Advertzer

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Advertzer

Bericht door Moneybugs »

Aanstaande maandag is de officiële opening van Advertzer!

Inmiddels zijn er al diverse leden van het forum lid, misschien kunnen deze leden na de lancering aangeven in welke BAP groep zij zich bevinden met de daarbij behorende dagelijkse verdiensten.

Hieronder de verdeling van de BAP groepen

Groep 1: 0 to 1600 BAP
Groep 2: 1600 to 16,000 BAP
Groep 3: 16,000 to 32,000 BAP
Groep 4: 32,000 to 64,000 BAP
Groep 5: 64,000 to 120,000 BAP
Groep 6: 120,000 to 240,000 BAP
Groep 7: 240,000 to 580,000 BAP
Groep 8: 580,000 to 1,500,00 BAP
Groep 9: 1,500,000 to 6,000,000 BAP
Groep 10: Over 6,000,000 BAP

Zo kunnen we elkaar misschien op de hoogte houden en zien of het rendabel is om door te sparen voor de volgende BAP groep.

Korte uitleg, aangezien nog niet iedereen op de hoogte is van deze nieuwe populaire PTC/GPT vorm: Voor iedere Adpack t.w.v. van $1,00 die je aanschaft, ontvang je naast bannerviews en bezoekers ook 1540 BAP.

1540 BAP heeft weer een geld waarde van $1,54 (1 BAP = $0,001) in ads!

Schaf je dus 2 Adpacks aan, krijg je dus ook 2x 1540 BAP = 3080 BAP Met deze BAP Saldo kom je dus automatisch in BAP groep 2 terecht.

Krijg je vervolgens de volgende dag een ad met een waarde van 50 cent, wordt er 500 BAP van je BAP saldo afgehaald en heb je na het bekijken van deze ad dus een BAP saldo 3080-500= 2580 en een cashsaldo van $0,50 en zit je nog steeds in BAP groep 2

Wat is de functie van de groepen? Alle verkopen/inkomsten worden eerst verdeeld over deze 10 BAP groepen. Elke Bap groep krijgt een bepaald percentage. Vervolgens wordt het bedrag wat is toegekend aan de BAP groep verdeeld onder de leden die zich in deze BAP groep bevinden.

Het komt er eigenlijk op neer: Hoe hoger de groep, des te minder leden zich in deze groep bevinden. Hoe minder leden in een groep, hoe hoger de verdiensten.
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: Advertzer

Bericht door janro1 »

ik blijf toch mijn twijfels houden bij dit soort sites, waar betalen ze die 50% van?

Als ik doe boel zou willen oplichten begon ik juist nu zo'n site heel veel investeerders in korte tijd oftewel snel geld.

Als ik nou bijvoorbeeld even vrij vertaal wat er op paidverts gebeurd

aandelen zijn momenteel 4,5 cent waard maar straks worden je baps automatisch ingewisseld voor aandelen waar je dan omgerekend 35 cent per stuk voor betaald oftewel per aandeel wordt er 30 cent uit het systeem gehaald.
er zijn 380 miljoen aandelen laat ik eens voorzichtig zeggen dat hiermee 10 miljoen aandelen gebruikt worden waarschijnlijk veel meer maar met 10 miljoen aandelen wordt er al 3 miljoen potentiële dollars uit de site gehaald.

op deze manier is de site weer schulden vrij, maar de leden worden toch gewoon bestolen op deze manier?

Je wordt gewoon betaald door de leden die na je adverteren en als dit niet meer lukt komt er een bapswap en voila alles begint weer op 0

lijkt mij veel te veel op een pyramide spel
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Advertzer

Bericht door Moneybugs »

janro1 schreef:
Je wordt gewoon betaald door de leden die na je adverteren en als dit niet meer lukt komt er een bapswap en voila alles begint weer op 0
Hier ben ik het voor een klein gedeelte eens. Aangezien hier niet geldt: wie het eerst komt wie het eerst maalt en tevens ben je niet afhankelijk van een downline.

Je kan bijvoorbeeld als Advertzer een maand of 2 maanden draait lid worden en bij wijze van spreken 3897 Adpacks kopen. Hiermee krijg je dus gelijk 6001380 BAP, wat betekent dat je automatisch in groep 10 komt en dus hogere verdiensten hebt als iemand die vanaf het begin lid is en zich in BAP Groep 5 bevindt. Ik denk dat dit juist de kracht en drijvende veer is achter dit soort systemen.

Wel ben ik het eens dat de verkopen/inkomsten in de toekomst steeds meer gaan afnemen en er dus in de toekomst ook dagelijks de verdiensten zullen afnemen. Juist daarom is het de kunst om juist bij de lancering of net na de lancering in een zo hoog mogelijke BAP groep te zitten/komen.

Een BAP Swap kan bij Advertzer niet plaatsvinden aangezien hier geen shares zijn!

Een BAP Swap zoals op PaidVerts zie ik meer als een uitgestelde betaling. Om geen verlies te hebben wordt je verplicht om te wachten totdat de aandelen 35 cent stuk zijn. Maar de vraag naar aandelen op langere termijn zal altijd groter zijn dan het aanbod. Ook hier zie je de investeerders de aandelen opkopen en vasthouden wat op den duur schaarste brengt. Gevolg een koersstijging.

Diefstal ja of nee? Ik durf het niet te zeggen of je dit als diefstal mag zien!

10000 aandelen van 3,5 cent of 1000 aandelen van 35 cent beide hebben een waarde 350,- In geld geen verschil. Maar de hoeveelheid aandelen wel. Met 10000 aandelen koers van 35 cent stuk = 3500,- In plaats van dat je 3500,- kon behalen heb je dan maar 350,-
Laatst gewijzigd door Moneybugs op 13 mar 2015 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: Advertzer

Bericht door janro1 »

je kunt je inderdaad direct inkopen met bijna 4000 dollar en dan direct in groep tien zitten maar als de site nooit betaald ben je wel 4000 lichter

en zoals ik eerder al zei is dit als webmaster wel heel snel geld

22000 leden nu als deze gemiddeld een tientje storten is 220.000

is heel lucratief hoor en kan nergens geen info vinden over eigenaar dus hoe betrouwbaar is het?
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Advertzer

Bericht door Moneybugs »

janro1 schreef:ik blijf toch mijn twijfels houden bij dit soort sites, waar betalen ze die 50% van?
Ads die je toegewezen krijgt gaat ten koste van je BAP saldo ongeacht of je deze nu wel of niet klikt. Klik je de ad dus niet dan wordt deze dus gerecycled en komt deze ad bij een ander lid terecht.

Dus nemen we een ad van 50 cent en wordt deze aan jouw account toegewezen, dan gaat er dus 500 BAP van je BAP saldo af, klik jij deze ad dan krijg je er dus pas 50 cent cash erbij, klik jij deze ad niet, dan heb je dus geen 50 cent en is er wel 500 BAP van je BAP saldo af. Vervolgens wordt deze ad gerecycled en komt deze bijvoorbeeld bij mij terecht. Deze zelfde ad die jij niet hebt geklikt kost mij dus ook 500 BAP van mij saldo.

De webmaster snoept dus zo met alleen 1 ad van 50 cent 1000 BAP weg uit het systeem. 1000 BAP heeft een cashwaarde van 1,- Met 2 ads van 50 cent dus 2000 BAP. Bij een adpack van 1,- krijg je 1540 BAP. Voor de webmaster is het dus aantrekkelijk dat een lid niet klikt en zijn ads laat verlopen.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Advertzer

Bericht door Moneybugs »

janro1 schreef:je kunt je inderdaad direct inkopen met bijna 4000 dollar en dan direct in groep tien zitten maar als de site nooit betaald ben je wel 4000 lichter

en zoals ik eerder al zei is dit als webmaster wel heel snel geld

22000 leden nu als deze gemiddeld een tientje storten is 220.000

is heel lucratief hoor en kan nergens geen info vinden over eigenaar dus hoe betrouwbaar is het?
Dat blijft altijd de vraag! Ik bekijk het op de volgende manier:

Als je vandaag een staatslot koopt t.w.v. van €25,- hoe groot is de kans dat je volgende maand miljonair bent? Die kans is heel klein en eigenlijk te verwaarlozen. Toch kopen we elke maand massaal een staatslot terwijl we eigenlijk vooraf al weten dat we geen miljonair worden. Je kan dus zeggen dat je vooraf geld weggeeft/weggooit.

Met dat idee stap ik dus ook in een verdiensysteem. Zo ben ik afgelopen dinsdag lid geworden van Sanbux. Ik heb mij daar ingekocht in BAP groep 2. Kosten $35,-

De Bonus Ads op dinsdag waren 10 ads van 0,37 = $3,70
De Bonus Ads op woensdag waren 10 ads van 0,35 = $3,50
De Bonus Ads op donderdag waren 10 ads van 0,25 = $2,50
De Bonus Ads op vrijdag waren 10 ads van 0,27 = $2,70

Ik heb daar dus in deze 4 dagen al $12,40 verdient. Vergelijk je dit met de staatsloterij heb je de eindprijs op je eindcijfer al gehaald!

Juist daarom is het misschien dus ook een idee om dit forum te voorzien informatie van dit soort verdiensystemen om er achter te komen of een webmaster/systeem betrouwbaar is!
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Advertzer

Bericht door torros »

daarom is het ook verstandig om met deze sites snel je inzet er uit te halen
als je naar het verhaal van moneybugs kijkt op sanbux dan zal ie na een dag
of 12 de 35 dollar hebben bereik geld eruit halen en verder gaan je zit nog steeds
in groep 2 dus je kan zo door bouwen zonder risico
advertzer heb ik zelf geen goed gevoel over ik kan het niet onderbouwen maar
al mijn spider zintuigen staan op rood er komen zoveel pv clones momenteel
dus er zal gerust wel een hit en runner tussen zitten en het maakt ook veel
uit waar de grote jongens in gaan zitten want dan zijn de cash stromen lekker
een sites als profit forest geeft me wel een lekker gevoel maar ja wie ben ik
sanbux zit ik zelf ook in lekker siteje
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Advertzer

Bericht door Moneybugs »

ProfitForest lijkt mij zeker leuk voor korte en lange termijn. Kijk naar Paidverts en MyTrafficValue. ProfitForest is alles in 1

Misschien handig om voor zowel Sanbux en ProfitForest een apart topic te openen om daar onze bevindingen te delen en elkaar op de hoogte te houden van ontwikkelingen.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Advertzer

Bericht door Moneybugs »

Officiële lancering 3 dagen uitgesteld!

The launch date has been delayed with 3 days as we still wait for payza website approval to be completed.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Advertzer

Bericht door Moneybugs »

Vandaag gelanceerd! Ik bevind mij in BAP groep 6

Let op!! Mocht je een upgrade nemen, in tegenstelling tot DigAdz en PaidVerts kan je hier maar 1 van de 2 nemen! Dus of upgrade 1 of upgrade 2 beide is dus niet mogelijk, hou hier dus rekening mee met je keuze!!!

ACCOUNT UPGRADE #1 $19,99
Your upgrade will last for 1 month and you will be eligible to receive 1% of total advertisement blocks purchased shared with everyone that has this upgrade. The ad distributed by this upgrade are from all small campaigns created up to $50.

ACCOUNT UPGRADE #2 $49,99
Your upgrade will last for 1 month and you will be eligible to receive 3% of total advertisement blocks purchased shared with everyone that has this upgrade. The ad distributed by this upgrade are from all over $50 campaigns created.
Plaats reactie