cointyply

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: cointyply

Bericht door willy »

m a w dus, je rebuild met d bedragen die er staan nooit opnieuw tot 120 dagen, ik denk voor ongveer 10 dagen, moet ik nog ff bekijken en noteren

dus als j op nog 73 dagen staat en je doet een rebuild met de aantallen in gels die er staan dan hoog je op tot denk ik 83 dagen, nooit tot 120 dagen, of j moet blijven rebuilden telkens weer
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

Zojuist 1 level bijgebouwd, moest nog 18 dagen. Nu staan er 119... dus lijkt me wel tot 120 gaan. Alleen de eerste levels, die het eerst zouden vervallen, zijn mss anders?
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: cointyply

Bericht door torros »

maakt uit welke machine je heb, maar de meeste gaan tot ongeveer
117 dagen alleen level 1 verschild wanneer je gaat rebuilden maakt
niet zoveel uit volgens de experts , je blijft op de zeslfde roi
ikzelf rebuild op ongeveer 16 dagen te gaan
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

Ok... kan iemand mij dan vertellen waar het fout gaat...
Ik heb het aantal gems voor nu bouwen genomen en dat heb ik gedeeld door (120-aantal dagen), dus bij 90 dagen te gaan door 30 want je koopt er dan maar 30. Daarna heb ik het aantal gems genomen van de gehele rebuild, dus de 120 dagen, en gedeeld door 120. Dat zijn dus de gems die je per dag betaalt. Vervolgens heb ik die van nu - die van totaal gedaan. Als dat een positief getal is betaal je nu meer dan nadat het level verloopt. Als dit een negatief getal is krrijg e dus early bird korting. Ik heb level 1 (multiple level) niet meegenomen.
Ik zie vanaf 95 dagen (dus hooguit 25 dagen bijkopen) een verrassende uitkomst...
Vertel mij, waar gaat het mis?
https://ibb.co/rQ8HT61
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: cointyply

Bericht door torros »

hij blijft maar doorgaan die cointiply ik heb er nog geen een gehoord
die het niet leuk vinden op een paar na die het te veel werk vinden
nou denk ik dat het met die nooit wat zal worden buiten roepen dat alles
scam is van de week maar eens kijken of we de $550 kunnen halen :D
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

De belastingdienst is blij met je torros!

Ik zit aan 187 coins per uur en daar kwam elke ag een upgrade bij. Helaas sinds vrijdag noodgedwongen op gem modus dus gaat ets minder snel maar kan mn upgrades wel terugkopen zodra ze verlopen en da's ook wel ff fijn.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: cointyply

Bericht door torros »

haha ik vind het niet erg om belasting te betalen, alhoewel mischien ga ik er wel
mee stoppen met al die onzin dingen waar ze het tegenwoordig aan uit geven 8-)
vandaag 3 mljoen gems verkocht a 104 de duizend de gems leveren veel op momenteel
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

Tja torros je zal toch moeten, de boete voor het niet doen is hoger en ze weten alles van je dus braaf betalen dan maar. Goed voor de uitkeringen...

Gems gaan idd hard, er is schaarste door al die dingen die vervallen!
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: cointyply

Bericht door Ashley43 »

Cointyply is helemaal veranderd kreeg net maar 45 gems voor het claimen

er staat bij mining game een uitleg bij
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: cointyply

Bericht door corinasjunk »

Short Version

The Cointiply Mining Game, which has remained in beta since its inception, has now been shut down and will be retired. Users of the Mining Game will receive a private message detailing payout status and schedule. Nothing else on the site is affected.

The Mining Game is being retired.
Cointiply will pay players based on how much they have earned on the site, plus a bonus, over time from a pool based on offerwalls and CointiPlay.
Players will have access to a detailed report on their total site activity and how much they have been paid back.
Als ik naar de mining game ga (wat niet in 1x lukte maar /home vervangen door /mg werkte wel) krijg ik een groot bericht.
Cointiply Mining Game Payout Summary
info Read our announcement for more information
(= link naar wat ik hierboven quotte + langere versie)

Bladiebla hele berekening en dan bij mij:
Your Total to Be Paid from the Cointiply Pool
175,466 Coins
$17.55Payout Progress
You have been paid 0 Coins out of 175,466 Coins

Current Weekly Payout Pool 2,534,638 Coins
Updated every 10 - 15 minutes.
Your Share of the Weekly Pool 389 Coins
This is how much you will be paid at the end of the week, updates every 10-15 minutes.

Payouts will be made once a week, every Tuesday night (UTC) , until you are fully paid out.
Each payout will vary based on the size of the weekly payout pool.
You can monitor your previous payments in your main activity feed.


Oftewel, de mining game is helaas ten einde, maar iedereen krijgt wat ie erin gestopt heeft +15% terug, elke week een beetje.
Heeeeeeel jammer want het was een leuk spel, maar wel begrijpelijk gezien de verliezen die zij er zelf op maken, ze hadden eerder moeten ingrijpen of uberhaupt de gemrate lager moeten houden. Maar wel heel netjes dat ze wekelijks een deel van de inleg +15% terug geven, dat zullen weinig faucets ze nadoen vrees ik.
Die pool stijgt en het aantal te ontvangen coins per week dus ook. Maar goed ook, anders zijn ze bij mij al 7 jaar bezig met uitbetalen..

Dus, @Ashley, weet je zeker dat het gems waren, en niet toevallig coins?
Plaats reactie