allcoins

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

allcoins

Bericht door willy »

ik wil doge laten uitbetalen maar heb niet meteen een wallet hiervoor

ik kan wel naar faucethub, maar als ik aanklik adres toevoegen wordt ik verwezen naar faucethub maar wat dan ?

IK DUS NERGENS EEN ADDRESS INVOEREN OP ALLCOINS OF ZIE IK HIET TOTAAL OVERHEEN
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: allcoins

Bericht door corinasjunk »

Toch maar weer aan de allcoins? Als je level 10 bent is de free roll wel de moeite waard, kan elk uur.
Ga naar je withdraw page waar je uit alle currency ziet. Bovenaan staat een stukje zwarte tekst met een blauwe link naar settings, klik daarop, iets scrollen en voila, je kan je adres invullen. Zorg wel dat dat adres ook gekoppeld is aan FH anders kun je wel via FH withdrawen maar verdwijnen je muntjes.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: allcoins

Bericht door willy »

corinasjunk schreef: 03 nov 2018 19:35
Ga naar je withdraw page waar je uit alle currency ziet. Bovenaan staat een stukje zwarte tekst met een blauwe link naar settings, klik daarop, iets scrollen en voila, je kan je adres invullen.
Klopt, maar ze vragen er wel een wallet address ?

en op zo goed als alle sites als je naar withdrawl gaat heb je de keuze om een faucetadres in te vullen of een wallet adres, hier staat duidelijk wallet adres
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: allcoins

Bericht door corinasjunk »

Aan FH heb je ook een wallet adres gekoppeld...
FH is een soort groot wallet verzamelsysteem. Om snel vann de ne nnaar de andere wallet over te maken en om oderling te wisselen voor andere cryptos en om hele kleine bedragen te ontvangen kun je die site goed gebruiken, ideaal voor faucets dus. En daarvoor vragen ze dan 1-5% vergoeding, daardoor is er naar FH een fee.
Maar het werkt wel gewoon.Probeer het maar eens met 1 doge claim. (Je kann max 3x withdrawen in 24u en vaak pakt ie het na 24u nog niet dus ik doe max 2 per dag dan zit ik sowieso safe want je fee kijg je niet terug als t niet lukt)
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: allcoins

Bericht door willy »

@corinasjunk

dit gaat iets moeilijks worden voor me, heb ik nu al door lol

aan FH heb ik het wallet adres van bitmymoney gehanden, is dus enkle bitcoins, heb ook geen andere echte wallet

welke adres moet ik nu invullen bij allcoins om mijn doges over te maken naar faucet hub?

bij invullen van adres op allcoins staat enkel invullen van wallet adres en ik heb geen wallet voor doges , daarom heb ik dus faucethub in gebruik gesteld
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: allcoins

Bericht door gaby »

Heb je eobot ? Dan kun je daar een doge wallet aanmaken en die bij faucethub invullen.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: allcoins

Bericht door corinasjunk »

@willy: je waas toch lit van die auto doge sites? Daar heb je ook een doge adres ingevuld anders kreeg je het niet op FH. Dát adres vul je in op allcoins. En dat heet dan een wallet adress en die hooor el ergens bij een wallet maar jij werkt alleen met een bitcoin wallet. Dus doge gewoon lekker die code invullen en dan op FH lekker omwisselen naar BTC en die naar wat jij een echte wallet noemt. Problem solved :) Probeer het nou maar met het bedrag va 1 claim, als het niet werkt zeg ik het niet maar is voor jou ook weinig risico om het zo te testen lijkt me.

@gaby: eobot is momenteel erg lang in de fase van GHS4.0 naar 5.0 aan het gaan, het is maar de vraag of dat ooit nog gaat gebeuren. Dus tip als je er coins hebt: parkeer ze ergens anders!!! Adres kun je wel gewoon voor FH blijven gebruiken zolang je niet naar eobot laat uitbetalen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: allcoins

Bericht door willy »

ok
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: allcoins

Bericht door torros »

willy je kan gewoon naar je coinpot account uitbetalen
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: allcoins

Bericht door willy »

was nog makkelijker geweest, omdat je op coinpot ook zo aan een uitbetaling zit zonder kosten enzo
Plaats reactie