paidverts/mtv

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Buitenlandse "Verdien Geld" programma's.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: paidverts/mtv

Bericht door Moneybugs »

Christina schreef: Helaas ben ik wat ouder als 20:-)
Je bent nooit te oud om te leren ;)
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: paidverts/mtv

Bericht door Christina »

Je bent nooit te oud om te leren ;)
Klopt. ;)

Maar mijn ervaringen zijn tot dusver niet zo geweldig dat ik zo maar even 1000 euro ga investeren.

Kan ook onervarenheid met dit soort sites zijn, maar toch.........

1000 euro is niet weinig om mee te "gokken".
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: paidverts/mtv

Bericht door torros »

zo schrijf je niet :D :D :D
maar als je vragen heb als ik het antwoord weet dan krijg je het
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: paidverts/mtv

Bericht door torros »

He paidverters zijn we nog een beetje blij met de site,als de plannen die nu in gezet gaan worden realitiet
worden dan gaat de site een sprong omhoog maken dan kan je gaan spreken van een echt bedrijf als we
lekker mee drijven kunnen we er alleen maar beter van worden er is nu een fase van de basis leggen dit
is meestal het lastigste stuk als de fundering straks staat dan kan het hard gaan in deze fase ga ik proberen
om het aandelen aantal omhoog te krijgen om dat er bij veel leden nog onzekerheid is blijft de prijs nog
lekker laag als iedereen straks gaat snappen waar het heen gaat dan moet jij al je aandelen op
peil hebben want dan komen de grote sprongen.
als de advertenties nu weer gewoon elke dag komen kan ik elke dag na herinvest wel een dollar of
30/80 er in gooien we gaan opweg naar de 2 miljoen aandelen dus maar hopen op veel splitsen
lekker lekker
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: paidverts/mtv

Bericht door torros »

Nou het is ook nooit lekker rustig er komt een swap aan, met de info die er nu is (er kan nog van alles veranderen)
is het niet zo een gunstige swap voor de korte termijn leden ik denk dat ik paidverts laat leeg lopen en er voor
zorg dat ik alleen maar aandelen heb dan kom ik er zo als het er nu uit ziet heb gunstigste van af en misschien
nog wel heel gunstig, we kunnen pas echt zien wat de mogelijkheden zijn als we definitief weten hoe het gaat gebeuren
maar voor de lange termijn is dit zo ie zo goed Het word weer spanned en leuk :swing :swing :swing :swing :swing
ctl160471
1 Cent
1 Cent
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 jan 2014 11:58

Re: paidverts/mtv

Bericht door ctl160471 »

Hoe gaat het nu met "Goudmijn" Paidverts?
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: paidverts/mtv

Bericht door sanne »

Hallo,


Over Paidvert heb ik de volgende mail ontvangen:

Hi PTC User,

Recently, Paidverts has problems with Paypal and over the course of several weeks, their situation is only getting worse. That is why I am no longer promoting Paidverts, even if I have promoted it in the past.

If you are still in the program, I recommend that you cash out now and do not put any more money into your balance.

Also, watch out for a site called Clikrev. They recently did a "reset" on all member's balances, meaning members lost all their money without any warning whatsoever. If you are planning to join Clikrev, I suggest you don't. Do your research first before jumping into anything.

I understand that some of you may be disappointed in this news, but I have a duty to inform my subscribers of any soon-to-be scams. Hopefully this warning will stop you from losing any more time/money you put in.

In place of Paidverts, I recommend you join Clixsense, a PTC site founded in 2007 and still active.

If you have not joined Clixsense yet, click the link below:


See you on the other side!

Happy earnings!
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: paidverts/mtv

Bericht door Moneybugs »

Er zijn inderdaad problemen met PayPal. Dit omdat het PayPal account van PaidVerts meer dan $1.000.000,- aan saldo heeft staan. Hierdoor wil Paypal aanvullende informatie/documenten hebben. Deze zijn inmiddels volgens PaidVerts aangeleverd en het wachten is nu op reactie van PayPal wat ieder moment kan komen. Overigens wordt je nog gewoon binnen 7 dagen uitbetaald via een andere payment processor zoals Payza, Bitcoin, PM etc. Zie ook onderstaand bericht als je inlogt op PaidVerts:

PayPal Deposits/cashouts

Please note that PayPal is currently not available for deposits as our account is limited as PayPal is requiring extra verification. We will keep you posted on the situation as we have something worthy to report about this situation!

Upcoming debt swap on 6-10th April

MTV and PV will be undergoing a debt swap in early April, which is a tool to propel and speed up the business and with it grow the value of the business faster. Please follow our news to see how you will be affected and make sure you don't panic and do unnecessary actions. Follow our news at https://www.mytrafficvalue.com/forum/news.html

De verdiensten zijn door aankomende Swap ook flink terug gelopen met name doordat er tot aan de Bapswap dagelijks maar $10.000,- wordt verdeeld onder de leden. Aangezien je op moment van Swap voor elke 700 BAP 1 share krijgt worden er op dit moment weinig Adpacks verkocht. Voordeel is dat je hier nu dus nu wel makkelijk refs scoort voor een ander programma ;)

Zie ook onderstaande bericht:

Upcoming debt swap facts:

1. We will be swapping all BAP & FTQ investments for shares, at a rate no higher than $0.35/share, between the following dates: Apr 6th - 10th

eg. For every $350 you are owed from the fast track queue, you will receive 1000 shares.

eg2. For every 700 BAP you have, 1 share will be issued.

2. Your account balances will not be touched. That's your money, and can be cashed out at any time. Or saved in your balance to be used after the swap.

3. When we initiate the swap, the BAP marketplace (ability to sell shares directly for BAP) will be suspended for 60days. You can still sell shares for cash during that time.

4. When we initiate the swap, we will be limiting PV Bulk Ad Purchases to 1-5ad packs per day, per user for 60days. ($1.05-$5.25/day maximum)

5. When we initiate the swap, we will be limiting 170/200/250 plan investments for 60days. $1-$10/day per user for 170 + 250 plans. And $1-$250/day per user for the 200 plan.
* 250 Plan Upgraded users will have their upgrades extended by 60days, as a result of this limitation.
* The 240% plan upgrades will be exempt from these limitations.

6. Up until the swap, Fast Track Payments will continue as normal. And there will be daily ad issues from Monday to Friday only (cron permitting!) - With a guaranteed minimum value of $10k per issue.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: paidverts/mtv

Bericht door torros »

Zo we zijn weer begonnen na de swap laaste dagen lekker zitten handelen in de ftq market
was leuk verdienen maar is nu wel ff over denk ik wat de prijzen zijn aan het zakken en de handel
word minder nu gaan we kijken of de aandelen omhoog willen de komende week heb ik tijd
over dus ik ga eens kijken of ik wat kan handelen in de aandelen als de aandelen naar de 0,35
cent gaan ga ik er 20000 verkopen levert 7000d op mooi redement op op een invest van
1600d in een half jaar nou nog kijken of het lukt onder tussen lekker handelen met alle instrumenten
die aanwezig zijn al met al zie ik het nog steeds zitten op deze site :swing :swing :swing :swing
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: paidverts/mtv

Bericht door Moneybugs »

Op dit moment is de verwachting indien je nu investeert in de Fast Track dat het 52-74 dagen duurt voordat je investering wordt uitbetaald.
Plaats reactie