Nederlander die lid zijn van PTC

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
peter67
50 Cent
50 Cent
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jan 2014 18:25
Locatie: Schijndel

Nederlander die lid zijn van PTC

Bericht door peter67 »

Zouden de Nederlandse leden van buitenlandse PTC sites dagelijks willen klikken op die PTC, omdat de PTC sites geen mail verzenden.
Sommige PTC sites werken ook met een upgrade voordat je een update kunt aanvragen en als je de site wil opzeggen dan lukt dat niet, teminste ik krijg nooit een berichtje terug, terwijl ik dat wel vraag of ik doe iets verkeerd.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Nederlander die lid zijn van PTC

Bericht door olifant »

begrijp geen snars wat je bedoeld
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Nederlander die lid zijn van PTC

Bericht door verdiennice »

huh ?
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
peter67
50 Cent
50 Cent
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jan 2014 18:25
Locatie: Schijndel

Re: Nederlander die lid zijn van PTC

Bericht door peter67 »

Sorry, dat ik dit schrijf, maar hebben jullie wel Nederlands gehad op school. Het staat er toch duidelijk!!!!!!!!
Zouden de Nederlandse leden die lid zijn van een buitenlandse PTC sites dagelijks willen klikken op die PTC, omdat de PTC sites geen mail verzenden.


dit is een voorbeeld: ik ben lid van twickerz ik heb 4 refdfjes, maar daar klikt nieman van de refjes op een advertentie


Snap je nou de oproep. Ik ik ben niet eens een Webmaster van een GPT of PTC site :Star :Star :Star :Star :Star :Star
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Nederlander die lid zijn van PTC

Bericht door Nelly »

Zouden mijn refjes dan ook even willen klikken en dergelijke, en neem dan ook gelijk onze sites even mee :slotje

Peter je krijg van mij een vette + score wanneer je op deze wijze mensen weet te activeren
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Nederlander die lid zijn van PTC

Bericht door olifant »

nu snap heb ik hem, en na nog een paar maar je eerste bericht te lezen ook. ik dacht dat je het op 1 bepaalde site had "die ptc".
en het is niet alleen op buitenlandse ptc's hoor, ook bij nederlandse ptc's is het zo. heb ten tijde van p4m sites gehad met over de 200 refs, waarvan er dan een stuk of 5 actief waren. begin je je toch af te vragen waarom iemand dan lid wordt onder je.
heb met een vriendin een eigen site "lagelandenklikjes", daar is amper 25% actief, de rest meldt zich aan via iemand, en na 2 maanden kan ik ze gaan verwijderen wegens nooit meer ingelogd.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Nederlander die lid zijn van PTC

Bericht door Christina »

Ik ben dus degene met wie olifant samen Lage Landen Klikjes heeft. :)

Heb net vorige week voor de veiling alle leden die refvrij staan nagelopen.
Dat waren er ongeveer 100.

Daarvan heb ik slechts 3 leden kunnen vinden die echt actief zijn en die we met een gerust geweten op de veiling konden zetten.
peter67
50 Cent
50 Cent
Berichten: 67
Lid geworden op: 17 jan 2014 18:25
Locatie: Schijndel

Re: Nederlander die lid zijn van PTC

Bericht door peter67 »

Ik hoop dat de leden-refjes eens wakker geschud worden door dit bericht , want jullie als WM van een GPT/PTC doen dit ook niet voor de kat zijn viool en het kost jullie ook geld. Ik moet wel toegeven dat ik ook niet meer zo'n goede site bezoeker ben, maar ik log wel minimaal 1 keer per 30 dagen in en de sites die mail sturen klik ik wel aan en lees ik ook zoveel mogelijk

Peter

PS. als jullie mijn site bezoeken en lid willen worden van de GPT/PTC zou ik dat leuk vinden en de WM ook(en dan wel aub actief meedoen) je mag ook lid worden via een forum dit forum is nog niet zo bekent gptforum
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Nederlander die lid zijn van PTC

Bericht door Ray »

Er is maar 1 simpele oplossing voor en die oplossing hebben veel buitenlandse site's, als jij niet klikt, krijg je ook geen ref vergoedingen. (voorbeeld NeoBux)
Los van het feit dat niet alle refs actieve klikkers zijn, maar ook hier zijn er een aantal site's die jouw weer de mogelijkheid bieden om je refs te mailen via een berichtje.
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Plaats reactie