BitConnect

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: BitConnect

Bericht door Moneybugs »

Opnieuw een mooie dag! Vandaag is de dagelijkse rente voor 18 november vastgesteld op 1,5%

Leden waar ik persoonlijk contact mee heb gehad over BitConnect, heb ik eind oktober begin november aangegeven dat ik verwachtte dat 1 BitConnectCoin (BCC) eind november een koers (waarde) zou hebben tussen de $300,- en $400,- Afgelopen nacht was de koers van 1 BCC boven de $300,-

Tegen deze zelfde leden heb ik ook aangegeven dat ik inschat/verwacht dat eind december de waarde van 1 BCC rond de $600,- zal liggen! Eind december zullen we dit zien!

Daarnaast als deze groei zich doorzet, verwacht ik dat 1 BCC binnen niet al te lange tijd de waarde van 1 ETH (Ethereum) zal overtreffen!

Zie: https://www.worldcoinindex.com en dan even filteren op "last price"
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: BitConnect

Bericht door Moneybugs »

Vandaag is de dagelijkse rente voor 19 november vastgesteld op 0,77%
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: BitConnect

Bericht door torros »

goed gezien moneybugs de prijs stijging van de coin, zelf denk ik dat die prijs nog veel hoger
kan ik denk namelijk dat de bitconnect prijs is gekoppeld aan de bitcoin leg de grafieken
maar eens op elkaar het lijken wel tweelingzussen en omdat ik denk dat de bitcoinprijs
gaat exploderen in 2018 gaat bitconectmunt mee , als je denk dat dit senario niet
onmogelijk is zet je dat voor een dillema blijf ik lenen of ga ik munten sparen ;)
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: BitConnect

Bericht door Moneybugs »

Ja klopt torros, de BitConnectCoin (BCC) is inderdaad gelinkt/gekoppeld aan de Bitcoin! Maar als je de grafiek en koersontwikkeling bekijkt van de BCC is een koers van $800,- aan het einde van het jaar ook mogelijk, zeker als Bitcoin ook blijft stijgen! Alleen dan leg je de verwachting naar leden heel hoog, daarom een voorzichtige inschatting gemaakt van mijn verwachting!

Wat is inderdaad wijsheid uitlenen of BCC opsparen? Uitlenen is altijd in $ waarde verdienen! Met de huidige stijgende koers is opsparen misschien aantrekkelijker, omdat dit dan procentueel meer opbrengt dan de dagelijkse rente verdiensten, enkel speculeer je dan op een blijvende stijgende BCC koers! Stijgt koers namelijk niet verdien je ook niet!

Met een stabiele of dalende koers van BCC kun je met uitlenen zelfs dubbelop verdienen! Zoals eerder in dit topic aangegeven in $ waarde en aantallen BCC!

Voor de beginneling en of wil je voor safe gaan (direct verdiensten hebben) dan zeker uitlenen omdat je dan sowieso verdiensten hebt, het zij met een dalende, stijgende of stabiele BCC koers! En van je verdiensten kan je altijd weer BCC kopen en dus opsparen!

Maar zoals ik ook eerder geschreven heb, eigenlijk kun je weinig verkeerd doen! Je kan namelijk verdienen in $ waarde, aantallen BCC en aantallen BTC!

Overigens is de dagelijkse rente voor morgen vastgesteld op 0,55%
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: BitConnect

Bericht door Moneybugs »

Vandaag is de dagelijkse rente voor 21 november vastgesteld op 1,06%

Afgelopen week was de gemiddelde dagelijkse rente 1,27% per dag!
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: BitConnect

Bericht door Moneybugs »

Vandaag is de dagelijkse rente voor 22 november vastgesteld op 0,51%
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: BitConnect

Bericht door Moneybugs »

Vandaag is de dagelijkse rente voor 23 november vastgesteld op 0,66%
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: BitConnect

Bericht door Moneybugs »

Vandaag is de dagelijkse rente voor 24 november vastgesteld op 0,42%
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: BitConnect

Bericht door Moneybugs »

Vandaag is de dagelijkse rente voor 25 november vastgesteld op 0,84%
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: BitConnect

Bericht door Moneybugs »

Vandaag is de dagelijkse rente voor 26 november vastgesteld op 0,78%
Plaats reactie