Arola-Clicks.com Support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gesloten
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Weigert er geld in te steken?

Waar baseer je dat op? Heb je enig idee hoeveel privé centjes er al in beide sites zijn geïnvesteerd?

Je trekt nu wel erg snel een conclusie misschien?
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Nelly »

Arola-Clicks schreef: 25 okt 2018 21:19 Weigert er geld in te steken?

Waar baseer je dat op? Heb je enig idee hoeveel privé centjes er al in beide sites zijn geïnvesteerd?

Je trekt nu wel erg snel een conclusie misschien?
Nou Ben laat ik je misschien een beetje wakker schudden
De GPT is lang niet meer wat het geweest is zoals een jaar of 10 geleden
Toen wist je nog van vele wat je eraan had, ging alles wat gemoedelijker onder elkaar
Webmasters feliciteerde andere webmasters en/of leden met verjaardagen en dergelijke
Dat werd ook gewaardeerd onder elkaar en het was ook gezellig onder elkaar
Zelf heel wat gezellige prive uurtjes gehad hier thuis met diverse webmasters en bepaalde leden
En met sommige nog steeds
Daar is gewoon niks meer van over
Momenteel is het zo dat bepaalde denken de regels te kunnen maken over de gehele GPT
Onderlinge respect is heel ver te zoeken
De ene heb nog meer commentaar als de ander op een ander
Maar wel respect voor Willy die daar open over is
Een ander weet schijnbaar beter wat er op jouw bureau gebeurt als jijzelf, je maak het zelf nu ook mee
Er tegenin gaan heb geen nut
Nee de GPT is momenteel om te kotsen
En dat heb ik zelf nu ook ondervonden
Hoe noemen ze dat hier? elkaar wat meer waarderen, elkaar niet zo afzeiken, beetje behulpzaam zijn en wat minder ikke ikke ikke
Dat had het een klein beetje gezelliger kunnen maken misschien
10 jaar geleden klikduiveltje in het leven geroepen
Heel veel leuke tijden gehad en natuurlijk ook mindere tijden, maar dat hoort erbij
Over de jaren heen 7000 euro eigen geld in de sites gepompt
8 oktober duiveltje 10 jaar, niet 1 reactie helemaal niks

Momenteel staat alles op een laag pitje op de sites
En geen inkomsten, geen betalingen en zeker geen eigen geld meer in de sites

Dus Ben en andere webmasters, ik ben er toen voor gewaarschuwd en ik doe het nu
Kijk uit met eigen geld in de sites pompen
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

Post van Arola-Clicks 8 januari 2017:
Er komen op dit moment zo weinig inkomsten binnen via de veiling maar ook van andere G.P.T. sites dat ik besloten heb om voorlopig geen privé gelden meer in Arola-Clicks te steken.


Vergeet verder ook niet dat als er (veel) sites zijn met structurele grote betalingsachterstanden dat zijn weerslag heeft op de hele gpt.

In plaats van er alles aan te doen om dat vertrouwen terug te winnen en de gpt weer een positief imago te bezorgen worden er steeds meer maatregels genomen waar de leden niet blij van worden.

De leden raken het vertrouwen kwijt in de gpt.
Dus wachten veel van hen tot ze zijn betaald en verwijderen dan het account of worden gewoon inactief.

Zo ontstaat er een grote leegloop binnen de gpt.
En dat is toch niet wat we met zijn allen willen of wel?


@ nelly:

Misschien iets minder snel oordelen?
Ik heb gister nog een heel behulpzame PB gestuurd naar Arola-Clicks.
Niet alles hoeft open en bloot op het forum.
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Ashley43 »

Sorry ik weet dat iedereen op uitbetaling zit te wachten mijn vraag is vanaf welke maand word er al uit betaald want ik zit nog steeds te wachten vanaf april
en kan helemaal nog niks meer aanvragen
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door corinasjunk »

@Ashley: https://gptforum.nl/viewtopic.php?f=15& ... =60#p20598 in ieder geval eind oktober vorig jaar... maar dat is alweer een paar maanden geleden.
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Ashley43 »

Dan maar geduld hebben pfffffffff
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Zojuist is onze uitbetaalpagina tijdelijk gesloten. Waarom? Omdat wij op dit moment aan het inventariseren zijn wie er nog een uitbetaling heeft openstaan.
Voor aanstaande zondag 7 april heeft iedereen die op dit moment nog een aanvraag heeft openstaan deze ontvangen in zijn Paypal-Account.
Zorg er dan ook voor dat je in je profiel alle gegevens juist hebt ingevoerd zodat ik de uitbetalingen kan doen.
Als alle uitbetalingen gedaan zijn gaan er een aantal zaken aangepast worden op de site en wordt de uitbetaalpagina weer geopend.
Hiervan worden jullie uiteraard op de hoogte gesteld.
Als het even kan wil ik volgende week bekijken wat er voor oplossing komt voor Spaar5Euro maar ook dit gaat geregeld worden.
Ik wil alvast een ieder bedanken dat hij/zij het vertrouwen heeft gehouden in Arola/Spaar en nog steeds lid zijn.
Over de uitbetalingen ga ik op dit moment niet verder in discussie met wie dan ook, ik hoop dat ik de kans krijg van een ieder om dit de komende dagen netjes af te handelen.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: arola-clicks

Bericht door Arola-Clicks »

Er zal ook eens geen commentaar zijn Christina.

Ben mijn uiterste best aan het doen om de boel met veel pijn en moeite weer een beetje draaiend te krijgen.

Bedankt voor het vertrouwen en de steun.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: arola-clicks

Bericht door willy »

Vertrouwen en steun moet je verdienen en doe je niet met steeds valse beloften .....

Maar ok, nu verder op deze weg en ...... ja we zien wel

Nu ook nog mijn punten op winnice krijgen en uitbetaling van je andere site, zou al een start zijn :-)
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: arola-clicks

Bericht door Arola-Clicks »

willy schreef: 04 apr 2019 06:24 Vertrouwen en steun moet je verdienen en doe je niet met steeds valse beloften .....:-)
Zoals ik al zei; er zal eens geen commentaar zijn. En laat het nou steeds van dezelfde "leden" afkomen. Misschien duurt het daarom ook wel langer bij sommigen voordat ze worden uitbetaald.....behandeling naar klasse(lees fatsoen)?
Laatst gewijzigd door Silvia op 04 apr 2019 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gesloten