ik gebruik maar ook DuckDuckGo, dus ik weet wel wat ik kan met internet en de geschiedenis in de browsers en erachter op internet, want er staat ook nog op internet genoeg van de geschiedenis ook al heb je alles via instellingen verwijderd.

Mailbox is ook niet vol en ik heb nog 10 GB te gaan voordat het echt vol is en er staan op dit moment 20 mailtjes in, is dus echt niet veel.

Het is in mijn ogen dus echt een probleem daar op die site en ik weet niet of deze automatisch draait of dat er een persoon achter zit omdat ik geen antwoord krijg.

O, voordat je adblocker erbij haalt deze staat altijd uit bij het klikken en ik zet deze daarna weer aan.
Plaats reactie