Cycling sites / programma's

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Loca83
5 Cent
5 Cent
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 jan 2016 00:37

Cycling sites / programma's

Bericht door Loca83 »

Naast de normale GPT's en de Traffic Exchanges, wil ik de zogenaamde 'cycling' sites proberen. Ik weet alleen niet welke sites betrouwbaar en rendabel zijn. Ook vraag ik me af of het wel werkt, zo'n systeem van "Leg geld in en je krijgt het dubbel terug zonder er iets voor te doen". Gaan ze dan niet snel failliet, kan het wel ? Wie ervaring of tips voor me heeft wat betreft dit soort sites, ik hoor het graag.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Cycling sites / programma's

Bericht door Moneybugs »

Als je vanaf de lancering van nieuwe lijnen/cyclers meedoet kan je inderdaad leuk verdienen!

Je kan het eigenlijk vergelijken met een bubble maar dan zonder resettijd!

Levensduur is afhankelijk van verschillende factoren! Om de levensduur te verlengen worden vaak extra lijnen/cyclers toegevoegd die aansluiten op bestaande lijnen/cyclers!

Je zou PassiveWealthBooster kunnen proberen, deze bestaat al ruim een half jaar en over 2 weken lanceren zij de nieuwe Booster lijn, met 1 positie van $20 kan je dan $505,- verdienen, bovendien sluit deze Booster lijn aan op de oude lijnen waardoor het zelfs mogelijk is om $1515,- te verdienen indien je de volledige cyclus hebt doorlopen!

Maar let op, geld investeren brengt altijd risico met zich mee!
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Cycling sites / programma's

Bericht door torros »

zelf doe ik zelden wat met cyclers maar over deze heb ik hele goede brichten gehoord www.pool investors.com
hoe hij werkt moet je zelf maar kijken het enige wat ik weet is dat hij 130% uitbetaald en na een betaalde tijd
gerest word en dan opnieuw start het is een cloon van de oude surfcycler en die was goed en de admin is jong
en onervaren maar vol met passie
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Cycling sites / programma's

Bericht door Moneybugs »

Vanmiddag om 16:00 uur Nederlandse tijd lanceert PassiveWealthBooster de nieuwe Booster lijn, met 1 positie van $20 kan je dan $505,- verdienen.

Mocht je dus een gokje willen wagen meld je dan zo snel mogelijk aan en koop om 16:00 uur als 1 van de eerste 1 positie in de Booster lijn van $20,-

Succes!
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Cycling sites / programma's

Bericht door Moneybugs »

Gistermiddag 1 positie gekocht in Booster lijn 1,2 en 3

Gisteravond is mijn positie in Booster lijn 1 en 2 gecycled! :swing

En dinsdag 24-10-2016 zal naar verwachting CrowdCycler lanceren, ook dan weer een kans om met iedere $5,- keer op keer $235,- te verdienen.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Cycling sites / programma's

Bericht door Moneybugs »

Plaats reactie