Mystery shopper

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2298
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Mystery shopper

Bericht door willy »

Voor degenen die zouden willen deelnemen kunnen deze nog steeds de voorwaarden even aanklikken onderaan de pagina's (deze komt uit een nieuwe actie)

Daar zie ja meteen staan :

(sic)Voorwaarden

Deze actie wordt mogelijk gemaakt door Adaptive Limited Indigo Icon Tower 608, Jumeirah Lakes Towers, Dubai, United Arab Emirates, en dient ter promotie van www.prizefestival.net, de eenvoudige manier om je te abonneren op relevante nieuwsbrieven
Deelname aan dit promotionele kansspel is alleen mogelijk voor personen die een vaste verblijfplaats hebben in Nederland en 16 jaar en ouder zijn.
Om deel te kunnen nemen aan het promotionele kansspel kan worden volstaan met het invullen van de vragenlijst. Per e-mailadres kan slechts eenmaal worden deelgenomen.
De winnaar maakt kans op Apple iPhone 6 Plus 16GB ter waarde van €799
Deze actie loop van 15 april 2016 tot en met 31/01/2017.
Op 10/02/2017 zal op onafhankelijke wijze de winnaar (EVENTUEEL WINNAARS) worden aangewezen. De winnaar(s) ontvangen op hun e-mailadres, binnen een maand na afloop van de actie, hierover per e-mail een bericht, waarin beschreven staat op welke wijze de prijs in ontvangst kan worden genomen. Binnen een maand na afloop worden de prijswinnaars bekendgemaakt op www.prizefestival.net.
De prijs/prijzen is/zijn niet inwisselbaar voor contant geld of andere prijzen.
Prijswinnaar(s) zul(len) zijn/haar (hun) medewerking verlenen aan promotionele activiteiten. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd
Klachten en/of vragen naar aanleiding van de uitvoering van deze actie kunnen bij de organisator worden ingediend via het e-mailadres info@adaptivelimited.com. Adaptive Limited streeft ernaar om binnen twee weken te antwoorden.
De actievoorwaarden worden aan deelnemers beschikbaar gesteld via de website www.prizefestival.net.nl/actievoorwaarden.
Deelname aan de actie houdt acceptatie van de actievoorwaarden in. Betwisting van deze actievoorwaarden zal niet in overweging worden genomen.
Adaptive Limited kan in geen enkel geval aansprakelijk worden gesteld voor het verloren gaan van (persoons)gegevens en/of voor de opgave van verkeerde of onvolledige gegevens door deelnemers. De elektronische boekhouding/gegevensverwerking van Adaptive Limited geldt, behoudens tegenbewijs, als bewijs.
Organisator handelt in overeenstemming met de Gedragscode Promotionele Kansspelen 2014.
De eventueel verschuldigde kansspelbelasting wordt betaald door de organisator.
Van deelname uitgesloten zijn alle medewerkers van Adaptive Limited, alsmede anderen die direct of indirect bij de organisatie zijn betrokken


Adaptive Limited’s Prize Festival kent de volgende nieuwsbrieven

Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van 6deals
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van Travelbird
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van Groupdeal
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van Outspot.nl
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van Spaaractief
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van Lead2sale
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van Lightspeed GMI
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van Natexo S.I.
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van Viajes Tuttocard S.L.
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van palymillion.com
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van CasHier.nl
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van DutchEuro.nl
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van Mooiedeal.nl
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van Dealdigger
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van Ladycashback.nl
Deelnemers van 18 jaar of ouder ontvangen automatisch de nieuwsbrief van Survey Sampling Europe(/sic)

U ziet al meteen dat u zich inschrijft voor diverse nieuwsbrieven

Verder komt u er achter dat er een hele rits sponsors achter zitten, die vermoedelijk ook reclame sturen, een hele waslijst is dit
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Mystery shopper

Bericht door corinasjunk »

Zoals ik al zei, ik snap het. En ook een geval als Matthijs maaltijdbox snap ik, je kunt niet altijd weten dat het opzeggen niet lukt. Maar (en daarmee zeg ik niet dat jij dat (nog) doet) er zijn wel GPT die (al kom ik ze nu minder tegen, maar ik heb wellicht die hele site gedumpt) mails sturen van "gefeliciteerd je hebt gewonnen", terwijl je net zoveel kans hebt als ieder ander. En dat is misleidend. Ook in surfbars waren ze een tijdje hardnekkig aanwezig, met zo'n popup die je amper weg kon klikken. Ik lees die voorwaarden en kleine lettertjes wel en ben er daardoor nooit in getrapt, maar er zullen ook best leden zijn die denken 'o dit komt van die mailtjeskliksite, dan zal het wel goed zijn, wat leuk dat ik iets gewonnen heb' en alles invullen. Puur omdat die site als afzender als betrouwbaar wordt gezien.
Of mensen er nu in trappen of niet, het brengt een site voor de buitenwereld meer schade dan goeds toe, ookal verdient de eigenaar er misschien lekker op. Mensen ergeren zich aan die nep acties, of ze trappen erin en zijn boos omdat ze zelf de voorwaarden niet lezen (ja, eigen schuld, maar die schuift een mens nu eenmaal graag af op een ander), en ze komen deze acties ook tegen als pure spam (van een spammerig mailadres dus). Als je het én in je spam krijgt, én van een betrouwbare GPT, vrees ik dat veel mensen die betrouwbare GPT ineens wat minder leuk vinden. Staat er daarentegen in koeienletters bij dat het een winactie is en geen gegarandeerde gewonnen prijs, ben je als eigenaar in ieder geval eerlijk naar je leden toe. Als mensen dan te beroerd zijn om te lezen moeten ze maar voelen...
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Mystery shopper

Bericht door gerritjelsma »

Aan Willy: Normaliter zou je dit eerder uit Malta verwachten, dat er zelfs uit een oliestaat UAE (o.a. Abu Dhabi en Dubai) prijzen gewonnen kan worden...geeft ook aan dat ze daar ook breder te werk gaan. Maar dit is niet alleen naar Nederland gericht maar wereldwijd. Wel een hele hoop nieuwsbrieven wordt er in je inbox gepropt. Op commercieel vlak zeg ik dat ze zeer goed bezig zijn, op vlak van leden een hele hoop ergernis. Net als je zomaar Qlics in je inbox krijgt.

Aan Corinasjunk: Met je vermelding van "Als mensen dan te beroerd zijn om te lezen moeten ze maar voelen..." ga ik wel ervan uit dat de leden wel bewust van zijn waarmee ze mee bezig zijn. Je kan net als wat ik steevast deed een spam-mailadres vermelden en een oude telefoonnummer (van een oude simkaart) waarvan je beltegoed allang van op is bijvoorbeeld. Immers om punten of geld te verdienen moet je soms wel aardig creatief zijn maar je voldoet wel aan de voorwaarden dat ze een nummer en een mail-adres hebben..de punten zijn binnen en de hoofdprijs weet je toch al dat die nooit uitgekeerd worden.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Plaats reactie