reCaptcha problemen

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

reCaptcha problemen

Bericht door willy »

Hallo

Het is tegenwoordig een ellende voor me om nog te claimen

De recaptcha werkt nooit meteen en soms als ik een rondje claimen doe kost het me 8 - 9 minuten (gemiddeld 5 - 6 sites)

De ''solve media" werkt nog enigsins vrij goed, het andere systeem met aanvinken van bv wagens loopt voor geen meter

Hammer genoeg kan je niet op alle sites de ''solve media'' gebruiken

Herkent iemand nog dit probleem of heeft iemand hier een oplossing voor ?
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: reCaptcha problemen

Bericht door torros »

ik heb het opgelost met chroom en dan incognito venster werk de meeste dagen goed
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: reCaptcha problemen

Bericht door corinasjunk »

Solvemedia is die rare letters toch? Daar erger ik mij dan weer kapot aan.
Ik klik toch het liefst plaatjes. Maar bussen zijn ook auto's en een reclamebord is ook een etalage... soms verwarrend. Vaak staat er ipv verify next, dan komt er dus sowieso nog 1, maar soms wordt ie ook gewon afgekeurd om onduidelijke reden. Die waarbij er steeds nieuwe afbeeldingen verschijnen voordat je op verify kunt drukken zijn het irritantst en lijken steeds langer te moeten laden. 1 faucet tegelijk open lijkt e boel wel wat te versnellen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: reCaptcha problemen

Bericht door willy »

ok, bedankt voor de reacties, ligt dus niet aan mij lol
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: reCaptcha problemen

Bericht door olifant »

is echt hatelijk die
klik alle vakjes met auto's, doe je dat, blijkt het niet goed en kan je weer opnieuw
krijg je verkeersborden, zelfde probleem, moet de paal erbij of niet ?
gelukkig werkt het niet elke dag en kan met "ik ben geen robot" aan te klikken direct verder
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: reCaptcha problemen

Bericht door willy »

het enige wat wel vlot gaat is een tekst typen, maar dat lukt niet op alle sites, vooral op de moon-)sites kan dat niet, jammer
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: reCaptcha problemen

Bericht door corinasjunk »

Denk dat ik sinds gisteravond ook weet waar jullie het over hebben. Nog trager en ook heel vaak de captcha fout, dan goed en dann nog invalid captch krijgen in het ik ben geen robot vak zelf.... heel irritant.
Nu maar overstappen op solvemedia en hopen dat ik leesbare letters krijg...
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: reCaptcha problemen

Bericht door willy »

Valt mee en je hebt ook gewoon de solve media waar je tekst krijgt en geen losse letters

Probleem voor mij blijft de moon-sites (uitgezonderd de moon dash)

Op de moon-sites kan ik nergens kiezen voor de solve media
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: reCaptcha problemen

Bericht door willy »

olifant schreef: gelukkig werkt het niet elke dag en kan met "ik ben geen robot" aan te klikken direct verder
Deze krijg ik nooit meer hoor

Heb op moondoge en moolite het dus opgegeven - na 35 minuten over beide sites en meerdere tijdstippen was ik er nog niet in geslaagd (gisteren was dat)

Vandaag op moonbit 24 minuten geduurd, is maar dat ik daar op die 100% extra verdienen zit, maar ook deze zal ik aan me moeten laten voorbijgaan dus

Op moondash kan je nog kiezen voor de solve medie , dus stukje tekst en dat werkt altijd meteen ...

Op mails (2) gisteren maandag en ok een op donderdag of vrijdag geen reactie gehad

Jammer, maar helaas dus

Is er iemand die een oplossing heeft eventueel voor de moon-sites (omschakelen naar solve of resecolve ?)
vergeetalles
10 Cent
10 Cent
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 jan 2014 20:26
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: reCaptcha problemen

Bericht door vergeetalles »

Bij mij werkt het claimen in incognito-venster in chrome. Via die weg geen problemen. Zo doe ik het in ieder geval, ook met inloggen op andere sites.
Michael
Ik kan mij niet permitteren mijn kostbare tijd te verliezen met geld te verdienen
Plaats reactie