CashbackXL

De kettingen van alle Nederlandse spaarprogramma's.
Plaats reactie
Tweazle
10 Cent
10 Cent
Berichten: 41
Lid geworden op: 06 nov 2015 14:07

CashbackXL

Bericht door Tweazle »

De beste cashback site van Nederland.
Betaald maandelijks uit, hoge cashbacks en regelmatig acties met hogere cashbacks.

https://www.cashbackxl.nl?share=martijnd-6be9

Aanvulling 28-05-2021:

Ik heb nog nooit problemen gehad met cashback of de hoogte van de cashback. Deze zijn altijd netjes uitbetaald. Zodra een cashback is goedgekeurd kan je deze uit laten betalen. Ze betalen maandelijks uit.

Mocht je twijfels hebben naar aanleiding van de eerste reactie hieronder of reviews op internet, meld je dan niet aan.
Mocht je geen twijfels hebben, meld je dan aan en ik geef je tips voor de eerste gratis cashback.
Laatst gewijzigd door Tweazle op 28 mei 2021 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: CashbackXL

Bericht door Christina »

Ik heb die site eens even goed bekeken.
Zij beloven veel meer cashback dan wat ze zelf krijgen.

Bijv. Ze beloven 10% cashback bij een webshop waar ze zelf maar 6% commissie van krijgen.

En een website waar ze zelf 4,5% commissie krijgen geven ze ook 4,5% cashback ???

Lees dit:
Wanneer we alle reviewwebsites doorlezen zie je dat er vrij veel ervaringen worden gedeeld. Hoewel je veelal leest dat de hoogte van de cashback tegenvalt, is dit niet per se iets waar deze website zelf iets aan kan doen. Dit ligt vaak namelijk juist aan hun partners.


Ligt niet aan de partners (webshops). Cashback XL belooft gewoon veel meer dan ze waar kunnen maken.
Dus is eigenlijk een vorm van oplichting. Je kunt geen 10% cashback beloven als je zelf maar 6% krijgt!

Als je de reviews leest: https://www.cashbackxl.nl/reviews-kiyoh
Dan zie je dat de lage bedragen worden uitbetaald.
Maar met de grote aankopen is dat wel een ander verhaal.


Dan lees ik ook:

Voor het aanbrengen van een nieuw lid/account ontvang je €2,50 als het nieuwe lid zich via jouw share-link heeft aangemeld. Als meerdere accounts via hetzelfde IP adres (dus vanaf dezelfde computer) worden aangemeld, ontvang je maar 1 keer de vergoeding. Per gebruiker kun je max. 60 nieuwe accounts aanbrengen.


Dus door € 2,50 te bieden voor het aanbrengen van een nieuw lid proberen zij hun winst te vergroten.
Meer leden = meer sales(verkopen) = meer winst.


Wie daar naar toe wil gaan voor de aankopen moet dat uiteraard zelf weten.


Plaats reactie