kronkels

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Gesloten
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

kronkels

Bericht door torros »

Zou my advertising pays over 20 jaar nog bestaan zo ja dan kan deze site voor je pensioen
zorgen al 2jaar uitbetalen binnen 48 uur steady als een rock, en dan zijn jonge broertje
traffic mansoon (geen lid) moet zich nog bewijzen maar heeft de zelfde mogelijkheden
Heeft unison wealth de ideale cycler formule bedacht het is in ieder geval een moneymaker
tot nu toe en dan ad pagevieuw een heerlijke ptc elke maand 50% op je geld na upgrade
met het grote voordeel dat de rr clics van alle leden voor alle rr verdeeld worden een
vernieuwend idee waar ik van hou en zou paid verts uit de as herrijzen na de swap en
hoe zou het wezen als ze dit jaar nog een swap zouden doen gaan er dan leden
afhaken en naar een van de clones die nu als zoete broodjes de grond uit vliegen hoe zou het
over een half jaar er voor staan bij deze clones zullen ze met de schuld opbouw kunnen
om gaan of vallen ze net zo hard weer om zo maar wat gedachten voor de paas
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: kronkels

Bericht door torros »

vandaag is het zover een jaar lid bij my advertisigpays een mooie stabiele site die
zoals ik er tegen aan kijk nog een hele tijd blijft bestaan hij betaald mij bijna elke
dag 100 tot 150 dollar het gaat maar door :swing :swing :swing :swing :swing
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: kronkels

Bericht door torros »

nou nou de kogel is door de kerk ik ben lid geworden van traffic monsoon ik kreeg zoveel goede brichten te horen dat
ik het niet kon laten de Alexa ranking schiet door het plafond en ik moet zeggen het is goed om niet te zeggen erg goed
de packs betalen ruim een dollar per dag uit en dat is hoog dat betekend dat de komende tijd alle winsten van andere sites
er in gaan ik wil die packs razend snel opbouwen en aangezien er geen limiet is ga ik maar eens kijken wanneer ik het
genoeg vind
op de een of andere manier liggen die revshares me goed ik heb er op nog geen een geld verloren en sommige lopen
nog steeds en nog heel lang
ik heb er nu een mypayingads sinds 30maart online dat is ook weer een toppertje de admin heeft hem heel goed
uitgedacht en hij loopt als een tierelier zoals het er nu uitziet gaat al die winst in traffic monsoon
nog ff over paidverts sinds PayPal niet meer gebruiktt kan worden is de inkomstenstroom een stukl minder de rest
van het jaar zal het op een laag pitje staan er word waarschijnlijk een nieuw platform gebouwd dat betekend niet dat ik er niet
meer in geloof het word ff meer lange termijn op zich voor mij geen probleem
zo ik ga maar ff een wijntje nemen met als epiloog dat er iets bezig op het internet dat als het geen scam is er een verschrikkel-
lijke hoop geld te verdienen is
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: kronkels

Bericht door torros »

nou nou de revshares beginnen op stoom te komen myadvertisingpays , trafficmonsoon en mypayingads
ze voeden mekaar en de packs vliegen erbij ook de refs beginnen te draaien de eerste twee gaan nog heel
lang mee en mypayingads zit nog een heleboel rek in je kan er leden in piffen daar ga ik ook mee
beginnen als ik mijn groepen heb vol gebouwd als het merendeel van de leden dat gaat doen blijven de leden
aanwassen zo zomaar ook heel lang mee kunnen gaan ff aankijken alle drie topppers

nu even wat anders in de vorige epiloog had ik het over iets op het internet, en dat is
http://www.onecoin.eu een nieuwe cryptocoin als je bitcoin in het begin gemist heb krijg je nog een kans
teminst als het geen scam is op het internet zijn de kampen verdeelt in scam en de niewe geld machine
ik ga voor de nieuwe geldmachine en als dat zo is dan gaat dat met wagon ladingen binnen komen
denk er maar even over in 2010 kon je voor een dollar heel wat bitcoin kopen en dat liep op naar
dik boven de 1000 dollar per bitcoin een onecoin staat nu net boven de euro en kan in potentie naar
120/130 euro we gaan het afwachten ik heb er zin in alhoewel ik had me eigen aan gemeld maar ben er af gegooid
geen idee waarom maar dat komt wel goed
al met al word het al leuker in dit wereldje er komen al meer stabile programma het word weer tijd voor een
wijntje en als ik mijn honneponnetje lief aan kijk misschien nog wel wat lekkers ook
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: kronkels

Bericht door torros »

nou vanochtend door mijn rug gegaan en behoorlijk ook ik dacht dat ik nog een jonge god was maar dat
viel tegen , maar dat gaf me vandaag wel de tijd om rustig naar mijn sites te kijken en dat gaf me weer
een goed gevoel de revshares zijn lekker aan het opbouwen.
onecoin heb ik een 500 dollar upgrade gekocht en ga ik vanaf nu elke week 100 dollar upgrades kopen
15 juni gaat de handelksmarkt open als het een scam is dan is het een hele goeie maar ik geloof er niks van

nog even over een andere site passive-earner een juweeltje in de dop er valt nu nog niet veel te verdienen
maar deze word heel rustig en degelijk opgebouwd en je kan er momenteel prachtige paginas maken
om je sites te promoten en heel goed forum met veel kennis en waar de eigenaar ook heel transparant
en met een luisterend oor aanwezig is een site die in de toekomst een mooi passive inkomen kan genereren
kwestie van geduld een heel bossie top jongens hebben aandelen in deze site zal wel een reden hebben
ik zelf heb 0,2 procent kon er jammer genoeg niet meer kopen want er werden er een beperkt aantal
aangeboden en die waren zo weg maar nog deze maand gaat de aandelen markt open en dan wil ik
opbouwen tot 1% nou ik ga nog ff een pijnpilletje en naar bed
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: kronkels

Bericht door torros »

refs refs refs de kroon op je inkomen ik heb momenteel mijn promotie toegespitst op traffic monsoon en
mypayingads en dat gaat lekker refs scoren is een kwestie van hoeveelheid je moet tienduizende hits op
je linken krijgen om een handje vol te krijgen en dan moet je ook nog de mazzel hebben dat het betalende
refs worden maar het gaat lekker
op traffic monsoon kan dat tot lekkere geldstromen leiden stel je voor je heb 100 refs die 100 packs hebben
100x5=500x100=50000x6,6=330000 dollar per jaar allen aan ref inkomen leuk siteje toch
er zijn daar leden die meer als 1000 refs hebben huh!!!
mypayingads geld het zelfde verhaal alleen niet zulke bedragen alle winsten gaan in traffic monsoon
al met al de revshares zijn in topvorm
nog ff over mtv/paidverts van de week is er een nieuwe ceo gekomen marc de koning er waait een
nederlandse vlag ik denk dat het goed is de oude had het niet meer onder controle zulle we maar
zeggen ik denk dat deze sites nog steeds heel lucratief kunnen zijn de basis is er nu nog ff de uitvoering
zometeen nog ff een vergadering en dan maar ff een biertje
Gesloten