fortadpays

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

fortadpays

Bericht door torros »

hi deze er gaan we weer de nieuwe parel in het torros team fortadpays deze site werk
hetzelfde als mpa maar dan op steroids de site bestaat al vanaf nov 2014 maar bijna de hele
engelstalige gemeenschap heeft hem gemist omdat de site in het spaans is maar recent hebben ze wat
aanpassingen gedaan en je kan nu vertalen nou dat hebben ze geweten want ik ben i jan lid geworden en
had nr 68231 nu zitten ze al over de 99000 leden en ik moet zeggen hij is erg goed wat voordelen

hij bestaat al vanaf nov 2014 dus de problemen als die er al waren hebben ze gehad
alexaranking onder de 10000 altijd goed
packs kosten maar een dollar en je mag er max 200000 hebben en geven tussen de 1,5/2% perdag
een 10 lagen downline tot 21% en uitbetaald in je cashbalance
max cashout per dag $3200
50/50 regel
payza
in de drie weken dat ik lid ben heb ik hem al opgebouwd naar $200 dollar per dag nou heb ik ook wel
een lekkere som gestort en heb ik hele goede refs maar hij vediend gewoon goed
kortom een om eens naar te kijken
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: fortadpays

Bericht door torros »

deze site gaat nog steeds als een raket 165000 leden nu en verdiend als een malle ze hebben de maximaal aantal packs die een
vergoeding geven op 300000 gezet en de downline commissies zijn hoog de packs kosten maar een dollar dus voor iedereen toegankelijk
ik ben nu ruim twee maanden lid en zeer tevreden
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: fortadpays

Bericht door torros »

nog steeds gaat deze site op raket snelheid ze hebben tijdelijk de dagelijkse max cashout op $1000 gezet ze moeten even
wat dingen aanpassen en recht zetten mijn cashouts momenteel $900 per dag 5x in de week ledenaantal groeit nog steeds met ongeveer 1000 per dag
Plaats reactie