Eightclix

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
jerommeke
5 Cent
5 Cent
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:46

Eightclix

Bericht door jerommeke »

Iemand ervaring met Eightclix?
Ik ben er lid, net bij 5 dollar uitbetaling aangevraagd, twee dagen later account suspended.
Geen idee waarom en geen contact knop te vinden op de site
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Eightclix

Bericht door Christina »

kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Eightclix

Bericht door kaatje »

Ik ben wel uitbetaald door Eightclix een tijdje terug maar het schijnt een scamsite te zijn. Op dit forum http://www.emoneyspace.com kun je lezen over de ervaringen van andere.
neptunes
20 Cent
20 Cent
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:59

Re: Eightclix

Bericht door neptunes »

Ja, er worden diverse mensen geblokkeerd, maar het is geen scam-site.
Er worden veel mensen wel uitbetaald, ook ik.
Als je geblokkeerd bent kun je geen contact-knop gebruiken, het beste kun je dan in Emoneyspace een bericht plaatsen met de vraag waarom je geblokkeerd bent.
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Eightclix

Bericht door kaatje »

Ik heb gelezen dat ze eenmaal of zelfs tweemaal uitbetalen maar daarna niet meer. En op emoneyspace is nogal veel te lezen dat het wel een scamsite is.
neptunes
20 Cent
20 Cent
Berichten: 55
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:59

Re: Eightclix

Bericht door neptunes »

Op Eightclix meer dan 15 keer uitbetaald, op Firstclix zelfs meer dan 30 keer, vele anderen ook regelmatig. Je kunt dit ook zien in de sectie "payment proof" en in het forum op de websites.
Mijn ervaring is dat als je onterecht geblokkeerd bent ze dit corrigeren. Het is alleen lastig contact te zoeken als je geblokkeerd bent. Je kunt ze altijd even bellen, het is een Belgisch bedrijf. Zo ver ik weet alleen in het Frans of Engels.
Het is zo dat 20-30% van de leden ook daadwerkelijk vals spelen, vooral in een aantal Aziatische landen.
Ook vele buitenlandse webmasters zijn scammers (een groot percentage).

Vandaar dat het woord scam vaak gebruikt wordt op Emoneyspace. Ik publiceer hier alleen mijn eigen ervaringen.

Succes.
Plaats reactie