Veiligheidswaarschuwing

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 187
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Veiligheidswaarschuwing

Bericht door nachtvlinder »

Bijgaande veiligheidswaarschuwing staat op Neobux, ik zal de link van dit topic hieronder
neerzetten.
Het is verstandig er even goed voor te gaan zitten en het tot je door te laten dringen.
Misschien zijn er leden die de betreffende site AdFiver hebben, dan is het helemaal zaak om goed te lezen.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee

https://www.neobux.com/forum/?frmid=3&t ... F72557FDD0
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Veiligheidswaarschuwing

Bericht door willy »

Komt bij heel veel buitenlandse site te lezen / zien

een site (ulmons dacht ik) liet zelfs sporen na
Loca83
5 Cent
5 Cent
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 jan 2016 00:37

Re: Veiligheidswaarschuwing

Bericht door Loca83 »

Neobux zegt dat Adfiver scam is en dat zal helaas best wel zo zijn, maar de afgelopen week is er wel 3x zomaar saldo weg bij Neobux bij mij. Ongeveer 10, 15 cent per keer. Of er staat dat ik de afgelopen dag geen 4 ads heb geklikt wat niet zo is. Dus ik weet niet meer wie of wat ik moet geloven.
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 187
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Veiligheidswaarschuwing

Bericht door nachtvlinder »

Loca83 schreef:Neobux zegt dat Adfiver scam is en dat zal helaas best wel zo zijn, maar de afgelopen week is er wel 3x zomaar saldo weg bij Neobux bij mij. Dus ik weet niet meer wie of wat ik moet geloven.
heb je misschien referrals? en heb je het systeem op automatisch verlengen/vervangen staan, dan kan het zijn dat er automatisch geld
afgeschreven is. zo niet dan moet je vragen wat er gebeurd is, antwoord krijg je altijd.
Zelf ben ik al vanaf 2009 lid en nooit problemen gehad.
Loca83
5 Cent
5 Cent
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 jan 2016 00:37

Re: Veiligheidswaarschuwing

Bericht door Loca83 »

Ik heb autopay idd aanstaan, maar ik heb maar 6 RR daar, dus dat kan niet zoveel kosten.
Plaats reactie